donderdag 2 november 2023

Kaartje met de stempel van JMA Deel 2

  Hallo Allemaal

Deze kaart gemaakt  
met de kerst producten van Jenine's Mindful Art collection - 
Vintage Christmas.   

Dit is Deel 2 daar bedoel ik mee dat deel 1 het andere stuk van de stempel was.
Deze blogpost was gisteren op mijn blog geplaats.
Ook hier weer heb ik de bloem ingekleurd 
met Derwent Graphitint Paint pan set.
Zo ook de achtergrond met een kleur uit deze set.
Dit al vegend met een dunne penseel gedaan.
De bloem heb ik lichtjes ingekleurd.

Daarna de bloem nog een keer gestempeld en ingekleurd,
maar nu iets donkerder ingekleurd.
Deze bloem uitgeknipt en de blaadjes die terug vallen 
heb ik weg geknipt.
In het midden lijm gedaan en dus alleen het hart van de bloem vast geplakt.
De blaadjes een beetje geplooid zo krijg je een leuk 3D effect.
De allerkleinste blaadjes (in het midden) ook licht ingekleurd.
Dit vergroot het 3D effect nog meer.
Ik hoop dat het 3D effect op onderstaande twee foto's nog beter te zien is.

Ook nog wat glitter aangebracht met de Wink of Stella Brush glitter clear.
De randen beïnkt met Distress inkt - Vintage Photo.
Nog een touwtje erop met strik en een kerst tekst
en weer een kerst kaartje rijker. ;)
Deel 1 en 2 samen nog op de foto....

Gebruikte JMA producten;
* Stempel Liefdevolle kerstwensen JMA-VC-STAMP547
* Stempel JMA-VC-STAMP544
* Hemp cord JMA-VC-RIB04
* Paperpad JMA-VC-PP115


Dat was het weer
Dankjewel voor je bezoekje.

3 opmerkingen: