zondag 23 maart 2014

Hoera Feest!

Hallo Blogvriendinnen,

Graag wil ik iedereen bedanken voor de hele lieve berichtjes steeds en ook heeft Betsy het meegemaakt met een 3d knipvel dat deze niet klopte. Gelukkig ben niet de enige. Als je denkt waar heeft ze het over? Zie mijn vorige blogpost.
Ook wil ik Ellen en Ans van harte welkom heten op mijn blog, leuk dat jullie mij willen volgen.

En dan nog een leuk nieuwtje, ik ben gast designer met mijn tag bij het snoesjes blog!!! Wil je weten hoe deze er uit zag??/ Klik dan HIER .

Dan nu....waar het om gaat
Ja feest bij Marianne Design, 20 jaar bestaan, 5 jaar de Marianne Doe, en de 100 ste challenge!!
Gefeliciteerd, zeg ik dan!  Er wordt daar een feest (party) kaart gevraagd.
Ik denk dan hierbij aan ballonnen, een bloementje voor de feestganger, en een toost uitbrengen en glamour.  Door glitter op de bloemen en strass steentjes. Ook denk ik aan groots nou de kaart is groot uitgepakt, hihi. Hij is 16,5 bij 27,5 cm.

Staand
 
Hier heb ik de kaart plat gelegd zodat je alles goed kan zien.
Op de zijkant heb ik de tekst gemaakt: hoera en feest.
Op de platte zijkanten ballonnen en wat knopen.
Verder heb ik  bijna alleen maar MD design spullen gebruikt.
Het design papier zijn de nummers PK9071 en PK9065
Mallen: PP1401, LR0145, LR0196, LR0227, LR0237.
De bloemen heb ik zelf gemaakt. Met het Mulberry paper van MD (RB2219)
 Ik heb ze eerst uit gestanst dan distress inkt op gestempeld,
nat gemaakt en weer uit geknepen,
in vorm gebracht en met de heattool droog gemaakt.
In het midden een brads  en wat glitter erop.
Ik vind dit zo leuk om te maken.
De strik is van tule van MD JU0924, en daarop kant gestrikt.
De ballon voorop vond ik wel goed gevonden zo, al zeg ik het zelf! Hihi.
Her en der op de mallen distress inkt gebruikt.
Het plaatje wat ik niet zelf ingekleurd heb maar zo te krijgen is,
is ook van MD: 3DHM0054.
 
Hier nog een foto van opzij.
 
 Om er nog geen genoeg van te krijgen.... een foto liggend genomen.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij;
- MD #100 FEEST!
- Hobbyhome # knoop,bling (strass steentjes en glitter op bloem en glas) strik
-KIC #29 Bingo -> knopen, glitter(op bloem en glas),bloemen.
- EHI gebruik bloemen
- CCH #167 Flower Frenzy
 
Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden, vind het super leuk om dit steeds weer te mogen ontvangen en te lezen.
Dankjewel voor jullie genomen tijd weer!!!
 
Liefs Anita
 
 

42 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaart is het geworden, ik moet nog iets verzinnen ga er vandaag denk ik even mee bezig.
    fijne dag nog!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie en feestelijke kaart, Anita.
    Hartstikke leuk geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie kaart gemaakt ter ere van het feest van Marianne Design Anita. Hier ga je wel hoge ogen mee gooien denk ik zo. Leuk idee vond ik dat je "groots" uit ging pakken met een grote kaart en je kan er dan zo lekker veel op kwijt hé, hihi. Geniet van je zondag, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer gemaakt Anita, met de leuke ballonmal waar ik maar niet aan kan komen, zelfs op de beurs niet!!!
    Fijn dat je weer meedoet bij EHI. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere vrolijke kaart hou daar wel van Fijne zondag.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita. Prachtig deze kaart. Ik zag al iets op het snoesjesblog! Je hebt de kaart erg mooi afgewerkt met de ballonnen Mooie feestelijk. Toevallig heb ik ook met dit vel een kaart gemaakt afgelopen week. Nog niet geplaatst komt nog wel. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk kaartje met deze leuke kleurtjes,je heb er echt wer iets leuks van gemaak.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een feest als zo'n kaart op je mat valt
    ik vind hem prachtig Anita
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige feestelijke kaart heb je gemaakt zeg! Helemaal top.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je kaart Anita, het is hier een en al feest op je blog.
    Ik denk dat degene die de plaatjes heeft geperst een borrel op had, wat sta je dan raar te kijken als je plaatje niet klopt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toppertje naamgenoot, ik vind hem helemaal geweldig je kaart, schitterend. En gefeliciteerd met je gastdesignerschap, hoe leuk is dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaart Anita, wat heb je dit mooi gemaakt. Leuk dat je gastdesigner mag zijn. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie vrolijke kaart Anita.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heel mooie feestelijke kaart wat leuk dat je gastdesigner mag zijn veel sucses gewenst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, schitterend!!!

    Lieve groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Anita. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nas

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita
    Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn, gefeliciteerd.
    Je kaartje is echt zo snoezig en er is zoveel mooi's op te zien, het is gewoon al genieten om ernaar te kijken.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. SUPER lief kaartje Anita....wat een prachtig modelletje is dat...en hele leuke details erop ook....
    ook je vorige kaartje is een toppertje....had ik gemist....een beetje druk hier ....schoonmaak-renovatieklus van de woonkeuken ....dus ff wat minder bloggen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    prachtige kaart, ook erg leuk model. Ik vind de plaatjes van snoesje ook erg leuk.
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Anita, wat een eer om gast designer te zijn. En deze kaart is ook helemaal geweldig.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anita,

    Dit is nu echt een hele mooie feestkaart.
    Jeetje wat een werk heb je ervan gemaakt, en er is ook zoveel op te zien.En zo origineel,hier heb ik maar één woord voor.....SCHITTEREND!

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke vrolijke en fleurige kaart. Schitterend gemaakt. En de bloemen vind ik hele maal prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje heb je gemaakt Anita, een echte feestkaart met heel veel mooie dingetjes op. Je bloemetjes zijn helemaal geweldig.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,
    wat een enig kaartje heb je gemaakt! Mooi model is het en de kleuren zijn ook erg leuk! Je krijgt zin in het feestje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita,
    Wat een ontzettend leuk en vrolijke feestkaart heb je ervan gemaakt. Je zelfgemaakte bloemetjes zien er ook top uit.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superprachtige kaart Anita, Lekker fris van kleur en veel te zien.
    Leuk voor ons feestje
    Gezellig dat je meedoet met onze feestchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita,
    Je hebt een schitterende feestkaart gemaakt, leuke stempel, prachtige bloemen een hele mooie creatie, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita
    Nou jou kaart ziet er wel super feestelijk uit .
    prachtig gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt; helemaal toppie hoor. Gezellig dat je weer meedoet bij The Crazy Challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita,
    Wat een vrolijke kleurrijke kaart .Schitterend gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart! Het is echt feest bij jou. Het is ook een leuk modelletje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi gemaakt, Anita.
    Ziet er heel gezellig en feestelijk uit.
    Gezellig dat je meedoet aan de feest-challenge

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Alle elementen voor een geslaagd feestje zijn aanwezig. Bubbels, ballonnen, en bloemen. Het is echt een pareltje. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi,

    Het was ook een feestje om er naar te kijken, SCHITTEREND!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een lief, schattig kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oww......sorry.....wat een blamage.....heb ik helemaal niet gezien dat je dit kaartje heb gepost!!! Toch maar eens een nieuwe bril, haha. Wat een schitterende feestkaart voor de challenges, en wat een werk heb je er van gemaakt...ziet er super uit Anita!!! En je tag had ik nu weer wel gezien op het D&D blog....ook zo prachtig!!! Ik ben ook best veel buiten met dit mooie weer, mijn andere hobby...de tuin....
    ik heb erg genoten van je prachtige kaart en je bloemen zijn heel mooi geworden met het Mulb. papier!!
    Tot de volgende keer......lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een geweldig leuke kaart, heerlijk vrolijk in deze gezellige kleurtjes. Helemaal top!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooi feestkaartje! Leuk dat je meedoet met de MDfeestchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb al eerder een reactie gegeven maar ook nog bedankt dat je meedoet bij KIC

    Gr. Anita
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  41. What a lovely project.Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    Best Regards,
    Zara

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een mooie kaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen