woensdag 30 juni 2021

Adventure is waiting

  Hallo Allemaal

Vandaag mag ik je inspireren met deze Mixed Media kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt met de Collectables paperpad van Stamperia.



De achtergrond heb ik gedaan op een Gell press Printing plate.
Met een brayer heb ik verschillende Cadence acryl paint uitgerold.
De afdruk heb ik gedaan op 300 grams watercolor papier.
Daarna  een Grunge stencil van Studiolight erop gelegd 
en de kleur Cadence klasiek eik (97) al rollende hierover aangebracht.
De gell press kan weer aan de kant.;-)
Daarna gestempeld met een  Stamperia steampunk stempel (WTKAT18)
met archival inkt kleur Sepia.
Zie de foto hieronder.

Ik heb uit de Stamperia paperpad allerlei plaatjes geknipt 
en wat aan het rangschikken gegaan totdat ik tevreden was.
Hiervan even een foto gemaakt zodat ik het strakjes nog weet
als ik alles definitief vast ga plakken.
De randen van de plaatjes heb ik nog oud gemaakt door er
met de distresser langs te gaan en Distress ink kleur Vintage photo.
Behalve het plaatje van de man, die heb ik zo gelaten.
Ik heb nu eerst nog wat zwarte spetters aangebracht met de zwarte posca pen.
Ik had nog leuk "jute" op een rolletje liggen wat er perfect bij staat,
dit heb ik vast geniet.
De plaatjes heb ik verhoogd opgeplakt met 3D foam.
Met een spatel heb ik hier en daar wat
 Cadence Dora Perla Metallic reliëf paste kleur Petroleum aangebracht.
De randen van de kaart heb ik met een sponsje wat Cadence Distress paste 
 - kleur Ground Espresso.
De kaart gemat op twee kleuren Florence Cardstock.
De teksten heb ik trouwens ook uit dat zelfde Paperpad van Stamperia 
gehaald en ook verhoogd opgeplakt.
De plaksteentjes heb ik uit eigen voorraad.


Alle gebruikte materialen kan je hier vinden.


Dankjewel voor het langs komen.

1 opmerking: