donderdag 13 maart 2014

Challenge #60 bij Scr@p-Cards

Hallo Blogvriendinnen.

Op deze heerlijke zonnige dag.
Ik wil Wendy van harte welkom heten op mijn blog, leuk dat je mij gevonden heb!
En iedereen super bedankt voor jullie leuke reacties.

Bij Scr@p-Cards challenge blog is #60  begonnen met als thema Sport.
Dit houd in dat er duidelijk een sport zichtbaar moet zijn...!! Je kan mee doen tot 2 april.
Ik zou zeggen neem een kijkje bij Scr@p-Cards om nog meer prachtige voorbeelden van ons DT team te zien en doe gezellig mee.

Dit is mijn bijdrage
 
Het design papier is van Maja Design
De tandwielen zijn van Dutch Doobadoo
Deze heb ik bewerkt met Inka gold kleur "Platinum",
dit voor het eerst gebruikt, leuk om toe te passen.
Misschien niet geheel duidelijk te zien op de foto maar toch aardig wat op gedaan en wat kraft kleur door laten schijnen ivm een wat oudere look.
Het labeltje/tikcket is een digi, ooit kunnen opvragen bij Joy.
Het plaatje komt uit een hobbytijdschrift (3d kaarten)
 
Ik heb de sketch gebruikt van de challenge bij
Ik wil met deze kaart mee doen bij Het freubelhonk van Geki #14
 
Ook wil ik nog even vermelden dat mijn vorige kaart van Don en Daisy (vorige blogpost)
staat te pronken bij  Don&Daisy 
Ik kreeg de vraag of ik van mijn gewonnen spulletjes een kaartje wilde maken,
dat vind ik super leuk en natuurlijk heb ik dat gedaan!
Ik mocht daar dus gast-designer zijn.
Hier dan nog eens dat kaartje
 
Een fijne dag allemaal en bedankt voor de genomen tijd.
 
Liefs Anita


31 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn weer schitterend naamgenootje, ik vind ze prachtig allebei.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita

    Wat een onwijs leuke stoere jongenskaart .
    echt heel erg leuk .
    Ook je kaart met je gewonnen spulletjes ziet er weer leuk uit.
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart, Anita.
    En gefeliciteerd met je gast DT schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat een stoere kaart is dit, erg mooi gemaakt Anita. De andere die je gemaakt hebt met je gewonnen spulletjes (leuk hé?) is een schatje, beiden zijn prachtig.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart heb je gemaakt met het thema Anita - supermooi opgebouwd en samengesteld met leuke stoere accentjes - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart is het geworden en ik had je kaart al zien pronken op het don en daisy blog. Super leuk is dat!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Anita, met een leuke motorcrosser. Daar zou mijn vader helemaal weg zijn geweest want die ging altijd naar het eurocircuit in Valkenswaard, hihi.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo nu eerst even naar jou toe...je kaartje had ik natuurlijk al bewonderd, en wat heb je die sketch goed gemaakt!! Jouw gastdesigner kaartje is ook heel gaaf, ik had hem al gezien op het Don & Daisy blog en dan ben ik natuurlijk weer zo nieuwsgierig wat je hebt gewonnen, hihi.
    Wat was het prachtig fietsweer Anita ik heb er van genoten!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a fun boys card, and great details and colors! Love the stars and papers!

    Concrats on winning a challenge, your winner card is beautiful too! :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige mannenkaart Anita, mooi papier en prachtige details.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een hele stoere mannenkaart.Dat papier blijft ook mooi.
    Leafs Tietje,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart. Een hele stoeren mannenkaart. Heel gaaf gemaakt.
    Wat leuk dat je kaart staat te pronken Don&Daisy. Ook die kaart heb je prachtig gemaakt. Lekker fleurig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt, leuke details zoals de tandwielen, touwtjes en het digi-ticket..je Don&Daisy kaartje is schattig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een stoere mannenkaart, top gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie stoere mannen kaart Anita.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ha Anita,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt als voorbeeldkaart! Prachtig papier vind ik het! Ik hoop mee te kunnen doen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi inspiratiekaartje Anita...super mooi plaatje van die stoere motorrijder en de sketch is ook TOP!!!
    ( de link naar scrapcards werkt niet goed Anita...)

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk Rosina. Het is aangepast.
      Dat komt door de @ , dankjewel voor het vermelden.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  18. Hoi Anita. Wat een prachtige kaart heb je voor scrap en... Gemaakt. Supermooi met het papier en heel leuk met de schets van. Don en daisy is een lekkere vrolijke kaart groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke challenge met sport en ik had je kaart al gezien bij Don&Daisy, erg leuk! Die ronde stempel met bloemen en hartjes is schattig he, ik heb 'm laatst ook gebruikt. Past goed bij deze vrolijke voorjaarskaart!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sportief kaartje en fris ook door mooi papier wat je hebt gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita, wat een tof mannen kaartje. Vandaag voor de eerste keer naar de beurs geweest, in het begin was ik helemaal overweldigd.
    Zoveel indrukken en wat een drukte zeg. Gelukkig alles op mijn gemak rond gekeken en veel leuke dingen gezien, gekocht en geleerd.
    Voor jouw veel plezier morgen. Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superleuke stoere mannen/jongenskaart!
    Leuk dat je volger bent geworden bij mij. Ik ben het ook bij jou geworden. Ben nu ff een achterstand aan het inhalen met bloggen....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart,mooie kleuren en je thema echt lekker stoer.
    Bedankt dat je meedoet bij GeKi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,
    Prachtige stoere sportieve kaart heb je gemaakt.
    Heel mooi.
    Don en daisy kaartje is ook heel mooi en hele mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita,
    Wow ik vind dit een hele mooie stoere jongenskaart en wat leuk dat je er de sketch van Geki voor gebruikt hebt. En heb je een leuke beurs gehad natuurlijk veel leuke spulletjes gekocht. Het is altijd zo verleidelijk hè als je zoveel leuke nieuwe spulletjes ziet. Alvast veel hobbyplezier ermee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige sportkaart heb je gemaakt. Geen eenvoudige opgave vind ik, maar het is je super gelukt. En je Don en Daisy kaart vind ik ook prachig. Wat super dat je daar gast-designer mocht zijn.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een stoere kaart anita
    ook je andere kaart is erg mooi

    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi Anita
    wat een prachtige uitvoering van een hele mooie sketch.
    alles past zo mooi bij elkaar.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen