vrijdag 15 december 2023

Mapje met daarin twee ATC kaartjes

Hallo Allemaal

Dit mapje gemaakt  
met een patroon dat ik al eens in FBlive gemaakt had.
Ik bedacht mij ineens dat hier heel goed twee ATC kaartjes inpassen.
Ik zal in deze post de link na de FB live iets verderop erbij zetten.

Dit mapje aangekleed met 30,5x30.5cm Design papier van
ScrapBoys uit de serie Violetta. 

Je kan hier de FBlive vinden;
Ook daarin staan foto's van het patroon.

De plaatjes op de voorkant komt uit het grote vel knipplaatjes die op de achterkant staan 
van de voorste vel.
De grote bloem verhoogd opgeplakt met 3D foamtape.
Het labeltje komt ook van een knipvel van de 30,5x30,5cm design papier.
Als basis heb ik wit linnen karton genomen.
De randen en de plaatjes beïnkt met Vintage Photo Distress inkt. 
Dit is de binnenkant van het mapje met daarin de twee ATC kaartjes.

De ATC kaartjes is een stans van Jenine's Mindful Art uit de Romantic serie.
Ook hier de bloem verhoogd op geplakt.
Nog een sierrand gemaakt met een JMA Border stans.

Leuke Mindful tekst uit een JMA stickerboekje.





Bedankt voor je bezoekje.

1 opmerking:

  1. Wat heb je dit weer mooi gemaakt! Een leuk model en schitterend papier!

    BeantwoordenVerwijderen