dinsdag 10 juni 2014

Zomer

Hallo Blogvriendinnen
 
Voor dat ik het vergeet wil ik Joke en Tinie van harte welkom heten op mijn blog.
Dat we volop van elkaars creaties mogen genieten.
 
Jeetje wat een noodweer zeg, gisteren!
Mijn kinderen hadden een atletiek wedstrijd  in Best.
De wedstrijd moest nog een klein uurtje gestaakt worden
 i.v.m.  zware regen val, winsdstoten niet normaal en flink onweer.
Maar goed...Kim heeft een nieuwe persoonlijk record op haar sprint tijd.
En Sven is Zuid Nederlands kampioen geworden met Hoogspringen!
Tevreden was hij niet over zijn hoogte van 1.90m (15 jaar is Sven)
 
Ik had te doen met de pinkpop gangers!  Het leek wel nacht als je dat zo zag op tv.
Ik heb de afgelopen avonden gekeken naar (bijna) alle mooie optredens.
 
En wat waren de afgelopen twee nachten spookachtig!
 Gister nacht was het vlakbij...
 er was een huis in brand gegaan door bliksem inslag hier in het dorp!
Bah en afgelopen nacht...nou alles schudde op de slaapkamers.
Wij zijn al twee nachten wakker gedonderd.
Mijn kinderen hadden het erover deze ochtend:
"mam alles schudde op mijn kamer", klopt, hoorde ik ook.
Ik weet niet hoe het bij jullie was, hopelijk viel het mee.
Maar goed het zonnetje straalt weer.
 
Mijn kaart heb ik dan ook lekker op aangepast!
Zomer!!! Dan denk je toch ook weer aan op vakantie gaan.
Ik ben niet echt een vakantieganger maar een huismus.
Maar een weekje weg vind ik altijd toch wel leuk!
We zijn al een aantal jaren naar Frankrijk geweest.
Dit jaar gaan we naar Limburg.
Bij MD vragen ze een snoesje op een zomerse kaart.
Zag meteen dit snoesje met een mandje met stokbrood, druiven en wijn.
Dacht toch wel meteen aan Frankrijk.
Maar het bedenken van de kaart...nou dat moest uit mijn tenen komen!
Maar ben er toch wel heel tevreden over hoor!
 
Lang genoeg geklets van mij, over na de kaart!

 
En nog een kaartje buiten gemaakt.
Is altijd zo anders van kleur!
Ik denk dat de kaart wel voor zich spreekt.
Bij vragen kun je me altijd mailen natuurlijk.
 
De volgende Marianne Design materialen heb ik gebruikt:
Het snoesje plaatje komt van 3DHM0015
DP -> PB7042 - PK9078 - PK9083
Mallen -> COL1325 - CR1204
De stempel Paris is CS0879
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij:
- MD  #106 zomerse kaart met een snoesje
- Bij Oma Dee # vakantie kaartje
- Creapaleis # zomer
- DCZ #10 Bingo -> parels, stempel, geen lint.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor jullie tijd en de latijn lieve berichten.

Liefs Anita


49 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en zomers kaartje, Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita
    En hier heeft het alleen vannacht wat geregend .wat een verschil dan zo .
    en wat een heerlijke sportieve kinderen heb jij super hoor .
    Je kaartje ziet er heerlijk zomers uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Super leuk zomerkaartje en helemaal in franse vakantiesfeer met de eifeltoren erbij. Ik krijg er zo weer zin in om naar toe te gaan. Bij jullie heeft heeft het aardig gespookt zo te lezen. Bij ons is het erg mee gevallen tot nog toe een paar regen buien en een beetje onweer gelukkig maar want ik hou er niet zo van. Ik vind het wel erg warm daar moet je eerst altijd weer aan wennen.
    Leuk dat jd meedoet met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita
    Het is een leuke zomerse kaart geworden. leuk he die snoesjes.
    Bij ons viel het wel mee ,wel wat omweer gehad.
    Wat leuk dat je zoon en dochter het zo goed hebben gedaan.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaart Anita, heb meteen zin in de vakantie. Gefeliciteerd met de topprestaties van je kids, knap hoor. Waar zit je ergens in Limburg? Er is zoveel moois te zien. Als je in de buurt bent kun je nog koffie komen drinken.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke zomerse kaart.Het valt hier gelukkig mee vanochtend vroeg heeft het hier gehoosd maar vanaf half acht is het droog en behoorlijk warm.Ik kan er ook niet zo goed over.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke zomerse Snoesjes-kaart heb je gemaakt!
    Heel mooi gedaan met de diverse Franse accenten op je kaart.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anita,
    wat een snoezig snoesjeskaartje
    hele zomerse kleurtjes
    vind hem heel mooi !
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,

    Ja dit is met recht een zomerse kaart, erg mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super kaartje
    mooie kleuren
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, de sportieve prestaties van je kinderen, gefeliciteerd!
    Ben het ook beu met het onweer en de vreselijke slagregens, er komt als de berichten kloppen een 5e onweerbui aan binnen 48 uur. Ik woon 10 hoog dan is onweer nog confronterende dan dat je beneden woont. Genoeg hierover... Vind je kaart heel mooi en ook wel stoer!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje heel zomers groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita je kaart is erg leuk geworden. Soms lijkt het eenvoudig maar is het best lastig. Snoesjes blijven enige plaatjes. Wat fijn dat je kinderen zo leuk aan het sporten zijn en zulke uitstekende resultaten hebben. Het weer viel hier erg mee wij hebben deze keer niet van die heftige buien gehad. Heel plaatselijk dus. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi zomerskaartje
    ze blijven leuk die snoesjes

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart, Anita. Idd, lekker zomers en met een heel leuk plaatje. Je krijg echt zin in de zomer. Wij staan nu op de camping op de veluwe Gisteren en vanacht ging het hier ook behoorlijk te keer. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita wat goed he van Sven Zuid Nederlands Kampioen. En wat je kaartje betreft als die bij jou uit je tenen is gekomen, dan heb je het goed voor elkaar. Wij hebben hier vannacht wat onweer en regen gehad rond kwart over 4 pas, gisteren overdag geen druppel, maar wel benauwd. Met jou inspiratie zit het wel goed hoor, ik ben alweer benieuwd naar de volgende.
    Lieve groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,
    gefeliciteerd met de goede prestaties van je kinderen, super..en het noodweer daar hebben wij niet veel van mee gekregen, wel wat storm en rege..maar ik heb er in 't ziekenhuis niks van gemerkt..
    Je kaartje is prachtig, al moest het uit je tenen komen, heel erg mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Anita.Wat super goed van de kinderen.En over het weer wij hebben geluk gehad heeft alleen erg geregend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave zomerkaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi zomers kaartje Anita....heel leuk met dat lieve snoesje erop...gefeliciteerd met de prestaties van je kids....heel leuk is dat....en ja ook ik ben wakker geworden van al dat gedonder....En gisteren waren we fietsen in het landgoed "De Utrecht"onder Tilburg....en daar begon het ook vreselijk te waaien regenen en donderen....Pfffft en geen regenkleding bij...dan maar bij de "bokkerijder" 2 uurtjes in het restaurant vertoefd en een GROTE uitsmijter als lunch gebruikt....daarna begon de zon weer te schijnen en hebben we onze tocht weer vervolgd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anita
    Ik zie niet dat je dit kaartje uit je tenen hebt gehaald, ik vind het prachtig, heerlijk zomers, mooi gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo te zien is het Snoesje al in zomerse vakantie sfeer!
    Prachtige kaart Anita!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Anita,

    Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt.
    Ook leuke kleurencombinaties.

    Groetjes van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief kaartje !!!
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart Anita echt vakantie hé. Ben zelf niet echt een fan van de snoesjes maar dit is wel mooi gedaan. We hoorden hier al van het slechte weer in het zuiden. Bij ons op de Veluwe gaat het telkens heel goed met het weer trouwens. Af en toe een regenbuitje en soms wat onweer maar het meeste gaat geloof ik telkens langs ons heen gelukkig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een enig kaartje heb je gemaakt. En in de zon lijkt het altijd anders. Ik maak de foto's eigenlijk altijd buiten en dan niet in de volle zon, maar in de schaduw, voor de kleuren.
    Morgen wordt het echt een rustige dag als je de weerberichten mag geloven, met betere temperaturen.
    Groetjes en geniet ervan,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kaartje, leuk die landkaart! Leuk dat je meedoet met de MDzomerchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita, mooie vakantie/zomer kaart. Leuk Snoesje en mooie kleuren en stansen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heerlijk en enig kaartje super frisse zomerse kleurtjes! Hier viel het weer reuze mee, geen geschud hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaart ziet er superleuk uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart Anita. Vrolijk en zomers, heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke vakantie/zomerkaart Anita.
    Wij reden maandag voor het weer aan vanuit Brabant naar het noorden....jeeh wat een donkere lucht was het. Beloofde niet veel goeds.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtige kaart Anita, ondanks dat ie uit je tenen kwam. We hebben hier gelukkig niet zo'n noodweer gehad als bij jullie. En ik ben blij dat de hitte weg is.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Anita,

    Wat een lief kaartje is dit weer lekker zomers ik ben zelf net terug van 2 weekjes vakantie vandaar dat het nog al stil was van mijn kant maar heb heerlijk uit gerust en kan er weer lekker tegen aan ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Spannend moet het zijn geweest als er 's nachts brand uitbreekt. En dat onweer was angstaanjagend. Gelukkig schijnt nu weer de zon en is het rustig.
    Je kaartje heb je zeker zomers gemaakt. Bij het zien van de Eiffeltoren krijg ik direct een vakantiegevoel. Snoesje in Frankrijk, leuk!
    Dank je wel dat je meedoet met de uitdaging Bij Oma Dee!
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. OOO Ik ben een echte vacantieganger hoor, alhoewel ik het thuis ook heerlijk vind. Wat een onweer isd het bij jullie geweest zeg, ik heb het eventjes gehoord maar ben door alles heen geslapen, had nergens last van. Gefeliciteerd met je kinderen zeg, trotste moeder ben je en terecht, ik had het op Facebook gelezen, erg leuk.
    Je kaart is weer zo leuk, lekker zonnig en vrolijk, ik wil op vacantie haha.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kaart Anita.
    Ik vind hem super.
    Lekker zomers.
    En een leuk plaatje.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super leuke vakantiekaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Anita,
    Wat een lieverdje ,snoesjes zijn altijd mooi op een kaartje .
    Mooie kleuren een leuke mooie zomerse kaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nou zomers is je kaartje zeker, zowel binnen als buiten ;-) Leuke vrolijke kleuren. Dankjewel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel leuk gemaakt. Vrolijke zomerse kleuren heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij DCZ!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke zomerse kaart, heel leuk gedaan! Ik wens je een fijne vakantie in Limburg. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Anita,
    Leuk je franse kaart!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gezellige zomerkaart, heerlijk zonnig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Eiffeltoren, de kleurtjes, de zonnehoed...heerlijk vakantie gevoel. Erg leuk, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Schitterend kaartje heb je gemaakt voor onze challenge Anita, mijn complimenten.
    Leuk dat je meedoet.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen