maandag 21 juni 2021

FaceBook Live bij HobbyVision - MM Tag

 Hallo Allemaal

Op 19 juni heb ik een live uitzending mogen geven
in de Create it with HobbyVision groep op Facebook.
Dit keer had ik op een Tag een mixed media projectje gemaakt.
Dit is het eindresultaat geworden.

Nog een close up foto.


Ik heb een Tag stans genomen van Crealies.
Deze heb ik uit 300 grams watercolor papier gestanst.
Hierop heb ik Rice paper van Stamperia geplakt met gel medium.
De randen heb ik bewerkt met de Crackle paste van Ranger.
Dit kan je voorzichtig met de heattool drogen of aan de lucht laten drogen.
Nadat deze droog is heb ik er met een kwastje 
Lindy's Stampgang - Moon shadow mist op de crackle aangebracht 
en weer weg geveegd zodat het in de scheurtjes (crackle) deze spray wel achterblijft.
Daarna de randen nog op kleur gebracht met bijpassende acryl verf van Cadence.

Ik heb Decorative chipboard genomen van Stamperia 
en ook deze hier en daar wat acylverf op aangebracht maar niet geheel dekkend.
Dit voor een speels effect.
Ik heb er ook een glimlaagje op aangebracht 
met clear embossing poeder van het merk WOW!
Ik heb leuke plaatjes uit de Paperpad van Stamperia geknipt 
zoals het ballerina jurkje en rozen, en verhoogd opgeplakt.
Zodanig dat je er nog iets onder kan steken aan de zijkanten.
De randen van de plaatjes kan je beïnkten met Distress inkt - Vintage Photo
 voor nog meer vintage effect.
Oja , ik heb ook nog kaasdoek en sisal
onder mijn opbouw geplakt wat nog uitsteekt.
Als afwerking heb ik 3D balls van Powertex vermengd met gel medium 
en hier en daar dit wat aangebracht met een penseel.
Als laatste nog een tekst erop.
Dat was het wel.

Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.



De gebruikte materialen kan je hier vinden; 

Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Oh ik ben verliefd het is zo mooi!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zeg! Ik heb een groot gedeelte gezien, maar toen moest ik weg. Leuk dat ik hier het eind resultaat zie en het is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een schitterende tag.
    Het is me vrijdag niet gelukt om de live te volgen, maar ik ga het zeker nog een keertje bekijken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen