zaterdag 28 juni 2014

December groetjes

Hallo Blogvriendinnen
 
Wat een super leuke reacties heb ik gehad op mijn bling bling kaart!
Dankjewel!
Ook Gerda van harte welkom, leuk!
 
Ik ben eens in mijn vintage plaatjes van MD gedoken en zag deze mooie.
Kwam goed uit...kan ik mijn voorraad kerstkaarten wat aanvullen.
Echt nodig!!!!
Mam...het is de langste dag van de week geweest en zomer...
en jij ga een kerst kaart maken? Huh!!!
Dat zei mijn dochter Kim.
Ja zeker, hihi.
Ach zo warm is het nu niet.

De kerstbloem blijft een mooie mal vind ik!!!
Ik heb de randen bewerkt met een distresser en distress inkt
voor een vintage look. Als basis heb ik kraft papier gebruikt.
Ik ben op dit moment echt op de sketches toer, hihi.
Ik heb deze kaart ook gemaakt volgens de schets bij NKU 
 
Ik heb de volgende MD materialen gebruikt:
Het vintage plaatje van VK 9521,
PK 9100 en PB 7030 als design papier.
CR1204 - LR 0122 - LR0286 - LR 0271- LR0241 zijn de mallen.
Stempel is de CS0861.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij;
-NKU #69 volgens thema alles mag
- MD #107 vintage kaart in blauw/bruin.
- MDD #flowers
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor jullie tijd en de altijd lieve berichten.
Geniet er enorm van.
 
Liefs Anita


45 opmerkingen:

  1. Oh....daarom was het zo stil bij je, hihi Je was lekker aan de knutsel!
    En wat is ie gaaf geworden, ik kom weer ogen tekort Anita! Mooie kleuren zeg en een prachtige ster bloem en stansjes eronder. Een bjoetie is het geworden! Fijne zondag morgen en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Anita. Prachtig papier en sketch. Die bloem blijft leuk, je kan er zoveel mee ik gebruik hem ook nog iedere keer. Nog bedankt voor je mooie kaart voor mijn verjaardag. Het was echt leuk om zoveel kaarten te krijgen en ze staan allemaal te pronken in de vensterbank. M
    Fijn dat je mee doet met de challenge van 52 weeks of.., groet jes, Nelleke, DT 52 weeks of. En juni groeten terug... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita.
    wat een supermooi kaartje heb je gemaakt! Het heeft een mooie winterse uitstraling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    Super mooi kaartje, prachtige kleuren combinatie. Heel erg mooi dat blauw en bruin bij elkaar.
    Hartelijke groetjes van Veerle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaart prachtig mooi. Ben nog lang niet toe aan mijn kerstkaarten maar als ik zo eens om mij heen kijk zie ik er al steeds meer verschijnen dus toch maar.......

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Anita, alles klopt weer, zo mooi bij elkaar gezocht, je hebt er een schitterende kerstkaart bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan Anita! Ik loop een beetje achter met bloggen, hihi.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi in deze kleuren en een prachtige sketch ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Anita, leuk plaatje, mooie papier en de mallen die je gebruikt hebt zijn prachtig. Zo af en toe een Kerstkaart tussendoor is leuk en tegen de tijd dat je ze nodig hebt (altijd sneller dan je denkt) ben je al een eind op weg, mooi gedaan.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie uitwerking van de schets, Anita.
    Een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart Anita. Je hebt ook heel mooi papier gebruikt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,
    hele fijne zondagmorgen
    wat een super mooie kerstkaart
    schitterende bloem en heel mooi papier
    toppie !!
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is een hele mooie kerstkaart Anita.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Anita, super gedaan.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo Anita
    Heel erg mooi, en wat een prachtige kleuren.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kerstkaartje is dit geworden Anita, wat een leuke combi dat blauw met kraft, en het plaatje is heerlijk nostalgisch. Ja voor de kids is het wennen dat je nu aan een kerstkaart begint. Maar inderdaad als het weer wat minder is kun je er gerust aan beginnen. Dat scheelt straks een hoop stress. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off......Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anita,
    Prachtige kaart heb je gemaakt!!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Anita, die kerstbloem is inderdaad heel mooi. Mooie kleuren combi. Ben gelijk ook maar volger geworden...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie , sfeervolle kaart Anita. Zomer of winter het maakt niet uit, het is weer kerst voor je er erg in hebt :-).
    Fijne dag verder,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend vintage kaartje Anita, vind het supermooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    Wij hebben hier de ene plensbui na de andere, dus echt freubelweer, je hebt een prachtige Vintage kerstkaart gemaakt, met de mooie poinsettia..super fijn dat je meedoet aan de challenge, liefs Ans
    DT 52 weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,prachtige kerstkaart mooie kleuren.En ja nu al bezig scheelt straks de stres.Fijne zondag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow goed bezig zeg! Prachtige kerstkaart op de bijna langate dag van het jaar. Ik wilde ook meedoen bij MD blog, maar helaas niet genoeg papier in de juiste kleur.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend kaartje Anita
    prachtig papier heb je ervoor gebruikt en een heel mooi plaatje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schiterend mooi kerstkaartje heb je gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kerstkaartje Anita. Hele mooie afbeelding !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is weer schitterend gedaan Anita. Echt heel erg mooi gedaan. Prachtig plaaatje en die kleurencombi is zo mooi hé. Wat een leuke takjes heb je joh onder die kerstster. Lekker speels zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een super schattig kaartje geworden. Deze kleurencombi blijft het ook altijd goed doen. En je kunt weer een kerstkaartje afstrepen van je 'to do' lijstje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita, ik had je al laten weten dat ik deze kaart prachtig vind, en het DP vind ik idd ook super prachtig. Maar ik wil je vooral bedanken voor de NKU-tip, hihi. Blond hè!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita,
    Wat heb je weer een juweeltjes van kaarten geplaatst zeg! Heel mooi uitgewerkt deze kerstkaart. Grappig dat je in je blog van 24 juni 'hoi & hallo' zegt dat je een pons hebt van Pipoos met die ronde stempels. Die stempels heb ik ook maar niet de pons! Nooit geweten dat daar een pons bij zit...? En die stempels zijn dus van Pipoos? Dat weet ik nl niet meer maar koop wel regelmatig bij Pipoos dus zou kunnen. Jij hebt er in ieder geval een leuke kaart mee gemaakt. Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende vintage kerstkaart heb je gemaakt Anita! Echt prachtig geworden, ook je bloem vind ik erg mooi.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow Anita,
    Dit is een heel mooi kaartje zeg... De kleuren zijn zo mooi uitgezocht en de kerstroos is een echte eyecather!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Anita - supermooi kleurencombi en je hebt er een prachtig geheel van gemaakt - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Erg mooie kaart, ben meteen volger geworden en zie uit naar je volgende creatie.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow, wat een super mooie vintage MD kerstkaart, prachtige kleuren,
    fijn dat je weer meedoet met onze Marianne Design Diva's challenge,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wohhh een geweldige mooi kerstkaaret .
    Prachtige kleuren .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart. Erg leuk dat je meedoet met de uitdaging bij NKU
    Veel succes
    Fijn dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat mooi geworden, mooi de kleuren zo bij elkaar! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een schitterende kerstkaart Anita! Zo mooi in blauw met bruin, een prima combi vind ik.
    Gezellig dat je weer meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie kleuren voor een schitterende kerstkaart !!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Anita,
    Wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt in vintagestijl. De kerstroos springt er heel mooi uit. En wat heb je mooie designpapiertjes bij elkaar gezocht past perfect bij elkaar.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. PRACHTIGE kerstkaart Anita.....kraft-papier blijft zo MOOI om te gebruikten. LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kerstkaart. Leuk dat je mee doet met de challenge

    groetjes Jolanda MD Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Anita deze kaart had ik bijna gemist wat een prachtige !, alles is perfect! Ik zag dat je ermee in de top 3 staat. Gefeliciteerd. Mijn leeslijst is weer opgelost. Maar we zijn nu op vakantie en niet overal WiFi dus...... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen