zondag 6 juni 2021

Challenge #109 Labels bij HobbyVision

  Hallo Allemaal

Er loopt al een tijdje de challenge  #109 bij HobbyVision 
Deze loopt tot en met 18 juni. 

Dit keer is het thema;

Maak een creatie waarbij je een label gebruikt.
make a creation were we can see a tag.

Dit is mijn inspiratie voorbeeld voor jullie.




Als basis heb ik de Crealies  Big Labelzz en Tagzz nr. 16 genomen.
Hierop met gelmedium Stamperia Rice paper geplakt.
Met de Mask stencil JMA-ES-MASK43 
de Nuvo crackle mousse kleur Ivory Coast aangebracht.
Zie de foto's hieronder. 

Ik ben niet zo van ballerina's maar deze serie "passion"
van Stamperia vind ik geweldig mooi, 
het design papier, de plaatjes en de kleuren.
Ben er helemaal weg van.
 Op deze Tag dan ook de mooie Ballerina verhoogd opgeplakt
met foam tape.
 Onderaan heb ik twee laagjes kant geplakt
met net daarboven parel lint.
De randen van de Tag heb ik beïnkt met distress inkt kleur;
Vintage photo.
De teksten zijn ook van dezelfde Stamperia serie "passion"
Dit zijn dan ook dezelfde kleuren.
Dit zijn chipboard teksten met een plak laag, ideaal!
Boven in de tag heb ik een grote eyelet aangebracht met 
de handige Crop-A-Dile van We R Memory Keepers.
 Hierdoor nog sesambinding ribbon en organza lint als finisch en touch.

Dankjewel voor het langs komen.

6 opmerkingen: