zaterdag 16 december 2023

Merry Christmas kaart met JMA

Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze kerst kaart zien.
Gemaakt met de Vintage Christmas collectie van
Jenine's Mindful Art Collection.


Het leuke vogeltje is een gedeelte van de stempel Robins on Holly met artnr. JMA-VC-STAMP545.
Deze heb ik gestempeld op 200 grams watercolor papier met watervaste stempel inkt.
Het inkleuren hiervan heb ik met de Graphitint paint pan set van Derwent gedaan.
Vervolgens dit vogeltje met takjes, bladeren en besjes als geheel uitgeknipt.

Opnieuw 200grams watercolor papier genomen en een bredere kwast.
De kwast wat nat gemaakt met water
 en een blauwe kleur van de Graphitint paint pan set hiermee opgenomen.
Vervolgens heel lichtjes op het papier geveegd/aangebracht.
Op deze manier heb ik de blauwe achtergrond gemaakt.

Daarna de stempel set JMA-VC-STAMP546 de kerst tekst; "sing a song...."
gestempeld met Archival inkt kleur Light House.
Daarna het uitgeknipte vogeltje erop geplakt.
 Nog de tekst gestempeld met zwarte inkt en links boven de ijskristal ster
met VersaFine CLAIR Morning mist (dit is een grijze kleur) gestempeld.

De randen van het papier met een zwarte inkt kussen langs gewreven.
Nog gemat op twee kleuren papier en je hebt weer een kerstkaart.

Ik hoop dat ik je hiermee ge inspireert heb om een (bijna) CAS kaart te maken.
Het zit er tussenin vind ik persoonlijk.

Alle gebruikte JMA producten;
* JMA-VC-STAMP546 Vintage winter elements
* JMA-VC-STAMP545 Robins on Holly
* JMA-VC-PP115 (achtergrond papier)
* JMA-ES-PP78 Unicolor paperpad.

 Dankjewel voor je bezoekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten