maandag 30 juni 2014

I love Summer

Hallo Blogvriendinnen
 
Allemaal super bedankt voor de leuke en lieve berichten op mijn kerstkaart.
Ik zie ook dat ik twee nieuwe volgers bij heb.
Ageeth en Grietje super gezellig dat jullie mij willen volgen.
Dan nog iets leuks...yes, ik ben eerst geworden bij Creaine (op klikken) 
en bij "gewonnen challenge" werk ik ook regelmatig bij,
staat het ook vermeld. (Hierboven)
 
Ik heb vandaag nog snel een vintage borduurkaart gemaakt.
Kon maar niets naar mijn zin vinden,
zat er al een hele week over te denken, wat en hoe, help???!! Hihi.
Maar gisteren had ik ineens een goede ingeving!!
Vandaag nog laat gemaakt, maar moest wel snel!!!!  Net af!
 

Het patroon is van Betty de Groote.
Erg mooi vind ik.
Ik heb geborduurd op parelmoer linnenkarton.
Het witte is er af.
De randen bewerkt met een distresser en distress inkt "tea dye".
Om een oude look te maken.
Wat parels en bedeltje erop. De stempels zijn van joy!
Het  vintage plaatje is van Gerda GH3134, jute eronder.
De basis kaart is van bruin karton met een korreltje erin. Heet ook Beach.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij;
-Onsborduurblog #8 vintage.
-Knutselsenkadootjes #14 Zomer
- WLVC #28 strand
- CCH #174 By the sea
- Gerda's hobbyshop #3 Strand thema.
Met deze kleurenfoto
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor de genomen tijd en lieve berichten.
 
Liefs Anita


42 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je gewonnen kaart bij Creane. die kaart is ook schitterend. Net als deze. Prachtig geborduurd, met mooi kleuren en een heel mooi plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er leuk uit. Ik ben zelf ook gek op een kaart en dan ook iets te borduren maar het blijft toch altijd weer lastig hoe je zoiets nu op een kaart krijgt. Mooi gedaan hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op het maritieme. Jouw kaartje vind ik dan ook supers. Zo heerlijk om met deze producten te werken.
    Gefeliciteerd met het winnen van je kaartje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap staaltje borduurwerk Anita leuk met die schelpen in de hoekjes, leuk bijpassend plaatje heb je gebruikt, bedankt voor je deelname bij wlvc!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat je op het nippertje bent met je vintage kaart , is hij wel weer héél mooi in deze kleuren Anita.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
    Met je eerste plekje had ik je al gefeliciteerd op het blog van Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij Creaine.
    Je vintage strandkaartje is ook weer super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anita, krijg er een heel zomers gevoel van. Het patroon is super en ook de afwerking is weer top! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem geweldig, prachtig met het borduursel, dank je ook voor het volgen van mijn blog erg leuk!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een prachtige creatie Anita...mooi borduurwerk weer, helemaal toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anita,
    Van harte gefeliciteerd met je behaalde eerste plaats.
    Deze kaart vind ik ook zeer geslaagd en heel mooi. Leuk.
    Hartelijke groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie zomerse kaart is dit geworden, wat mooi die schelpen geborduurd, heel knap werk, en wat een mooie kleuren. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schitterende kaart.
    Gefeliciteerd dat je bij Creaine gewonnen hebt. Je was ook 1 van mijn favorieten.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pracht van een kaart, Anita. Schitterend!
    En gefeliciteerd met je winnende kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefelicteerd met je 1e plaats en je Gerda kaart is toch weer super mooi uitgevallen joh!! ik vind hem prachtig geborduurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Anita, wat leuk om te winnen hé? Deze kaart is ook weer prachtig, zo leuk met die geborduurd schelpen in de hoeken en dat jute onder het mooie plaatje, prachtig gedaan hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi, als dit super mooie kaartje onder zoveel stress is gemaakt, dan weet ik niet hoe het met je andere kaarten zit....
    Het is een plaatje , zulke mooie kleuren en wat een mooi borduurpatroontje.
    Super gemaakt Anita!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, erg bijzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Door het fijne borduurwerk leg je e focus goed op het leuke plaatje, mooie kaart hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje zeg!
    Ik ben dol op het strand thema :) en zo knap geborduurd!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt. Leuk dat je weer meedoet bij de Crazy Challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Anita met je winnende kaartje bij Creaine. En je weet dat ik niet van de borduurkaartjes hou, maar deze schelpen zo geborduurd vind ik wel weer apart en je plaatje een lekker blikvanger!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Leuk is het hè om je kaartjes af te wisselen met een geborduurde kaart ik vind het ook zo leuk om te doen. Je hebt er een mooi zomers kaartje van gemaakt in een leuke kleurencombi. Gefeliciteerd met je je 1e prijs bij Creaine.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Anita - supermooie combinatie het plaatje met het patroontje - ik vind hem prachtig.
    Gefeliciteerd met je 1ste plaats bij Creaine - altijd leuk.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,
    Wat een mooie combinatie van borduurwerk en Vintage, leuk zijn de schelpen van Betty, die heb ik ook ooit geborduurd, mooi plaatje,het stukje jute en de leuke charm, maken het weer af, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kaart met heel mooi borduurwerk Anita.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dit prachtig geborduurd Anita, En het plaatje is ook al zo mooi!
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gefeliciteerd met je prijs dit kaartje heeft ook wel weer kans op een prijs hij is heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Anita,
    wat een prachtige kaart heel mooi met de vintage en borduurwerk
    super mooi
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi, Je hebt weer flink je best gedaan ik vind het een
    super vintage kaartje, en mooi geborduurd.
    Nog gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi geborduurd, Anita. Borduren is leuk om te doen maar je bent er best wel een tijdje mee bezig.Het is een Leuke kaart geworden. Gefeliciteerd met je 1e prijs.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige borduurkaart Anita. Schitterende accentjes op je kaart.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita,
    gefeliciteerd met je 1e prijs bij Creaine.
    Wat een prachtig borduurpatroon met schitterende kleuren,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk bedacht die geborduurde schelpen en wat een prachtige kleuren heb je gebruikt Anita. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi zomers kaartje.Prachtig geborduurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is ondanks je getob een prachtige kaart geworden. Mooi plaatje en je borduurwerk maakt het helemaal compleet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful card!Thank you for joining us at The Crazy Challenge this week,good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo wat een knap staaltje borduurwerk Anita!!! Echt prachtig gemaakt, heel erg knap vind ik dat....ik kan er zelf nl. helemaal niks van. Hahaha, ik kan ook zo zitten broeden op een kaartje....totdat het ein-de-lijk naar mijn zin is.
    Ik wens je een heel fijn weekend!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi geborduurd kaartje. Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Anita. Bijna gemist deze kaart. Ik vind dit ook zo'n leuk patroon ga er ook een kaart me maken. Nog bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. So lovely to see your crafting for the Crazy challenge 174 - Hazel, GDT x

    BeantwoordenVerwijderen