dinsdag 8 oktober 2013

Vintage kerst zakje

Hallo Blogvriendinnen,
 
Allereerst,  dankjewel iedereen voor de lieve berichtjes op mijn vorige blog post. Super!
Ik maak vanavond mijn rondje, bij jullie.
Dan nu mijn creatie. Was leuk om te maken!!! Wat een leuke hobby hebben we toch en wat kan je veel toepassen qua technieken!


Ik heb op dit zakje golfkarton met gesso bewerkt.
Onder het golf karton een rand van "sneeuwballetjes" lint geplakt.
Op het vintage plaatje en de grote Noor mal frantage toegepast.
De mallen van de kerstster en grote Noor mal ook bewerkt met distress inkt.
Mijn nieuwe mooie Noor kerstrand mal gebruikt, gaaf!
Vintage lint met een bedeltje, brad en floss touw links onder.
Rechts onder en boven drie knoopjes (in totaal) met floss touw.
Links boven een kerst bloem gemaakt met een kerst swirl er bij.
Rechts onder heb ik drie houten sterren van de xenos wit gemaakt met gesso.
 
Het geen net boven het plaatje rechts komt uit een pakket van de De Egel.
 Dit is een bloem met lint en parelsnoer en meeldraadjes bij elkaar, grappig wel.
Ik heb dit wel bewerkt met distress inkt om zo meer een oudere look aan te geven.
Zo ook het design papier nummer PK9097 , knipvel nummer VK 9530
 en het parelmoer papier komt uit dit pakket.
Dit moet je gebruiken voor hun lopende challenge.
 
Verder boven twee brads gebruikt en touw.
 
Op de achterkant van het zakje heb ik voor de stevigheid ook design papier geplakt.
Het is ook mooier vind ik.
Hier nog een label aan gehangen met "kerstige groetjes".
 
Het zakje ga ik met de kerst gebruiken om bijvoorbeeld heerlijke bonbons in te doen.
Als cadeau te geven, tegen die tijd is ook mijn zus jarig. Dus dit komt wel van pas tegen die tijd.
 
Deze foto heb ik buiten gemaakt.
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
-De Egel challenge september volgens pakket wat ik besteld heb bij de Egel, deze had ik al een tijdje in huis.
- WLVC #11 geen kaartje
- CCC #28 stippen, het design papier heeft stippen en de frantage zijn stippen.
- HobbyVision #19 gebruik minimaal drie knopen.
 
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Altijd zo leuk om te mogen ontvangen, dank jullie wel voor de tijd!
 
Liefs Anita


 

32 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Je kadozakje is super leuk geworden ik vind de Noor mal ook erg mooi. En zo'n lief plaatje heb je gebruikt. Ik zag dat je met je herfstkaartje hebt gewonnen bij Hobby Nu gefeliciteerd ermee.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellie voor de tip!!! en felicitatie, Super!!! Wist dit zelf nog niet!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Schitterend cadeauzakje Anita. Je hebt prachtige spulletjes gebruikt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeauzakje Anita!! Leuk dat je weer meedoet met de challenge bij de Egel. Dank je wel!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er toch weer een prachtige creatie van gemaakt, Anita, schitterend gedaan met zoveel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat schitterend gepimpd Anita, leuk dat je weer meedoet bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Wat heb je een leuk cadeauzakje gemaakt!
    Super gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat heb je dit gaaf gemaakt Anita, wat een prachtige creatie, erg leuk. ik heb nog nooit een zakje gepimpt maar als ik dit zie..........komt het ook op mijn lijstje haha.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita

    Zo wauw wat heb je dat weer super mooi gemaakt .
    Prachtige stansen heb je ook gebruikt .Ziet er echt allemaal erg leuk uit.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zit dit er weer schitterend uit. Prachtig hoe je het zakje heb gemaakt met prachtig details en een lief plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig zakje Anita
    schitterende stansen heb je gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi dear Anita,
    i found your blog today while surfing in the www. Your creations are gorgeous. I love the shabby-vintage-soft-Style. How you use the Die's and Embellis. Absolutly great!

    Have a nice week
    Love, Dunja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,

    Wat een geweldige creatie is dit zeg en zo mooi gemaakt.
    En prachtige stansen heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend cadeauzakje Anita, zoveel mooie details, echt prachtig! Heel mooi om te geven en zeker om te krijgen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig!! En leuk dat je meedoet bij WLVC blog.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is geweldig gaaf!!!! Heel mooi gedaan, goed gebruik gemaakt van hele mooie materialen....het is een plaatje zo mooi! Fijn dat je weer meedoet bij WLVC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Creabea...schitterend kado zakje Anita, en weer met heel veel leuke dingen aan de slag geweest!! Het ziet er prachtig uit allemaal.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita,

    Wat is het een super mooi Kerstzakje geworden, leuke matarialen en jou gouden handjes hebben er iets mooi's van gemaakt.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige creatie Anita. Supermooi, leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent al voor kerst bezig!
    Prachtig cadeauzakje heb je gemaakt!

    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw naamgenootje wat is dit schitterend, ik vind het helemaal super,
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita. Wat een prachtige creatie. Heel lek gemaakt en afgewerkt. Je hebt hele mooie materialen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita wat een prachtig kerst cadeauzakje. dit is op zich al een cadeautje. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zoooo wat een hele mooie creatie en je bewerking is heel gaaf joh,met je malletjes en.je frantage ...heel leuk kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtig zakje heb je gemaakt en zoveel mooi op te zien.
    fijn day je weer gezellig meedoet met onze challenge.
    lieve groetjes van An (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. erg mooi gemaakt Anita , en leuk dat je weer meedoet bij de uitdaging van de ccc.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita,
    Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog.Ik heb hier op jou blog ook rondgekeken wat maak jij prachtige creaties.Dus je hebt er weer een volger bij.Prachtig cadeau tasje heb je gemaakt.Daar zal je zus wel blij mee zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende creatie Anita - mooie details en materialen heb je gebruikt - een prachtexemplaar!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita,

    Wauwie wat een super mooi zakje heb je weer versiert. Ziet er echt super mooi uit. Ik zag dat je DT-lid geworden bent bij Scrap Cards, van harte gefeliciteerd, leuk hoor :) Ben benieuwd wat voor inspiratiekaartjes je gaat maken...

    Heel fijn weekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig zakje! Zo leuk opgepimpt! Vind de bloemetjes en vintage plaatje prachtig!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende creatie, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen