dinsdag 17 juni 2014

Birthday

Hallo Blogvriendinnen
 
Wat een ongelooflijke leuke reacties heb ik gehad op mijn vorige kaart.
Ik was dan ook heel erg benieuwd naar jullie reacties
omdat het een hele andere kaart was.
vind het dan ook erg leuk wat jullie allemaal geschreven hebben.
Dankjewel!!! Dat doet een mens goed.
Ook wil ik Marjan van harte welkom heten op mij blog.
 
Deze mannenkaart heb ik ook wat rustig gehouden.
Ik heb deze kaart gemaakt volgens deze sketch.
 
Binnen genomen. 
 

En een foto buiten gemaakt.
De zon wilde net een heel klein beetje doorbreken dus gauw een foto gemaakt.

 
Het design papier is van Docrafts Wellington.
Het plaatje is van Gerda.
Jute eronder.
De tandwielen zijn van Dutch doobadoo, zo ook de tekst.
De grootste en de één na kleinste tandwiel heb ik bewerkt met frantage.
De zilveren tandwiel is metalic embossing poeder.
En eentje onbewerkt. Van alles wat.
Twee houten fietsjes erop, vond ik er wel bij passen.
Wat gereedschap bedeltjes.
Flink wat eylets gebruikt.
Ben er wel tevreden over. Hihi.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij;
- Knutsels en kadootjes #13 verjaardag volgens sketch.
- WLVC #27 alles mag.
- Hobbyhome #11 mannenkaart.
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor de tijd en de lieve reacties.
Lees ze met plezier.
 
Liefs Anita
 

33 opmerkingen:

  1. Een gave stoere kaart Anita! Leuke details erbij zoals de houten fietsjes en de gears.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige mannenkaart Anita leuke details
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie mannenkaart Anita!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Anita...
    Het is je gelukt om te freubelen! En ik moet altijd lachen om je binnen en buiten foto...ze zijn alle twee prachtig hoor! En heel knap wat je met de schets hebt gedaan, aan mij niet besteed, hihi. Ik hoop dat ze niet alleen sketch challenges blijven doen bij Knutsel en kadootjes...ik wil wel weer eens mee doen. En je kaartje is heel gaaf geworden hoor!!! fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere kaart, Anita.
    Nog een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart.Mooi heb je die gemaakt na aanleiding van de schets.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk stoer kaartje, Anita!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stoere mannenkaart. Gaaf!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit gaaf gemaakt zeg. Kei leuk ook met de stoere details.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een gaaf en stoer kaartje Anita.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita. Wat een leuke kaart heb je volgens de schets gemaakt. Leuk afgewerkt. Het plaatje is heel mooi. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    wat een gaaf kaartje met de sketch zeg! Dat fietsje is ook schattig! EN de details zijn mooi mannelijk.
    Leuk dat je weer meedoet bij ons van Knutsels en Kadootjes!
    En die foto's...weet je wat ik meestal doe? In de winter maak ik een foto binnen en buiten en kies de foto uit waar de kleur het best tot zijn recht komt. Soms heb je z0'n andere kleur dan in het echt....
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is super niet te veel niet te weinig precies goed! Mooie mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie mannenkaart Anita, ook je vorige kaart is prachtig. Ik loop een beetje achter met bloggen en het reageren geeft ook problemen, wordt er telkens afgegooid. Sorry hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige mannenkaart naamgenootje, ik vind hem top.
    Lies van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke en toch stoere kaart heb je gemaakt Anita. Leuk die houten fietsjes erbij en die gears zijn ook gaaf. Wat een verschil in kleur hé, binnen of buiten, maar de kaart is op allebei gaaf...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave kaart Anita, leuke embellies heb je gebruikt en knap volgens de sketch gewerkt. TOPPIE!
    Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige stoere mannenkaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    Wat ben je weer creatief bezig geweest zeg.. Super leuk hoor die stoere details die je gebruikt hebt.
    En wat doet licht veel hè, wanneer je een foto van je projectje wil maken.

    Groetjes en een fijne dag toegewenst,

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anita,
    Hele mooië kaart volgens sketch.
    Leuke kleuren ook.
    Net als jij hou ik ook van veel verschillende technieken, maakt het boeiend nietwaar ?
    Veel succes met de challenge en hartelijke freubel groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige stoere mannenkaart heb je er van gemaakt. Helemaal super!
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Anita, leuk met de fietsen en tandwielen.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie stoere kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke stoere mannenkaart heb je gemaakt Anita - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita,
    Wat een gave mannenkaart heb je gemaakt,je hebt je prima aan de sketch gehouden..mijn complimenten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Anita,

    Ik loop een beetje achter met bloggen, zie dat ik je mooie vorige kaart ook al gemist had maar gelukkig kan ik alles nog bekijken. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt zeg, deze mannenkaart is ook superleuk gemaakt, lekker stoer. Wat een leuke details met die eyelets en fietsjes, ziet er fantastisch uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige en stoere kaart Anita!

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Anita,
    Prachtige kaart heb je gemaakt! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt Anita, lekker rustig maar ook stoer, hele goed ingrediënten, ik hou er van. Leuke uitwerking van de schets. Bedankt voor het mee doen met de challenge van Knutsels&kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita,
    Wat een super mooie mannenkaart, echt top.
    Groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Van harte gefeliciteerd Anita dat je met deze prachtige mannenkaart gewonnen hebt bij het hobbyhomeartikelenchallenge!
    Je kaartje verdient inderdaad de eerste plaats.
    Geniet ervan, en een heel fijn weekend toegewenst.

    Lieve groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen