donderdag 3 oktober 2013

Ronde kerstbal kaart

Druk, druk, druk....

Voor diegene die denkt, waar blijft ze met haar creaties?
Er is niets aan de hand hier hoor, behalve druk!!!
Maar als het goed is komt er over een week wat rust.
Dan zijn de atletiek wedstrijden wat voorbij en hebben we herfst vakantie. Jippie!! We blijven wel thuis maar lekker alles op zijn gemak. Mijn man moet gewoon werken.

Ik heb een rond kerstbal kaartje gemaakt.
Gelukkig wel wat tijd....
Ik heb een kerstbal formaat kaart gemaakt met een goud touwtje eraan zodat je hem kan ophangen,
waar je maar wil.
De knipvel is van Eline van Marianne Design nummer AK0059 zo mooi!
Ook het design papier is prachtig van MD  de PB7044.
Op de kerstkaart heb ik het glitter snow papier gebruikt van MD nummer CA 3104.
Misschien is dat niet zo goed te zien maar het is echt glitter papier/karton.
Verder de mallen LR 0142, LR 0181 en CR 1230 allen van MD gebruikt.
Snel nog op de markt (gisteren) bij ons rood kant gekocht want dat had ik niet
 en ik wilde dat graag op de kaart gebruiken.
Bovenaan een dubbele rode strik gemaakt met een bloementje van WOC erop.
Distress inkt gebruikt om de hout nerven mooi te laten uitkomen.
Wat sneeuw effect gebruikt van het merk "pop-up colors white" van Waco.
Dit met een heattool verwarmd en het komt mooi omhoog.
Nog wat strass steentjes erop, ook bij de bloem. Als je goed kijkt zie je daar sterretjes zitten.

Nog een foto van de achter kant zodat je de vorm goed kan zien.

Ik wil deze kaart mee laten doen bij Marianne Design #88 ronde kerst kaart en bij
Ge-We # Feest (kerstfeest)

Allemaal super bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige blog post.
Ik doe me best om jullie te volgen maar het lukt me niet altijd even goed. 
Hopelijk nemen jullie dit me niet kwalijk.

Liefs Anita
 
 


28 opmerkingen:

  1. Mooie kerstbal Anita en ja heerlijk over een week herfstvakantie !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kerstbal heb je gemaakt, wij moeten hier nog 2 weken voor de herfstvakantie begint, nog even verder bikkelen dus.
    Ik zie je wel weer eens verschijnen als je tijd hebt, altijd gezellig.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anita

    Wat een leuke Kerstbalkaart (hele mond vol haha) heb je gemaakt. Mooie frisse kleuren en de details, ook al zijn ze klein zoals de sterretjes etc, zijn prachtig.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstbalkaart Anita, Super. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, Anita, leuk zo'n kerstbalvorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstbal, kan zo de boom in! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt, snap het hoor dat je het druk hebt, helemaal met wedstrijden ed, wij waren vroeger ook altijd op pad met de kinderen die deden aan wedstrijd zwemmen.
    nog even dan kun je lekker vakantie vieren...en lekker relaxen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die kerstbalkaart,met de stempel van mijn achternaam Vos,ha,ha

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje en geniet van je week vakantie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita. Wat een prachtige ronde kaart, mooi opgemaakt. Leuke mallen heb je gebruik,mooie kleuren. Heel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje. Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kerstbal kaart heb je gemaakt. Leuk plaatje en prachtige details heb je gebruikt. Past allemaal perfect bij elkaar.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi is deze kerstbal en zo leuk heb je hem versierd.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super kaart
    en een hele mooie kleuren combinatie
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    Ik miste je al ik dacht dat je misschien wel ziek was gelukkig niet. Je bent er weer met een prachtige creatie. Ik vind hem super leuk.
    Wat gaat de tijd snel he, alweer bijna herfstvakantie wij hebben het een weekje later.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anita,

    Wat ziet dit er leuk uit en wat leuk dat je de bal ook op kan hangen heel leuk gedaan hoor!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhhh wow,dit is genieten...wat een plaatje en met super mooi aankleding,geeft niets dat je het druk hebt we wachten allemaal tot je er weer kaar voor bent kijk maar je reacties lopen weer lekker op...
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita,
    Ik heb hem weer aan alle kanten zitten te bewonderen hoor! Wat is het weer mooi allemaal en goed dat je het rode kant hebt gekocht, want dat maakt het helemaal af! En heerlijk voor je het vooruitzicht van de herfstvakantie! Dan kun je een beetje op de pauze knop drukken!! En jammergenoeg duren de dagen niet langer, hihi. Fijne dag vandaag en Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind de kerstbalkaart erg leuk geworden!!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita,
    Je kaartje is prachtig, mooie kleurtjes en een leuk model, hier nog 2 weken te gaan voor dat het Herfstvakantie is, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig kaartje Anita. Mooie kleuren en een leuk model.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita
    Prachtig gedaan weer erg leuk zo die kerstbal vorm .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Anita wat een leuke kerstbal zeg.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ZO mooi deze ronde kerstkaart! En ja, dat lint.....maakt het wel helemaal af hoor!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige ronde kerstbal geworden, mijn complimenten.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi gemaakt.
    Schitterend idee die kerstbal.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen