zaterdag 8 maart 2014

Mannen kaart en een vraagje aan jullie.

Hallo Allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het toch!!! Echt genieten!!!
Zo ook mijn tweede plaats in de top drie bij Hobbyhome, altijd leuk en eer van je werk!
Ik ben op dit moment iets minder in blogland omdat ze hier vakantie hadden, tja ik moet toch het goede voorbeeld geven als moeder....zit niet zoveel achter dat ding!!!.... Je begrijpt hem wel toch?
Maar volgende week is iedereen weer in  zijn gewone ritme en kan ik meer langs komen.
Ik zie alles wel voorbij komen en wat is het allemaal prachtig! Maar kan dus even niet zoveel reageren. Komt goed. Ben altijd wel super blij met jullie lieve berichten hoor, doet me goed!!

Dan nu de vraag, wie gaat er allemaal naar de Knotsgekke Kaarten en Scrap dagen? en welke dag?
Ik ga in ieders geval ook dus wie kan ik eventueel tegen komen?


Dan nu mijn kaart


 


Ik heb aan MD spullen gebruikt:
 CR1254 - COL1343 - LR0287 - LR0288 - JU0910 -PK9101
Verder distress inkt gebruikt voor een oudere look.
Het gereedschap en motor heb ik uit Colorcore cardstock papier gestanst en dit op geschuurd.
Onder het blauwe komt dan na het schuren craft kleur boven.
Ook heb ik drie knopen gebruikt.
Op een wiel heb ik een kraft wieltje geplakt van Dutch doobadoo.
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
- MD #99 Mannenkaart
- MDD # kraft
- WLVC #21 vintage en knopen
- Hobbyhome #6 alles mag
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, bedankt voor de genomen tijd!
 
Geniet van het weer,
 
Liefs Anita

36 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende mannenkaart naamgenootje, ik vind hem geweldig mooi, een toppertje. Zelf zal ik denk niet gaan naar de beurs volgende week, dus mij zal je waarschijnlijk niet tegenkomen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaart Anita! Ik ga zaterdag naar de beurs, wanneer ga jij?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtige mannenkaart gemaakt. Ik vind 'm supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere stoere kaart! En gefeliciteerd met je top 3.
    Ik ga niet naar de knotsgekke kaartendagen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaart,erg leuk gedaan zo met de motor en het gereedschap,zoiets valt bij meerdere mannen meest wel in de smaak.
    Ik heb besloten niet naar de beurs te gaan,er staat zoveel op mijn programma dat ik nu al tijd te kort komt.
    Maar geniet er lekker van het zal best weer de moeite zijn.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende mannenkaart Anita - wat heb je hem supermooi en gaaf samengesteld, echt super gedaan!
    We gaan vrijdag (mijn mannetje speelt dan chauffeur) - ik heb dan mijn jaarlijkse ontmoeting met hobbymaatjes uit Limburg. We doen dit al sinds 2007 en kijken er steeds erg naar uit ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende mannenkaart Anita, leuke spulletjes heb je gebruikt.
    Ik ga niet naar de kaarten dagen, we vieren de verjaardag van onze zoon (wordt al 18) Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi Anita, ja dat zei ik ook altijd....dat ze niet steeds achter de pc moesten zitten. En het is toch ook hartstikke leuk als ze vakantie hebben!! Je mannenkaart is prachtig Anita, super met het colorcore papier en dan schuren, ook heel gaaf het touw erbij!!
    En je vraag moet ik helaas met nee beantwoorden!!
    Fijn weekend verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mannekaartje heb je gemaakt.
    En dat je in schoolvakantie's niet zo vaak langs kan komen snapt iedereen denk ik wel.
    Op je vraagje wie er allemaal naar de K,K.D gaan kanik met een "ikke"beantwoorden, Wij gaan op zaterdag 15 mrt, samen met Mar Knutsel, gezellig he!!! Ik.....gelukspoeperd had de vrijkaartjes gewonnen. Kon mijn mannetje er lekker niet meer onderuit, hihihi!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere kaart Anita!
    Past allemaal bij elkaar!
    Groetjes Jacomijn (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    Prachtige mannenkaart is dit,ik heb gisteren een kaart naar mijn schoonzoon gestuurd voor zijn verjaardag, hij belde straks, was er heel blij mee, het is ook leuk zo'n motorfiets en nee..ik ga niet naar Den Bosch, is wat te ver..helaas, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gave stoere kaart Anita.

    ik ga niet naar de beurs ik ga voortaan naar de creabeurs in venray dat is dichterbij voor mij en die is de 28 -29- 30.
    ja alles bij houden kunnen we niet.
    maar heel veel plezier.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi anita heel mooi deze mannenkaart ja als de kids vakantie hebben moetje er wel voor ze zijn mij dochter zegt altijd dan neem ik zelf ook vakantie groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie mannekaart heb je gemaakt Anita, lekker stoer, mooi papier. Ik ga vrijdag naar de beurs in Den Bosch met mijn nicht. Misschien zie ik je nog? Hi hi wij hebben deze week hier ook vakantie gehad, en hier gaat het precies hetzelfde met dat ding! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart Anita!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,

    Super mooi!!!leuke mallen en prachtige kleuren!!!
    Ik ga óók naar de KGKD en wel op Donderdag!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke en stoere mannenkaart heb je gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie stoere mannenkaart Anita...heel mooi voor een "biker king"leuke details erop....
    ja ik wil wel naar Den Bosch gaan en dan op vrijdag...en ben wel benieuwd wie we allemaal gaan tegenkomen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Anita, je hebt een prachtig kaart gemaakt. Leuke kleuren combinatie.
    Ik ga hopelijk donderdag. Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anita wat een super mooie mannenkaart, mooi met die bike erop...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stoer kaartje en leuke details.
    leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    groetmes van Anneke (wlvc)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita, de reactie die je bij mij zou hebben gegeven over de K.K.d. is bij mij helaas niet zichtbaar.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke stoere kaart, Anita.
    Fijne zondag en geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave stoere mannenkaart.....vooral leuk voor een échte motorfan....leuke details ook, super gedaan.
    Fijne zondag, Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart, mooi het kraft gecombineerd met het blauw! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita dit is een mooie stoere mannenkaart. Mooie materialen heb je gebruikt. Den Bosch is mij te ver weg. Ik ga straks in augustus naar Zwolle! Veel plezier in ieder geval we horen het wel. Het kan gezellig zijn als je blogmaatjes treft. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat een supergave en stoere mannenkaartkaart! Ik wens je heel veel plezier op de beurs. Ik ga zelf helaas niet dit jaar. Ben vorig jaar geweest. Ik ben pas geleden nog naar de beurs in Hardenberg geweest en bij Jenine nog heel wat gekocht. Dus het houdt even op haha.

    Liefs,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita,
    schitterende gave mannen kaart.Mooie details.En ja ja ik ga naar de beurs.Ik ga donderdag.Welke dag ga jij????Misschien komen we elkaar wel tegen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een heerlijke stoere kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een superstoere mannenkaart Anita
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie mannenkaart, super !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige stoere kaart!

    Dank je wel voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Stoer kaartje; ik ga niet naar Den Bosch, want ik ga eind maart 3 dagen met Anmacreatief naar Venray. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Grandios,eine wunderbare Karte ,super gestaltet! Vielen Dank das du an den Marianne´s Design Divas challenge teilgenommen hast ,ich wünsche dir viel Glück und hoffe du das wir dich und deine zauberhaften Werke wieder begrüßen können.
    Liebe Grüße Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooi kaartje Anita, en voor je vraag ben ik te laat met reageren want de KGKD zitten er nu al op.
    groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen