donderdag 17 oktober 2013

Challenge # 53 bij Scr@p-Cards

Hallo Blog vriendinnen,

Vandaag begint challenge # 53 bij Scr@p-Cards challenge blog.

Dit kaartje is mijn eerste bijdrage als DT lid van Scr@p-Cards Vind het wel spannend hoor!!

 
De opdracht is:
Maak een herfst of Halloween kaart.
 
De andere DT team leden hebben ook hele mooi voorbeelden gemaakt.
Ik zou zeggen neem een kijkje op Scr@p-Cards
 
En doe lekker mee met deze challenge
je hebt de tijd tot 6 november 18.00 uur.
 
Hier nog een andere foto van mijn kaart.
Ik heb verschillende lagen papier gebruikt
en dit gedaan met mijn nieuwe mal van Go Kreate de Frilly #1
Design papier komt van het merk Pick up nummer 1 en 2
en van de Action.
Het plaatje is een 3d  van het knipvel van Amy design CD 10243
Daar achter zit een rood skeletblad ,
Links onder heb ik organza lint en vintage lint boven op elkaar gebruikt met een brads doorheen,
en een appeltje er aan. Er liggen nu volop nieuwe oogsten (Elstar) appeltjes in de winkel.
Onder de (rechterbovenhoek) bloementoef heb ik een bloem gemaakt van wol draad..
Dit is te koop bij de Xenos, ik heb twee kleuren gebruikt. Hier heb ik eerst lussen van gemaakt
en deze vast gezet met een steekje. Daarna alle lussen met elkaar verbonden (in een bloem vorm)
en vast gezet met een steekje en omgedraaid zodat je de steekjes niet kan zien, (als je ze al kon zien).
Hopelijk begrijpen jullie mijn verhaal.
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
- AnMaCreatief # 25 Herfst
- Duymelot # oktober herfstkaart met iets van een mal/stans erop.
-Scrpabook Stamp Society # 23 Anything Goes + option lotts of layers
- Krea2day # oktober herfstblad op te zien.
 
Hopelijk vinden jullie hem mooi.
Ben benieuwd naar jullie reacties en super bedankt voor al jullie lieve berichten.
 
Verder wil ik Marianne van harte welkom heten als nieuwe volger, leuk!
 
Liefs Anita
 


26 opmerkingen:

  1. Jou eerste creatie als DT lid is wel heel erg mooi geworden, super Anita
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig herfstkaartje; zag nog meer leuke dingen hier op je blog, dus ben gelijk maar volger geworden. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, mooie schitterende beauty van een kaart. Heel mooi ontwerp. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Missie geslaagd.Schitterend de kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je eerste kaart is meteen een hele mooi hoor, prachtig gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi
    Nou het is je super gelukt .
    vind het een prachtige kaart geworden .
    met een hele hoop moois erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtige kaart hoor, met erg leuke materialen!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is fabulous!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende herfstkaart Anita prachtig gedaan.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowww wat een super mooi kaartje Anita
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,
    Wat een prachtige kaart heb je voor de challenge gemaakt, dat zal veel dames inspireren, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een supermooie kaart Anita met heel veel leuke details. Een toppertje hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart Heb je gemaakt Anita!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Anita - prachtige details en heel mooi samengesteld - het is je super gelukt wat het is een echt plaatje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuke kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Anita! Leuke details en dat allemaal zo mooi op elkaar afgestemd! Echt een supergaaf geheel! Ook wil ik je bedanken voor de lieve woorden die je voor me achterliet Anita. Zo lief, dit medeleven! Dank je wel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige herfstkaart met leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een schitterend kaartje! Zo mooi gedaan met zoveel stansjes en deze warme kleuren, ik ben er dol op!!! Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Anita
    mooi en schattig kaartje heb je gemaakt.
    je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, van scrapcardsfromlasize naar

    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anita, gefeliciteerd met de top3 je mag als je wilt de top3 badge meenemen.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi karin, bedankt, ben er blij mee, wat een eer! Ik heb de top 3 badge al meegenomen hoor, staat hier al in mijn sidebar te pronken.
      Gr Anita

      Verwijderen
  21. Dit is op en top een herfst kaartje, heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet met de oktoberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen