vrijdag 17 november 2023

Carrousel van Tags

Hallo Allemaal

Deze Carrousel gemaakt  
met de Tag journal stans van Studiolight.
 Aangekleed met 30,5x30.5cm Design papier en het pop-up paperpad van
ScrapBoys uit de serie Rosalia.


Je kan hem ook vinden op mijn YouTube kanaal;

Op deze manier heb ik de Carrousel gemaakt.
Dit zelf bedacht.
Er zitten in deze Stans set drie maten Tags.
De grootste maat heb ik uit Kraft papier 14x gestanst.
De middelste maat uit crème kleurig cardstock ook 14x gestanst.
Tevens uit design papier ook 14x.
De tussen stuk heb ik uit Kraft papier 6x gestanst.
Ik heb organza lint van 45cm genomen (2x 22,5cm)
Vier magneetjes.

Werkwijze;
Als je het tussenstuk neemt, 
daar plak je dubbelzijdig tape op en leg je twee tags tegen, aan beide kanten (dus vier).
Dit doe je zes keer.
Je houdt als het goed is twee tags over van alle formaten.
Deze bewaar je even.

Nu plak je alles op elkaar en krijg je een boekje.
De bovenste en onderste bekleed je nu ook met de tags die over waren.
Maar vergeet niet tussen het kraft papier en cardstock het lintje te doen.
Vergeet ook niet tussen het cardstock en design papier de magneetjes te doen.
De bovenste en onderste bekleed je nu ook met de tags, die over waren.

Dan kan de aankleding van binnen beginnen.
Maak het niet te dik.
De eerste tags dacht ik niet te dik hebben gemaakt maar dat viel toch tegen.
Het bovenste stuk heb ik weg gesneden
 en hierop een stuk border van de JMA stans geplakt met daarop kant.
Uit het design papier Tags geknipt een eylet met organza en hemp koord.

Deze tags alleen gedaan met het mooie design papier
 en teksten die zich onderaan de papiervellen bevinden.
Ohhh en alle randen bewerk ik met Distress inkt Vintage photo.

Hier sommige plaatjes wat verhoogd met dun foam tape.







Dat was het wel,
ik weet niet of er behoefte/belangstelling is aan een YouTube Tutorial video
van deze Tag Carrousel? anders kan ik dit nog maken.

Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig papier heb je voor deze mooie creatie gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze creatie heb je super mooi gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee Anita! het ziet er allemaal zo leuk uit. Ook om een mini album te maken op deze manier. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen