zaterdag 2 december 2023

ATC cards with Alchemy of art

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze ATC kaartjes.
Gemaakt met de producten van Alchemy of Art;
Extra's to Cut set - Golden Autumn en het
Paperpad  hiervan met nummer AA-GA-ZJ-08 (20,5x20,5cm)

De ATC stans is van JMA art.nr. JMA-IP-CD408.
Als basis heb ik card stock genomen dat je kan schuren
en dan komt kraft kleur te voorschijn.
Dit geeft het zelfde effect als de Kraft Stock Stack neutral van Tim Holtz.
Maar van Tim Holtz is glad papier
en dit oude wat ik nog op voorraad had is met structuur erop.
De randen heb ik beïnkt met Distress ink Vintage Photo.


De gele doily heb ik een tijdje terug gekregen in een Goodie.
Leuk om hierbij te gebruiken.
Het jute heb ik ooit eens bij de Wibra gekocht in verschillende kleuren.
Ook het jute touw heb ik in verschillende kleurtjes.
De plaatjes heb ik wat verhoogd opgeplakt.

Dat was het weer.
Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen:

  1. Twee mooie ATC kaartjes in herfstsfeer met leuke gnomes. Leuk., dat stukje jute achter de gnomes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke atc kaartjes en schattig is dit gnoompje op de jute.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen