woensdag 1 november 2023

Klein kaartje met de stempel van JMA Deel 1

  Hallo Allemaal

Deze kaart gemaakt  
met de kerst producten van Jenine's Mindful Art collection - 
Vintage Christmas.  

Ik heb de stempel JMA-VC-STAMP544 
op 200 grams wit watercolor gestempeld en daarna door de helft gesneden,
zodat je er twee kaarten van kan maken.
Want je hebt twee poinsettia's op deze Slimline stempel staan.

De bloem heb ik ingekleurd met Derwent Graphitint Paint pan set.

Daarna ben ik met een blending tool Distress inkt Vintage Photo
 lichtjes gaan aan brengen met ronde bewegingen.
Vervolgens wat water druppels erop gesprenkeld 
en dit weer af gedept met keukenpapier.
Ik vond het te licht daarom dit herhaald met de kleur 
Walnut Stain en ook weer de water druppels.
Doordat ik al wat water druppels erop gedaan had is dit wat Roze geworden.
Geeft niets want het hart van de bloem is ook deze kleur.
Dus past perfect!
Daarna gemat op effe papier uit het paperpad.
Daarna de Border stans set JMA-VC-CD720 vier keer 
een stuk uit gestanst.
Deze er achter geplakt. 
Daarna heb ik nog een vierkant papier er tegen aan geplakt op de achterkant,
dat ziet er netter uit.
Wat plak parels erop en nog wat extra sneeuwvlokken gestempeld.
Een strik kon er ook niet op ontbreken.

De randen nog met de distresser en distress inkt kleur Vintage Photo bewerkt.

Gebruikte JMA producten;
* Border stans set JMA-VC-CD720
* Stempel JMA-VC-STAMP544
* Plak parels JMA-VC-PEARLS31
* Hemp cord JMA-VC-RIB04
* Paperpad JMA-VC-PP115
* Stempels set JMA-VC-STAMP546.

Dat was het weer
Dankjewel voor je bezoekje.

3 opmerkingen: