dinsdag 24 juni 2014

Hoi & Hallo

Hallo Blogvriendinnen
 
Dankjewel voor jullie lieve berichten.
Ook heb ik een nieuwe volger bij, Jolanda van harte welkom.
Heb je ook een blog, waarop ik je kan terug vinden?
Het gaat weer goed met mijn arm, ik heb hem veel rust gegeven door niet al te veel achter de computer te zitten en ook niet achter de i pad.
Misschien wel gemerkt doordat ik wat minder bij jullie langs kom, echt sorry hiervoor.
Ik probeer nu wat vaker langs te komen.
Maar nog wel met mate.
 
Weten jullie nog van een paar posten geleden,
 de cas kaart met vlaggetjes volgens vele stappen bij DCL?
Het leuke er van is...bij SU-per challenge
 ben ik daarmee in de top drie gekomen!!! Ben er best trots op!
En ook heb ik de candy via DCL bij Rosalien gewonnen.
Super bedankt, ze had er ook nog een mooi kaartje bij gedaan!
 
En je voelt hem misschien al aan komen...
zag een leuk schets staan bij Su-per challenge.
Waar ik mee aan de gang ben gegaan.
 



Toch twee foto's, binnen en buiten.
 
Kennen jullie dat? De punch-it van pipoos?
Dit heb ik jaren geleden, aangeschaft, bijna alles.
Ponsen met stempels. Heb er echt veel van en bijna niets mee gedaan.
Echt jammer en zonde maar nu kwam het mooi uit.
Ik heb dit alles gemaakt op wit craft papier, erg mooi.
De vlindertjes is ook een pons maar niet van die serie.
De randen bewerkt met distress inkt.
 
Dit is de schets
 
Ik wil hem dus mee laten doen bij SU-per challenge #46.
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Ik kom morgen weer terug met de nieuwe challenge bij Scrap-cards 
 
Liefs Anita



15 opmerkingen:

  1. Fijn dat het weer wat beter gaat met je arm, Anita.
    En wat een super lief kaartje heb je gemaakt. Erg leuk met die kleine vlindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitwerking van de sketch zo met de cirkels. Gezellig dat je meedoet met de SU-per Challenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita, hij is superleuk! EN wat leuk die waardering voor je maaksels. Doet weer goed en motiveert!
    Fijn dat het met je arm wat beter gaat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita, heel leuk gelift. En wat fijn dat je zoveel erkenning voor je mooie kaarten hebt gekregen. Fijne avond nog.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    wat leuk om eens iets anders te maken en dan ook nog in de prijzen te vallen, ook deze kaart ziet er weer prachtig uit, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst gefeliciteerd met je top 3! Superrrr hoor. En deze kaart is ook al weer zo mooi. Gelukkig gaat het al wat beter met je arm, maar doe maar kalm aan hoor. Beterschap!

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ponsen met stempels kende ik niet maar ze zijn SU-per leuk. Prachtig hoe je de rand van de kaart met geel hebt gesponst. Dat gele touwtje over dat brede crubcake band valt erg mooi, het lijkt net een leertje maar dat is het vast niet. Leuk dat je mee doet aan de SU-per challenge en we hier je kaart kunnen bewonderen. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Anita
    wat een leuke kaart heb je gemaakt van die sketch .
    Gefeliciteerd met je plaats in de top 3 altijd leuk :-)

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gaaf kaartje Anita en gefeliciteerd met de candy.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie strakke kaart Anita!
    Gefeliciteerd met je top 3 en gewonnen Candy.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gewoon leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt Anita - superleuk gedaan.
    Gefeliciteerd met je top3tje en het winnen van de candy - altijd leuk ;).
    Fijn dat het weer beter is met je arm.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd. Leuk voor je. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anita,
    wat een leuk caskaartje
    ook proficiat met je top 3 prijsje
    heel leuk
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Anita,
    Proficiat met je behaalde top 3 !!
    Super leuk kaartje. Toffe invulling van de opgegeven schets, toppie.
    Liefs, Veerle xx

    BeantwoordenVerwijderen