donderdag 19 juni 2014

Tuin vintage kaart

Hallo Blogvriendinnen
 
Daar ben ik alweer en ook nu heb ik weer een volger bij gekregen.
Veerle van harte welkom op mijn blog, gezellig.
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige post.
Ik probeer vanavond bij jullie ook wat te reageren.
Ik kan momenteel niet al te lang achter de computer
want  mijn arm gaat dan te zeer doen helaas.
Om erger te voorkomen dan maar niet al te lang, toch?
 
Dan nu maar gauw over op mijn kaart.
Op de valreep nog gemaakt.
Vind het zo'n mooie schets bij de  NKU kon hem niet zomaar voorbij laten gaan.
Het regent nu buiten dus de foto's binnen gemaakt.

 
 
 
Het plaatje is van pion en is van zichzelf wat wazig.
Het design papier is ook van pion een wat oudere serie.
Blijft mooi!!
Twee mallen gebruikt van joy!
De bloemen van mal bewerkt met distress inkt, kleur: faded jeans.
De rest spreekt voor zich geloof ik wel.

Ik wil deze kaart mee laten doen bij NKU #68 volgens schets met thema tuin.
En bij itsallaboutthevintagechallenge #71 Summer garden.
- live&love crafts #24 Summer garden.

Bedankt voor jullie tijd en lieve berichten.

Liefs Anita
 


40 opmerkingen:

  1. Schitterende uitwerking van de sketch Anita en leuk is de nieuwe bloemenmal van Joy hè ik heb hem ook. Beterschap met je arm je kunt hem maar beter even wat minder belasten om erger te voorkomen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Anita dat heb je mooi gedaan met het pion papier,het maakt toch niet uit dat het al wat ouder is het blijft mooi hoor. sterkte met je arm
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for joining us at It's all about the Vintage
    Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart! Het papier van Pion blijft altijd mooi, fijn dat je er nog wat van hebt. Schattig plaatje ook erbij.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,

    Ik heb heel wat gemist op je blog maar dit is weer een beauty hoor! Hopelijk gaat het beter met je arm (ook dat heb ik gemist en ik ben niet eens met vakantie geweest!). Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwie wat een gave vintagekaart! Prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, Anita.
    Nog een fijne avond en beterschap met je arm!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een MOOIE kaart Anita.....en dat op de valreep.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje sucses er mee en doe maar rustig aan met je arm groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een schitterende kaart naamgenootje, ik vind hem helemaal geweldig, super. Sterkte met je arm en niet overbelasten hoor.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is echt schitterend.
    Sterkte met je arm.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi is die weer Anita, sterkte met je arm, ik weet er alles van nu met dat oedeem.
    Maar mijn motto is niet klagen maar dragen anders zou ik niets meer doen.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé je hebt alweer een kaartje gemaakt, knap hoor met de schets!! Heel mooi Anita met de lijn van Pion, heel mooi ook met de bloemenmal van Joy!! Mooi in deze aardetinten!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi je zomers vintagekaartje Anita....alles past perfect bij elkaar...
    Beterschap met je arm....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Het ziet er zo mooi uitgebalanceerd uit.
    Super.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart.Mooi plaatje.Beterschap met je arm.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart Anita, mooi plaatje en prachtig papier.....en super verwerkt tot iets prachtigs.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi kaartje Anita.
    Beterschap met je arm, hopelijk zit je er niet zo lang mee als ik.
    Ben al van december op de sukkel met m'n rechterschouder.
    Komt mss operatie van maar hoop van niet.
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart en sketch. Heerlijk he om mee te werken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige vintage kaart en uitvoering van deze sketch.
    heerlijk om eens een sketch kaart te doen en jij hebt hem super mooi gemaakt.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie vintage kaart
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend kaartje heb je gemaakt Anita - supermooi van kleur en je hebt er een super geslaagd geheel van gemaakt met mooie accentjes - echt een plaatje.
    Beterschap met je arm.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita,
    Supermooie kaart, lekker rustig, toch heel veel te zien, mooi papier en plaatje, super afgewerkt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat heb je een prachtige kaart gemaakt Anita. Zo mooi en lekker vintage ;-)

    Groetjes en een fijn weekend toegewenst,

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Anita,
    wat een hele mooie kaart
    vind hem prachtig !
    ook veel beterschap met je arm
    fijn weekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita,
    supermooie vintagekaart! Mijn complimenten
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart, hele mooie kleuren, super.
    Beterschap met je arm. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Anita , een heel mooi plaatje en stansen heb je gebruikt. En ook de kleuren bij elkaar vind ik heel erg mooi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Again beautiful combination of image, paper and style!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een beauty. Mooi gedaan Anita.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi,
    Beterschap met je arm, belast hem maar niet te veel.
    Maarre je kaartje is weer superrrrrrrrr, heel mooi,van kleur ook.
    De complimentjes van mij.
    Groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita,
    Hopelijk gaat het al wat beter met je arm.
    Je kaartje is weer prachtig .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita. Wat heb je de kaart mooi gemaakt volgens de schets. En geweldig met die mooie nieuwe mal. TOp. Mooi plaatje. Ik heb wat problemen met blogger, vandaar late reactie. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende kaart heb je gemaakt. Alle details, kleuren en plaatje passen perfect bij elkaar. Ook je bloemenrand vind ik heel mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mnooie kaart Anita. Leuk die schets van de NKU. Ik had hem ook gemaakt, maar verscheurd. Koffie er over heen. Maar dit is een beauty Ben toch nogal aan t gooien. Net een heel afvalbakje over de grond gegooid, waar ik net de rest van de andijvie in had gedaan. Dat zal volgend jaar wel nieuwe vloerbedekking worden zei Wim. We hebben al wel besproken, maar al andere vloerbedekking kopen is nog even geen optie Pas als we echt gaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wow, wat een schitterende kaart Anita, en beterschap met je arm.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful ! Thanks for joining at Vintage and Beauty -challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beautiful vintage card; love this image and your choice of colours. Thanks for linking up to LLC's Summer Garden challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen