donderdag 26 november 2015

Voor jou van mij

Hallo allemaal
 
Dankjewel voor de berichtjes over mijn flessenhanger.
Ja die fles wijn past er perfect bij!
Dat vond ik wel leuk dat vele dit opmerkte.
Missie geslaagd dus, hihi.
 
Maar dan nu de titel van mijn bericht.
"Voor jou van mij"
Inderdaad voor jou Chantal !!!
Ze heeft het thee/merci doosje ontvangen.
Dit gaf ze al aan in mijn vorige post.
Want daar had ik al omschreven
dat ik vandaag terug zou komen met een post,
als de ontvanger het heeft gekregen
Ze is er heel blij mee,
heb ik haar eventjes flink verrast!! ;-)
 
Het patroon kon je opvragen bij
Noor!Design voor de lopende challenge.
Vind dit echt een leuk patroon
dus daar wilde ik ook mee aan de slag.
Echt leuk om te maken.
Zeker als je ook al weet voor wie...
Ga hem zeker nog eens maken!
 
De foto's die ik ervan gemaakt heb zijn niet super geweldig scherp.
Wel balen maar ja dan had ik maar geduld moeten hebben.
Tot vandaag...néé, dat wil ik niet.
Dinsdag was het weer bar slecht ,
gisteren ging het redelijk, maar wel met flinke buien.
Nu schijnt de zon wat.
Als ik iets af heb, ben ik weleens zo enthousiast.
Dat ik het meteen wil versturen
 en zo snel mogelijk wil laten zien aan jullie.
Dus sorry voor de kwaliteit van de foto's.
 
Binnen kant van het doosje als het leeg is.
Dan is het niet geheel saai door de vlinder,
die te voorschijn komt.
 
Het design papier wat ik  hiervoor gebruikt heb,
is een wat oudere papierlijn van pion.
Maar nog steeds prachtig!
Daarom heb ik de voorkant rustig gehouden.
De kleur van de bloemen komen ook terug in het papier.
De ovale mal is een spellbinders mal Floral ovals
De rest zijn allemaal Noor! mallen.
6002/0365
6002/0263
1201/0082
6003/0024
De tekst stempel is ook van joy! 6410/0010
 
Graag wil ik met dit doosje meedoen bij;
- Noor!design Volgens patroon
- KIC #73 geen kaart maar een creatie.
- Cards2create #bye bye challenge, alles mag.
- Noor UK #12 Anything goes.
 
Dank jullie wel voor jullie tijd en
de altijd lieve woorden.
 
Liefs Anita


35 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige merci doosje Anita.
    Mooi gemaakt, mooi papier, kortom Mooi!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is prachtig Anita. Wat een leuk klein kadootje heb je dan. Ik heb hem ook aangevraagd en wil hem ook eens gaan proberen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...dat ziet er gaaf uit, Anita. Een erg mooi en lief cadeautje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Ze is er heel blij mee" is zacht uitgedrukt Anita! De foto's zijn inderdaad niet zo mooi want in het echt is hij zo prachtig! Prachtige zachte kleuren, perfect afgewerkt en als je denkt de voorkant is al zo mooi ... nou dan open je die prachtige blauwe strik en wat een prachtige afwerking binnenin! Die vlinder is een prachtig detail en al het lekkers dat er in zit is ook super :) Ontzettend, ontzettend bedankt Anita! Dit was een complete verassing voor mij en ik zal dit altijd blijven koesteren! De thee en de chocolade gaat wel op hoor hahahah ;)
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend!!! Wat supermooi gedaan Anita en een prachtigmooi geheel.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi en ook nog heeel lekker.....ja geen wonder dat Chantal er meer dan blij mee is Anita!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi daar zal chantal wel heel blij mee zijn prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende verrassing heb je voor Chantal gemaakt.
    Leuk !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi cadeau doosje en zeker lekker.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig weer Anita!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende creatie Anita...en jeheb die prachtig afgewerkt met hele leuke accentjes...daar zal Chantal wel heel blij mee zijn..


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie creatie,anita.Wat een leuke verrassing voor Chantal.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en lief om Chantal met zoiets moois te verrassen Anita.
    Mooi papier in warme kleuren en wat een leuk idee om die vlinder tevoorschijn te laten komen. Mooi zoals je de randen van de "doosjes" afgewerkt hebt, het zijn toch de details die het maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu snap ik Chantal's reactie van gisteren helemaal. Wat een prachtige creatie. Heel mooi papier en zo mooi afgewerkt, echt super.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie creatie Anita! Niks mis met je foto's hoor maar snap wat je bedoelt. Het komt soms wat anders over dan de werkelijkheid, vooral qua kleur vind ik vaak. Maar je creaties zijn top, ook je flessenhanger! De mercikaart staat ook nog op mijn lijstje... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi (zelfs met de mindere kwaliteit van de foto's!), leuk dat je in dit doosje zowel thee als chocolaatjes kan doen!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super lief Anita om Chantal ook eens met iets moois te verwennen!!!! en wat leuk dat je met dit Noor patroon aan de slag bent gegaan! Met het mooie Pion papier en lekkers Heerlijk je enthousiasme te lezen, om het toen het af was, zo snel mogelijk op te sturen! Toppie meid!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig doosje Anita.Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend gemaakt Petra, papier leent zich er ook mooi voor.Zulke doosjes zijn altijd leuk om kado te doen en te krijgen natuurlijk, zag dat het patyroon er ook voor de Silhouette is dus ik hem hem opgeslagen.

    Je wijn label hieronder ziet er schitterend uit, geeft toch net leuker weg!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwie, dit is ook een prachtige uitwerking van het mercidoos/kaartje... Ik dacht ik ga natuurlijk ook gelijk bij jou kijken. Hij is erg leuk hè het patroontje.... die houden we erin ;-)

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk gedaan. Ik heb weer een andere vorm met thee en choc gemaakt. Maar deze is ook erg leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig doosje en heel mooi gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Anita, en de inhoud vind ik mmmmmm !!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige merci/theedoosje heb je voor, Chantal gemaakt. Heel gaaf met mooi kleuren en details en tevens kan ze gelijk van lekker chocolade genieten als ze thee gaat drinken.
    Nog bedankt voor de verjaardagskaart die ik van jouw heb gekregen. Prachtig is ie. En nog leuke klenigheidjes erbij. Ik ben er super blij mee.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita. Heel leuk is dit Mercidoosje geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita, wat heb je dit prachtig gemaakt voor Chantal! Echt super zeg! En natuurlijk valt dit in de smaak bij haar! Dat heb ik al gelezen...
    Ook je kaart voor mij is prachtig. Dank je wel voor de moeite. Het is inderdaad geweldig om post te krijgen op je verjaardag of als je ziek bent of even wat tegenslag hebt. Dat mensen aan je denken, he??
    Liefs!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi
    superleuk tof kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een originele creatie. En het klopt ook helemaal, het is geen kaart, maar een echte creatie! Leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.

    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel heel erg mooi Anita en inderdaad ik denk dat Chantal er ook sprakeloos van geworden is...mooi hoor :-)
    Word zij ook eens in het zonnetje gezet want dat doet ze elke keer met haar mooie verjaardagskaarten ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita
    Wat lief van je om zoiets mooi's met lekkers voor Chantal te maken, het ziet er echt prachtig uit met dit mooie DP.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je creatie is prachtig, leuk model, prachtig papier en heel veel moois te zien, wat mooi gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, wat een schitterende creatie heb je gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen met onze laatste challenge: Bye Bye.
    Lieve groet,
    Petra Cards2Create

    BeantwoordenVerwijderen