vrijdag 13 november 2015

Fijne feestdagen

Hallo Allemaal
 
 
Graag wil ik mijn drie nieuwe volgers
Margo, Lena en Louise van harte welkom heten.
Hopelijk kan ik jullie inspireren, jullie mij in ieder geval wel.
 
 
Graag laat ik jullie deze kerst kaart zien.
Deze heb ik gemaakt voor Scrapping4fun #54
Daar was ik een tijdje terug featured card met DEZE kaart.
Daarom mag ik vandaag  gastdesigner zijn.
Waar ze een creatie in traditionele kerstkleuren willen zien.
Ik heb hiervoor de sketch van de lopende wedstrijd op FB
van 't Scraphuis gebruikt.
 
                                                               
 
 

Het design papier is van MD (PK9097+PK9087)
hierbij zat ook dit engeltje.
Het is een wat oudere blok, maar ook erg mooi!!!
De mallen zijn  allemaal van MD:
CR1254
CR1293 (cirkel ster)
LR0142
LR0134 (sterrand)
LR0227
CR1248 (label)
De tekst stempel is ook al van MD
 maar ik weet het nummer hiervan niet
De tekst stempel heb ik gedaan met embossing poeder.
Van het merk papermania seafoam white.
De frantage weer eens uit de kast gehaald.
Belletjes, touwtjes en lintjes eraan.
Oja, de rand heb ik bewerkt met een gouden stift.
Dus van alles uit de kast getrokken, hihi.
Hier en daar nog bezig geweest met de distresser.
Onmisbaar voor mij!! en distress inkt.
Wat strass steentjes gebruikt.
En goud karton.
 
Graag wil ik met deze kaart meedoen bij;
- AnMaCreatief #50 kerst/winter
- De Egel #11 kerst
alles geht mit MD (+ Option Frostige Impressionen)
- KIC #72 kerst.
 
Dankjewel voor jullie tijd en de altijd lieve woorden.
Ps de zondag en maandag kom ik weer terug met nieuwe creaties.
Tot dan!
Een fijn weekend gewenst
 
Liefs Anita  


35 opmerkingen:

  1. Je bent veel te bescheiden want ik vind hem prachtig Anita, die gouden accentjes passen er zo goed bij!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het ook een prachtig kaartje niks mis mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat een superleuk kaartje is het geworden, top!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart in de traditionele kleuren en wat gaaf
    zo met het labeltje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en warm kaartje is dit! De label zit neem ik aan onder het plaatje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je welkom !
    Heel mooie kaart en erg leuk met het label !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart in die traditionele kleuren, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kerstkaart Anita! Heel leuk hoe je de traditionele kerstkleuren hebt verwerkt en de gouden accenten zijn een mooie touch :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje in de ouder wetse kleuren blijft
    het altijd goed doen.
    Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love the tag
    Thank you for your GD entry at Scrapping4funChallenges.
    Have a great weekend
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een prachtige kaart Anita, er is zo veel moois te zien! Ook je herfstkaart is schitterend!
    Groetjes en fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart hoor ...... hele warme kleuren!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart hoor ...... hele warme kleuren!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart ...mooie kleuren! Leuk gedaan dat labeltje onder het plaatje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, wat een leuk plaatje en mooi bijpassend papier, de gouden sterrenkrans is echt super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je welkom Anita/
    Mooie en stijlvolle kerstkaart heb je gemaakt, alles past prachtig bij elkaar!


    gr, LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita Wat prachtig deze kaart. Mooie kleuren. Fijn dat. Je God mag Zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart Anita.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi en heel stijlvol Kerstkaartje Anita,
    ook hele mooie warme kleurtjes
    wens jou een fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kerstkartje Anita...alles past zo perfect bij elkaar....en leuk dat je gastdesigner mocht zijn, ik was dat met de vorige challenge...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog even snel bij jou ook langs! Ik heb een heerlijke vrije dag gehad en wil nog even zegen dat je kerstkaart lekker traditioneel is en een prachtig gast kaartje! Tot morgen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart Anita, ik zal hem ook al langs komen bij de MD club, een terechte gastdesigner, fijn weekend, groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi Anita,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Heel gaaf met die ronde stans.
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooie kerstkaart! Dankjewel voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Anita! Heerlijke warme kerstkleuren!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie traditionele kaart, zo sfeervol. En de tag is juist een leuk modern accent.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kaartje weer Anita. Leuk dat je nog een keer meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart zeg!! En leuk dat je gast designer mocht zijn.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart, helemaal kerst! Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kerstkaart Anita, gezellig dat je meedoet met onze challenge van KIC, heel veel succes!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Anita! Your card is really wonderful. Love the design and all details on it.

    Groetjes
    Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi kaartje, gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij anmacreatief
    groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een plaatje is het geworden, Je ziet dat het met zorg is gemaakt. Fijn dat je meedoet met de novemberuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen