maandag 30 november 2015

Van harte beterschap

Hallo allemaal
 
Wat leuk om al jullie reacties te mogen lezen over het doosje.
Dat doet me erg goed!
Wat een weer hé! Daar is toch niets aan, bah!!
Dus gisteren heerlijk aan de knutsel geweest.
Met dit als resultaat.
De foto is nu wel iets beter dan de vorige keer.
Maar niet echt optimaal door dit weer.


 
Ik heb nog geen bestemming voor deze kaart
maar vind het altijd wel handig om wat op voorraad te hebben.
Mocht ik het ineens plots toch nodig hebben.....
 
Voor deze kaart heb ik een DDBBD mal gebruikt,
470.713.107
Het plaatje is van Hobbyvoordelig (HV014)
De tekst is een mal van MD (LR0220)
Onder de bloemen toeven heb ik mijn lievelingsmal van
Cheery Lynn Design gebruikt (B119)
Het desing papier is een blok van de action.
Verder van alles uit mijn kast en bakjes bij elkaar gezocht.
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- WLVC #58 beterschap
- Cards2create #bye bye challenge, alles mag
 
Wens iedereen een fijne (freubel)week.
Dankjewel voor jullie genomen tijd
en de altijd lieve berichtjes,
super leuk om ze te lezen en te ontvangen.
 
Liefs Anita
 


32 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Anita, dit is echt beeldschoon. Super gedaan en wat zul je iemand daar blij mee kunnen maken. Die bloementoeven zijn super gedaan, echt prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart weer |Anita, leuk dat je weer meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anita, als je als zieke deze krijgt, moet je je wel beter voelen!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart Anita !
    Het is inderdaad knutselweer !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige vintagekaart, met heel veel moois te bespeuren. Echt zo'n kaartje waar je maar niet op uitgegeken raakt. Prachtig gedaan Anita !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een prachtige vintage beterschapskaart ...er is zoveel op te zien je blijft erna kijken.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige Beterschaps kaart Anita! Je hebt echt alles uit de kast gehaald, wat een prachtige dingen zijn er op te zien! Deze challenge laat ik maar aan mijn neus voorbij gaan, heb echt wel kerst kaarten stress!!! Nog een pakje naar Zweden sturen en daarna weer snel verder!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooi beterschapskaartje Anita!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh die van jou is ook mooi geworden.. ik vind vintage voor dames toch wel wat gemakkelijker.. kun je zo lekker mee uitpakken al is dat voor mij ook nog wel lastig.. je kaart is top! mooi hoor. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi beterschaps kaartje Anita.
    Vies weer buiten, super weer om te knutselen. ;-)
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige beterschapskaart! het is idd heerlijk weer om te knutselen.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende beterschapskaart heb je gemaakt.
    Gelukkig heb je er nog geen bestemming voor, maar met dit sombere weer komt dat vast wel goed.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie beterschapskaart heb je gemaakt Anita. Bedankt voor het meedoen met WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je beterschapskaart is prachtig Anita,
    heel mooi model en weer erg leuk aangekleed..het is echt pestweer, ik ben vandaag al 2 keer flink nat geregend, niks aan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat je snel een ontvanger hebt voor deze prachtige beterschapskaart Anita! Het is echt slecht weer en als de 'R' in de maand is worden mensen grieperig :( Ik vind het heerlijk dit weer hihi :p Lekker knus binnen zitten en buiten slecht weer ... knutseltijd hihi ;) Ik zie heel veel prachtige details en de kleuren zijn zo mooi :) De kantenroosjes maken de kaart ook weer heel lief! Ik weet zeker dat als de kaart een bestemming krijgt, de ontvanger een lach op het gezicht krijgt bij het openen van de envelop :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Anita.Heel mooi hoe alles op de kaart zit.Een echte topper.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtig kaartje daar zal een zieke zeker van opknappen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anita, Dit is een schitterende kaart.
    Hele mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje wat een prachtige creatie, kaart kun je het eigenlijk niet meer noemen vind ik. Zo mooi en wat is er veel op te zien, knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie romantische kaart Anita. Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita wat heb je er wat van gemaakt heel veel leuke details. Mooie kleuren en plaatje. Als je die stuurt naar iemand die ziek is... Is dit een supermooie beterschapskaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit kaartje is echt een pareltje. Prachtig gemaakt.
    De mooie, frisse kleurtjes zijn meer dan welkom op deze druilerige dagen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wooooow Anita wat een SUPER mooie beterschapskaart alles is er mooi.... aan het modellletje, het plaatje en ook die mooie roze kleur gecombineerd met het groen is helemaal geweldig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een schitterende kaart Anita, prachtige kleuren en zo mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Degene die deze prachtige kaart uiteindelijk krijgen zal is een bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige creatie,Anita.Heel veel mooie details en een superleuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O heeeeerlijk weer dit....jammie. Ik geniet hier toch zo van en het is ook echt wel mijn ding met alles erop en eraan hahaha. Supermooi gedaan en fijn dat deze weer in het rijtje mag staan bij de mr.Linky van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er schitterend uit Anita - wat een beauty heb je ervan gemaakt!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen