maandag 3 maart 2014

Nieuwe challenge bij The Crazy Challenge

Hallo blogvriendinnen

Afgelopen vrijdag kon mijn dag echt niet stuk!!!!
Waarom niet???  Nou dat zal ik vertellen....
De ochtend begon al goed, ik had de random gewonnen bij Duymelot met mijn giftcard holder.
's Avonds toen ik terug kwam van het winkelen ben ik een bakkie gaan zetten en heerlijk in de bank geploft met mijn i pad  om te kijken in blogland. Zag ik tot mijn verbazing dat ik tweede geworden was bij NKU met mijn baby vintage kaart. Maar het houd niet op.... bij Freubelhonk GeKi had ik gewonnen met mijn paarse vlinder/kraft kaart!!! Dus jeetje wat was ik blij!!!
Ik zat daar in de bank joehoe!!! mijn gezin mijn vragend aankijkend .... wat mankeer jij nu!?
Ik was 's ochtends al blij met de random maar dit kwam er nog eens boven op!
Allemaal super bedankt! Nu was het ook een echte "Anita" weekend!!! Nog twee andere naamgenootjes zijn dit weekend of er net voor, in de prijzen gevallen.  Ik ken vele Anita's hier in blogland. Geloof wel 6 waarvan ik er 3 als blog vriendinnen heb. 
Ook iedereen bedankt voor de lieve berichtjes steeds weer.

Maar dan nu mijn kaart want daar komen jullie voor.
Ik mocht voor CCH nog een gast designer kaartje maken, dit is mijn tweede.
Er begint daar een nieuwe challenge #166 met als thema "Coffee & Sweets". Om nog meer mooie voorbeelden te zien van het DT team of om gezellig mee te doen kijk dan hier. Je hebt twee weken de tijd om mee te doen.
En dan is dit mijn kaartje

Ik heb kraft papier gekozen als basis, ook voor de tekst stempel en als laatste het kopje uit gestanst.

Het plaatje heb ik ingekleurd met distress inkt.
Er omheen en de rand bruin gemaakt met distress inkt om er een wat oudere look aan te geven.
Een doilie eronder en ook deze wat bewerkt met paars distress inkt.
Ik denk dat de rest voor zich spreekt, toch?
De gebruikte materialen zijn;
Design papier PK9090
Stempels EWS 2206
Mal CR1238
Dit bovenste allemaal van Marianne Design
Verder kant (wit en paars)
Parels, bloemen en distress inkt en een doilie.
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
- MDD # kraft en 3 MD producten
- DSCC #11 kan en/of lint (paars en wit kant)
- SSS #36 Distressing
- EHI # Alles mag
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en bedankt voor jullie tijd!
Liefs Anita

41 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje, Anita.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Mooi kleuren en een hele leuke digi. Alles past perfect bij elkaar. Ook je vorige kaart is prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. van harte gefeliciteerd met je gewonnen challenge. :-)

      Verwijderen
  3. Leuke kaart zeg,mooie details gebruikt.
    En nogmaals gefeliciteerd met je winnende kaarten,het was verdiend hoor.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart weer Anita, lekker vrolijk ook, alles past bij elkaar. Wat een mazzel had je zeg, nou ja mazzel, je maakt ook mooie kaarten dus dat is natuurlijk de reden. Gefeliciteerd hoor, het is je van harte gegund, zo leuk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.n

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Super leuk voor je dat je zo vaak in de prijzen bent gevallen gefeliciteerd ermee hoor. Je kaartjes verdienen het hoor je had prachtige kaartjes gemaakt. En je tweede voorbeeldkaartje ziet er ook weer harstikke leuk uit. Veel plezier met je prijzen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super voor je Anita al die prijzen en je mag in een joehoe stemming zijn hoor!!! Je hebt een mooi voorbeeldkaartje gemaakt voor CCH. Een heel gezellig kaartje en het achtergrond papier en taart kleedje past heel mooi bij het thema.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita
    ja geweldig leuk toch Gefeliciteerd hoor met alles .
    En dit is ook weer zo,n super leuke kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel verdiende prijsjes Anita, je had ook schitterende creaties gemaakt.
    Deze kaart is ook weer heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen. Gefeliciteerd!
    Dit is ook weer een toppertje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met al je prijzen Anita.
    Deze kaart ziet er ook weer geweldig uit. Prachtig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk zeg dat je zo in de prijzen bent gevallen...gefeliciteerd

    ook dit kaartje is weer erg mooi

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    Super om zo in de prijzen te vallen, leuk toch ?? als het gewaardeerd wordt ..dit kaartje is ook weer toppie, mooie stempel en weer lekker veel te zien, mooi gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Anita, wat een feest zeg. Maar je hebt verdiend gewonnen. Geniet er lekker van!
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reacties
    1. en



      Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

      Groetjes Karin DT coördinator


      Verwijderen
  15. Hoi Anita, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met het in de prijzen vallen met je kaarten, kan me voorstellen dat het Jahoeee door de kamer ging.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha bofkont, gefeliciteerd met al je prijzen!
    Deze kaart is ook weer superleuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend je kaartje naamgenootje, en wat is dat genieten hé als je dat allemaal meemaakt wat het winnen betreft, super voor je.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    ik zag het al en elke keer dacht Ik: he, Alweer Anita, of is het de andere Anita? Ik heb er drie die tot mijn volgers behoren en die ik volg. En het was ook twee keer een andere. Maar wat gaaf is dat he? Van harte! Het doet je goed, he? Tenminste mij wel. Ik krijg er een soort extra motivatie van.
    Dit kaartje is ook weer helemaal gaaf! Heel mooi gedaan!
    Succes met deze challenges weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk je koffiekaartje Anita....hele leuke details erop...
    en gefeliciteerd met je prijsjes en ereplaatsjes....je hebt het ook verdient ...Prachtige kaartjes maak een genoegen om er naar te kijken...en het geeft mij ook steeds weer inspiratie....geniet er maar heerlijk van....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat toppie voor je Anita, zo lekker in de prijsjes vallen, en terecht, je maakt prachtige kaarten etc.
    Deze kaart is ook alweer zo mooi gemaakt, er is veel op te zien, echt een beauty.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met al je prijzen.Schitterende kaart heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaart, ook zo mooi van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een erg mooie en vrolijke kaart komt zeker door de lieve kleuren die je hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat super dat je in de prijzen bent gevallen Anita! Leuk hoor!
    Je kaartje is erg mooi en mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anita, wat een leuke berichten allemaal!
    Ook deze kaart is weer een plaatje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend kaartje Anita - super gekleurd en prachtig mooi samengesteld en gemaakt - ik vind hem super.
    Leukkkkkkk al je prijsjes - gewoon van genieten ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een heel mooi kaartje Anita!
    Gefeliciteerd ook met je gewonnen prijsjes, leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita,
    gefeliciteerd met je drie prijzen! Erg leuk en verdiend, je maakt prachtige creaties,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk hè zo'n prijzenregen....dit is ook weer een prachtige kaart dus....wie weet. Fijn dat je meedoet bij DSCC en succes. Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi boffertje gefeliciteerd met al je prijsjes, super toch!!!
    Deze kaart hen je ook weer prachtig gemaakt hoor, geweldig.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita. Wat een prachtgie kaart! IK heb deze materialen ook nog niet aan toe gekomen om er een kaart mee te maken, erg he? Deze kaart is prachtig. Geeft me inspiratie. Ik weet nu hoe ik de stempels kan verkleinen. Jij hebt me op weg geholpen en een collega heeft me nog even verder geholpen. Bedankt hoor fijn dat het zo kan..... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van ♥-e Gefeliciteerd Anita met al je prijsjes.
    En wat een HEERLIJK voorbeeldkaartje heb je gemaakt.....jammie ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kaart, schitterend met het paars!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a gorgeous card here, I love all the details!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Welcome to the next time that.
    Hugs Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd Anita! Wat zul je een leuk weekend hebben gehad met het winnen van de prijsjes, super leuk voor je! En je hebt alweer zo'n mooie kaart gemaakt, leuk plaatje ook. Geniet er van!
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Eine wunderbare Karte ,super gestaltet! Vielen Dank das du an den Marianne´s Design Divas challenge teilgenommen hast ,ich wünsche dir viel Glück und hoffe du das wir dich und deine zauberhaften Werke wieder begrüßen können.
    Liebe Grüße Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen