dinsdag 12 december 2023

Banner 2 Kerst challenge bij HobbyVision

  Hallo Allemaal

Er is een leuke Kerst challenge bezig
in de FaceBook groep "Create it with HobbyVision"
Daarin worden er vijf vlaggen gevraagd met verschillende opdrachten.

Het is de bedoeling dat het woord KERST of X-MAS gevormd word
door op iedere vlag/banner één letter te plakken.
Daarnaast hoort er bij iedere vlag/banner ook een opdracht.

Vlag/banner 2.
Met de opdrachten;
letter E of - en Rietje en/of vlaggetje.
Ik heb gekozen voor de rietjes.

De Banner die ik genomen heb is een oudje van Crealies 
maar is nog te verkrijgen met streepjes i.p.v. open bolletjes.
met artikel nummer; CLNESTXXL137.
De letters zijn de Alfies set ook van Crealies CLALF03.
Alle randen heb ik bewerkt met witte gesso.
Het design papier gemat op kraft karton.

De tekst heb ik gedaan met Izink glitter paint
 en een JMA MAsk stencil uit de Vintage Christmas collectie.
Nog een close up foto van ECD bloemen.
Nog leuke takjes en kaasdoek ertussen gestopt.


Dankjewel voor je bezoekje.

3 opmerkingen:

  1. een super mooie creatie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi.
    En zo heb je straks wat moois hangen met kerst!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige banner heb je gemaakt! Ik ben benieuwd naar het geheel!

    BeantwoordenVerwijderen