woensdag 25 juni 2014

Scr@p-cards challenge #65

Hallo Blogvriendinnen
 
Daar ben ik alweer, gisteravond ook al.
Dankjewel voor jullie lieve reacties!
Vandaag begint er bij Scr@p-cards challenge blog
een nieuwe challenge, we willen graag bling bling zien op je kaart/creatie.
 
Dit is mijn uitwerking hiervan.

 
Ik heb de nieuwe lijn van Pion design papier hiervoor gebruikt.
De mal van joy heb ik uit glitter papier gestanst.
De glitters zitten in het papier dus het geeft niet af. Wel zo fijn hihi.
De letters van "jarig"zijn stempels van joy.
Deze heb ik bewerkt met Embossing poeder van
papermania; Tinsel snowflake, glitters erin!!!
Op de bloemen heb ik stickles gedaan, de stardust.
En strass steentjes. Genoeg bling bling lijkt me.
 
Ik heb de kaart gemaakt volgens deze sketch.
Bij Creaine gezien en deze gedraaid.
 
Ik zou zeggen doe gezellig mee,
dit kan tot 15 juli.
De sponsor is dit keer Agnes.
 
Bij Scr@p-Cards staan nog meer prachtige voorbeelden van ons DT team.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij;
- Creaine #37 volgens sketch, ik heb hem gedraaid.
- KIC #36 vlinders
- Miekelotte  #23 de vrouw.
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dankjewel voor jullie tijd en jullie reacties.
 
Liefs Anita



39 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi kaartje. Dankjewel voor het meedoen met de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje heb je gemaakt Anita - supermooi van kleurtjes en leuk met al die bling bling - het is een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Anita. Mooie kleurtjes. Plaatje is ook schattig.
    Een toppertje.

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita
    Wat is hij gaaf zeg, prachtig papier heb je hier voor gebruikt.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita
    Prachtig een hele mooi kaart
    die kleur is ook zo mooi .
    heel leuk gedaan weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooi afgewerkte kaart, veel details en ook mooi op kleur! duidelijk goed over nagedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie vintage kaart met een prachtig design Anita.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SUPERDESUPERDESUPERDESUUP....maar dat wist je al hè!
    Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart heb je gemaakt Anita,
    'het papier van Pion is ook geweldig mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is weer geweldig mooi leuk papier groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,
    wat een hele mooie kaart
    met prachtige kleurtjes en heel mooi Papier
    Super mooi !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt Anita!
    Hij is helemaal super.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend mooi is je kaart! Prachtig is weer het nieuwe Pion papier hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Anita, je kaart is erg mooi! Supermooie kleuren en zo gaaf op elkaar afgestemd. Ik heb ook een paar van deze vellen, maar vind het zonde om ze te gebruiken. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw hoe schitterend je kaart naamgenootje, ik vind hem helemaal geweldig, supermooi is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,prachtige kaart ,mooi papier .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O wat een plaatje weer. Ik sta er altijd versteld van! Zo mooi en alles past zo goed bij elkaar. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita wat een prachtige kaart. Heel leuk plaatje heb je gebruikt. Mooie schets. Alles past heel mooi bij elkaar. Maar dat is je wel toevertrouwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    supermooie kaart! erg chic, leuk hoor
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat beeldig zo super van kleur!Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi Anita. Altijd leuk om bij je langs te komen, je kaartjes zien er altijd prachtig uit. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwww wat een mooie kaart
    prachtige materialen heb je gebruikt

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke vrouwenkaart in een mooie kleurstelling. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte is Challenging You.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig gemaakt Anita. Je kaart is een topper hoor.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Anita,

    Eindelijk weer een berichtje van mij. wat een schitterende kaart heb je toch weer gemaakt, ik vind het echt een toppertje!
    Fijne avond, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooie kaart, echt schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita,
    Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, en de kleuren ook zo mooi
    je krijg van mij een dikke 10.
    groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart Anita, prachtig gedaan met die mooie bloemen. Ben zelf ook met deze sketch bezig, hoop dat dat net zo mooi wordt als bij jou.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita,
    wat een mooie kaart is het geworden! Paars vind ik altijd een mooie kleur voor een kaart. En je bling bling is ook gaaf.
    De mooie bloemen maken het helemaal af!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Creaine.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Dankjewel dat je mee doet aan onze vlinder challenge. Succes in de trekking!
    Groetjes, Linda DT-KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende kaart, Anita. heel mooi met deze kleuren en bij passende plaatje en details. Ik heb deze met deze sketch gisteren een kaart gemaakt. Over een paar dagen komt ie op mijn blog.
    Die van jouw is super mooi voorbeeld kaart

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. waow, wat is die mooi zeg.
    Bedankt voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een toppertje Annita! Prachtig

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik had deze prachtige kaart natuurlijk al gezien bij Creaine Challenges, maar ook bij KIC doet ie het goed :)
    succes! en dankjewel ook voor je deelname daar.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anita.

    Ik kan geen ander woord vinden dan helemaal super geweldig fantastisch!
    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen