dinsdag 15 oktober 2013

Geborduurde poes

Hallo Allemaal,

Nog even een kort berichtje van mij dit keer.

Ik heb nog een kaartje geborduurd. Dit was zo lang geleden. Had er even zin in.
Een rustig kaartje.

Het heeft weinig uitleg verder nodig toch?
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
en bij EHI Borduurblog # dierendag
 
Ik wil iedereen nog bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorige blogpost.
Doet me erg goed.
 
Verder wil ik Hanny van harte welkom heten als nieuwe volger, super leuk!
 
Liefs Anita
 

25 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, Anita. Leuke poes prachtig geborduurd.
    Helaas is de nieuwe challenge begonnen bij EHI. 😕
    Groetjes, anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar op EHI borduurchallenge loopt deze tot eind oktober nog 15 dagen. Heb ik nog goed na gekeken Anja. Anders staat dit fout.
      Gr Anita

      Verwijderen
    2. Klopt. Sorry, mijn fout. Veel succes.
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Anita!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Dit is zo'n leuk patroon, dat heb ik ook geborduurd, gewoon een lief en leuk kaartje , liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..en nog gefeliciteerd met je DT-schap en je winnende kaart, ik dacht dat ik een berichtje had achter gelaten, niet dus..liefs van Ans

      Verwijderen
  4. Die poes heeft er flink de pas in Anita.....wat een LEUK borduurkaartje is dit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige geborduurde poes heb je gemaakt Anita.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita wat een leuke stoere geborduurde poes. Prachtig borduurwerk. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moest je even tot rust komen Anita, hihi. Borduren is voor jou misschien een rustgevende bezigheid, maar voor mij niet hoor...ja, kruis steekjes kan ik nog wel volgen, maar dit is geen werkje voor mij...maar goed dat we niet allemaal het zelfde zijn! Maar het is wel een bjoetie geworden.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk toch, lekker borduren en als het dan lukt zoals je wilt heb je er helemaal plezier in. Leuke kaart geworden!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O maar ik was je volger allang hoor.........lol.....grapje.
    Wat leuk geborduurd, ziet er lief uit!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja grappig, ik weet de achternaam niet van de andere Hanny, had er ook niet bij stil gestaan. Hihi.dankje voor je berichtje!
      Gr Anita

      Verwijderen
  10. Prachtige kaart met een mooie geborduurde poes, het ziet heel leuk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart.Leuk zo de poes geborduurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita, je hebt een leuke dierendag kaart gemaakt, ik zie ook dat je op de valreep mee hebt gedaan aan de challenge van de Fadengrafik, dank je wel.
    Ook laat je je prachtige geborduurde kaart meedoen aan de challenge van het E.H.I. borduurblog, ook hiervoor dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie geborduurde kaart en bedankt om mee te doen met de challenge bij E.H.I.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige poes joh , lijkt wel uit een Disney film!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er super uit Anita. Heel mooi geborduurd.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje Anita, mooi die geborduurde poes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schatje anita
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig naamgenootje, heel mooi gemaakt zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ist das ein frecher Kater, aber so süß.
    Eine tolle Karte hast Du gebastelt.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen