dinsdag 29 oktober 2013

Vintage

Hallo Blogvriendinnen,

Allemaal de storm goed door gekomen? Hopelijk met weinig schade. Want jeetje wat ging het tekeer.
Wij hebben geen schade, gelukkig.

Verder wil ik Kaija, Karin, Christa, Joke en Astrid van harte welkom heten op mijn blog.
Altijd leuk nieuwe volgers erbij.

Ook wil ik nog delen. Dat ik in de top drie (tweede) zat bij WLVC met  mijn kerstvintage zakje.
Zo super leuk!! Dankjewel DT team van WLVC.
Dat smaakt naar meer....
Dus hier weer een vintage kaartje voor de challenge bij WLVC   #12 gebruik naald en draad.
Ook wil ik hem mee laten doen bij Crealing # oktober gebruik Swirls. Twee keer gebruikt.

 
 
Het labeltje rechts boven kan je dus uit nemen.
Ik de naald en draad flink gebruikt, hihi. Ik heb een borduurmal van Joy! gebruikt.
Wat distress inkt gebruikt  op het borduurwerkje  en wel de kleur "milled lavender"
Na het borduren het nogeens op zwart papier geplakt en de rand bewerkt met gesso nadat het droog was nog met distress inkt "vintage photo" erover gegaan. Zo krijg je een beetje een marmer effect. Dit zag ik later pas. Zelf verzonnen!!! Knap hé!! ;-)
Ik heb één van mijn favoriete merken papier gebruikt, Pion papier.
Nog een distresser gebruikt voor de randen.
En vaak disterss inkt gebruikt voor een echte vintage look.
 Nog een leuk knoopje laatst gekocht, kon ik goed gebruiken voor dit thema.
 
Hopelijk spreekt het verder voor zich, anders wordt het zo'n lang verhaal.
 
Ik was super blij met al jullie lieve reacties op mijn vorige blog post.
 Enorm bedankt.
 
Ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.
 
Liefs Anita
 

29 opmerkingen:

  1. Je bent er maar druk mee geweest, Anita, een prachtig kaartje!
    En gefeliciteerd met je top 3 notering, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi

    Een hele mooie vintage kaart met weer een hele hoop moois erop .
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een supermooi kaartje in mijn favoriete kleurtje. Proficiat met je top 3 - daar hoort dit kaartje ook weer in thuis hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je dat gemaakt hebt. Er is veel om naar te kijken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita, wat een super creatie zeg, eerst gefeliciteerd met je tweede plaats top voor je, op deze kaart is veel te zien, ik ben er weg van.
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaartje Anita
    er is zoveel leuks op te zien

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Anita....je moet er wel even voor gaan zitten om alles in je op te kunnen nemen. Prachtige details allemaal.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Anita! En heel leuk dat je een borduurmal hebt gebruikt!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita
    Schitterende creatie heb je weer gemaakt. Hele mooi details.
    Gefeliciteerd met je kerstvintage zakje, dik verdiend.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anita,jij bent creatief bezig geweest met de naald en draad.Prachtige kaart heb je gemaakt.Nog proficiat met je tweede plaats.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige heel aparte maar schitterende kaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat een schitterende kaart Anita, mooi met het geborduurde takje en dan alle naaigerei erop verwerkt heel mooi.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, Anita. Prachtige vintage uitstraling.
    Mooi papier en details heb je gebruikt.
    Wij hebben gelukkig ook geen schade.
    Groetjes., Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je top 3 plek. Dit is ook alweer zo'n mooie kaart. Prachtige borduurstans heb je gebruikt,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    Met trots je badge van WLVC op je blog, altijd een heerlijke beloning!
    Je hebt weer iets prachtigs gemaakt, en ja bij sewing en stiksels denken we al snel aan het pion papier, ook een heel mooi borduurwerk, en heel veel mooie details!!! Supers gedaan !
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige creatie Anita. Zoveel mooie details. Ik vind 'm super.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauww wat ee npronkstuk joh! echt alles is heel gaaf verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is weer super geworden Anita!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart! Veel mooie details en de kleur vind ik prachtig :-)
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart, prachtige kleuren en dat borduurmalletje erop vind ik helemaal geweldig!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart Anita - prachtig mooie details en heel mooi samengesteld - een pareltje van een kaart!
    Gefeliciteerd met je top 3tje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooi vintagekaartje heb je gemaakt, leuk met zo'n geborduurd randje erbij in die paarse kleur, ik vind em prachtig!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi borduurwerkje op je mooie kaartje Anita, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gemaakt zeg. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Crealing. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi borduurwerk en mooie zachte kleuren Anita...spreekt me wel aan. Grappig he dat je soms verrast wordt met het resultaat als je verschillende technieken gebruikt. Ben ook weg van dat randje met vingerhoedjes en naaimachientjes, gááf...fijn weekend vast,succes met de challenges...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart weer Anita, leuk dat je met de challenge meedoet.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een plaatje van een kaart Anita, zo mooi gemaakt. Hele zachte kleuren, prachtig borduurwerk erop en gewoon een lekkere volle,( maar mooi aangepast en uitgezocht) kaart. Je halloweenkaart is ook schitterend, wat een lekkere frisse kleuren heb je gebruikt, ziet er top uit.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooi borduur en scrapkaartje in een! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen