woensdag 26 maart 2014

Lente

Hallo Allemaal,

Dank jullie wel voor de lieve berichten op mijn vorige blogpost, altijd zo leuk om te lezen.

Ik wil jullie een probeersel van mij laten zien.
Ik heb op de beurs drie Dutch  doobadoo Masks gekocht.
Ik heb eerst op linnenkarton roze en geel geveegd met distress inkt.
Daarna de kippen gaas mask erop en groen en paars distress inkt erop, dit drie keer overnieuw gedaan....en nog ben ik niet tevreden eigenlijk...maar ik weet hoe ik het beter moet doen de volgende keer.
Daarna de cirkel mask erop gelegd en deze met Viva decor Modellier crème ingesmeerd,
net of ik een boterham aan het smeren was, hihi.
Ook dit kan/moet  beter vind ik!
Ach ja, voor de eerste keer...oordeel zelf maar ;-)
 
Ik had een plaatje erbij gezocht... nee, niet naar mijn zin,
 heel mijn kunstwerk gedeeltelijk weg,
Tja wat nu, ach laat maar een dagje liggen, kom vast weer wel op een idee.
De volgende dag....
Ik had nog een MD mal liggen (gekregen)... kan ik er iets mee??
De COL1316, zo groot,  vind ik.
In getikt op google, op afbeeldingen en daar zag ik me toch een mooie kaart!!!
Van Boukje (klik op de naam en je ziet wat ik bedoel)
Ik heb me hierdoor flink laten inspireren, zo super mooi!
Ik heb dit ook met papicolor gedaan, ik zelf gebruik altijd handgeschept papier.
Omdat het met papicolor altijd fout gaat bij mij...scheuren...
Maar toch weer een poging gewaagd, het is maar één keer gescheurd nu,
goed hé!
Mijn net nieuwe vlinder mal wilde ik ook graag uit proberen, geweldig is ie!!!
De vlinderrand mal ook weer voor de dag gehaald,
blijft prachtig en deze bewerkt met frantage.
De rest spreekt voor zich toch?
Mijn dochter zei: komt er niet meer op?
De kaart is vrij rustig voor mijn doen, ik vond het anders sonde van mijn werk.
 
Ik ben dus ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden.



 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij
- Miekelotte #20 zelfgemaakte design papier,
- Hobbyvision #25 bloemen
- AnMaCreatief #30 Lente/voorjaar/pasen.
- Knutselenkadootjes #10 Voorjaar.
 
Er komt weer heerlijk warm weer aan,
geniet er allemaal van, zover dat mogelijk is!
 
Liefs Anita
 

33 opmerkingen:

  1. dat ziet er mooi en fris uit Anita een mooie vrolijke kaart en die bloem is heel erg gaaf.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anita, heel goed gelukt je probeersel. Heel mooi de vlindermal met de bloem.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien ben je heerlijk aan het knoeien geweest met al je materialen heerlijk is dat om te doen af en toe, het resultaat is mooi geworden.
    We gaan zeker genieten van het mooie weer.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch nog goed gekomen je probeersel.Fleurige kaart is het.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita, ik heb op de beurs ook de kippengaasmask gekocht, maar ook ik moet er nog mee leren werken. Jou kaart vind ik toch wel mooi geworden hoor, en die grote bloem vind ik helemaal geweldig. En oh je , ik heb het ballon malletje in huis hoor, dank zij een tip van ANS (AnDo). Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het knap Anita en heel gaaf dat je alles uitprobeer! Ik zie nu dat je het kippengaas eerst op je papier hebt gedaan , maar het schijnt een beetje door de pasta heen. Je zelfgemaakte bloem is een topper hoor, ziet er uit als een gekochte bloem...complimenten!!!
    Het is een heerlijk lente kaartje geworden!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastisch mooi achtergrond heb je zo gecreeërd en met die kleurtjes is het een echte lentekaart geworden. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelott.
    Groetjes, Karin DT-team Miekelotte is Challenging You.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, ik vind je probeersel goed gelukt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor een eerste keer vind ik je probeersel aardig goed gelukt Anita....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita, voor een probeersel een pracht kaart hihi, bloem is schitterend ga ik morgen ook eens uit proberen.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergoed gelukt Anita. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Anita, heel leuk met zoveel kleur!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk gedaan, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dat is je goed gelukt, ik vind het een geweldige kaart, die bloem,
    die kleuren, alles gewoon perfect ☺
    Gezellige en fijne dag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig hoor, zeker omdat je dit voor het eerst gedaan hebt en dan toch zulk mooi resultaat hebt gekregen! Lekkere frisse kleurtjes, mooi geheel.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita, Mooie achtergrond heb je gemaakt. De bloem past er mooi op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje heb je gemaakt anita - super die achtergrond die je gemaakt hebt. En dan die mooie bloem (malletjes ook gekregen ;) ) die je gemaakt hebt oh la la - echt een super mooi geheel.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi en fleurig dit kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita
    Gaaf super goed gelukt en prachtig gemaakt .
    Ik heb deze mal ook maar bij mij is het nog niks geworden .
    Bij jou een leuk en lekker kleurig kaartje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anita, experiment geslaagd hoor; soms moet je inderdaad iets een dagje wegleggen en er opnieuw naar kijken. Vaak vind je het dan wel leuk. Het designpapier vind ik erg mooi geworden. De kaart is echt een lentebode; fris, vrolijk en lief. Dank je wel dat je met deze
    kaart meedoet met Miekelotte is Challenging You. Groetjes, Vera DT Miekelotte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Niets mis mee. Het is een lekker kleurrijk lentekaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaart met de schitterende kleurencombinatie. Leuk dat je nog eens meedoet met de maartchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed bezig Anita! Heel goed gedaan joh vind de kleuren geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind je kaart prachtig geworden naamgenootje, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart.
    Lekkere frisse kleuren en de bloem is prachtig.
    En dan die vlindermal..........hmmmm, een beauty.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg mooi geworden hoor Anita. Is net als met mooi papier, soms is de achtergrond zo mooi dat het bijna zonde is om er iets op te plakken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart. Mooi kleuren heb je gebruikt. ik vind hem super.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! Wat mooi en vrolijk! Past echt bij dit voorjaar. Dank je wel voor je 2e deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi fris en vrolijk kaartje Anita, mooi gemaakt. Heerlijk zo krijg je echt zin in de lente! Fijn dat je weer mee doet met de challenge van knusels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig resultaat Anita!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Klinkt allemaal zo ingewikkeld maar het is een plaatje geworden hoor! Knap gedaan en mooie kleuren, Anita.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen