zaterdag 4 november 2023

Mixed Media kerst Tag met Stamperia

  Hallo Allemaal

Op 10 oktober 2022 had ik een live uitzending mogen geven
in de FaceBook groep - Create it with HobbyVision.
 Toen had ik een Mixed Media Christmas Tag gemaakt.
Deze FBlive linkt is te vinden onderaan deze post
Daarna had ik er nog eentje gemaakt maar niet meer laten zien op mijn blog.
Dus bij deze....
beter laat dan nooit toch?





En deze had ik in de FBlive uitzending gemaakt;
 Deze FBlive uitzending kan je hier vinden;

De blogpost van toen kan je hier vinden;

Dankjewel voor je bezoekje.

4 opmerkingen:

  1. Beide creatie heb je weer super mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kerstlabel heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig label is dit Anita. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kersttags in mooie kleurencombinatie. Weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen