dinsdag 10 november 2015

Herfst

Hallo Allemaal
 
Ja daar ben ik al weer met een kaart.
 Ik heb de smaak te pakken geloof ik.
Er liggen naast deze van vandaag nog twee projecten klaar.
Maar die kan ik jullie helaas nog niet laten zien.
Dus vandaar....het gaat me deze week goed af.
Ken jullie dat gevoel;
soms schud je ze zo uit de mouw bij wijze van,
en de andere keer zit je dagen te tobben
 over alleen het feit al wat je wil gaan maken.
Nou ik wel, dus even profiteren van mezelf, hihi.
 
Graag laat ik jullie nog een herfst kaart zien.
 
 
 
Ik heb hiervoor nieuwe en oude MD spullen  gebruikt.
Alleen het houten voederhuisje,  charm en het touwtje is uit eigen voorraad.
Ja , het kant is ook van MD de "vintage lace" JU0857.
Het Design papier is een oude blok de PK9082.
Maar nog steeds erg mooi.
De stempel is ook een gouwe ouwe EWS2206
Maar ja wat je oud vind natuurlijk!
Het plaatje is van Mattie MB0155.
De mallen zijn de
CR1333, CR1340 en LR0373.
De eikel blaadjes en dopjes heb ik gestanst uit color core papier.
Dat je op schuurt voor een leuk effect.
De eikeltjes zelf, eekhoorn, en waar de tekst op staat is kraft papier.
Dit heb ik bewerkt met distress inkt.
Het DP en het plaatje
 heb ik bewerkt met een distresser en distress inkt.
 
Graag doe ik mee met deze kaart bij:
- MD #139 Herfst
- MDD # november kraft
 (eekhoorn, waar de tekst op gestempeld is en de eikels)
-  MDkreadivas #16
alles geht mit MD (+ Option Frostige Impressionen)     
 
Bedankt voor jullie genomen tijd en de altijd lieve berichtjes.
 
Liefs Anita                

33 opmerkingen:

  1. Herfst(pr)achtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar gevoel, Anita. Maar deze kaart is prima gelukt. Vind 'm erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herken het Anita ,soms komt het ene idee na het andere en soms wil het helemaal niet lukken. Maar deze kaart is weer prachtig ..
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha,ha heel herkenbaar Anita, maar je herfstkaart is mooi geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi dat herken ik wel ja :p Wat fijn dat je op het moment zo lekker op dreef bent met kaarten maken :) Het is een super mooie herfstkaart geworden! De vogels zijn prachtig en het eekhoorntje zo lief :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herken je verhaal wel.
    Heerlijk als het dan een keer wel lukt.
    Mooie kaart en de oude materialen zijn nog steeds mooi toch?
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie warme herfstkaart Anita...Mooie kleurtjes en wat is dat eekhoorntje een schatje. Het bedeltje is ook al in herfststijl....mooi hoor en wat fijn dat het zo lekker gaat met kaarten maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat fijn dat het zo lekker gaat met je ideen voor de kaarten kunnen wij er ook lekker van genieten deze is ook weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel goed dat je de smaak weer te pakken hebt Anita! En ja de enen keer schud je ze zo uit je mouw en de andere keer wil het gewoon niet met wat je in je hoofd hebt, heel herkenbaar! Het is weer een MD kaartje geworden Anita, maar dat was volgens mij je bedoeling, haha Ziet er weer mooi uit met de herfst stansjes en helemaal in de herfst sfeer! Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor, heel bekend...of de 1 na de ander rolt van tafel of een complete blokkade hihi! Je bent goed bezig Anita, dit is ook weer een beeldige herfstkaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!
    Heel herkenbaar wat je zegt! Soms denk je nu heb ik even tijd om wat te maken en dan lukt het voor geen meter en de andere keer (vaak als je minder tijd hebt) schud je de kaarten zo uit je mouw!!!
    Geniet van deze flow!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Anita,
    ben vandaag ook al de hele dag aan 't modderen, soms gaat vanzelf, vandaag niet..donker weer wil ook niet echt helpen..
    Je hebt een hele mooie herfstkaart gemaakt, prachtige kleuren en stansjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      nee, deze kaart had ik toen al af, maar de kaart waar ik mee aan 't klooien was, is nu ook af en...naar mijn zin..
      groetjes,
      Ans

      Verwijderen
    2. Hoi Anita,
      nee, deze kaart had ik toen al af, maar de kaart waar ik mee aan 't klooien was, is nu ook af en...naar mijn zin..
      groetjes,
      Ans

      Verwijderen
  13. Wat een plaatje !!!
    Lekker dat je zo in de flow zit ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor, echt een plaatje zoals je het nu om je heen ziet.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een schitterende herfst kaart ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig herfstkaartje Anita....heel mooi gecombineerd die oude en nieuwe stansjes...een schitterend geheel is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een geweldig mooi kaartje Anita. En ja dat ken ik hoor, soms borrel je van de ideeën en andere keren lukt het van geen kanten. Dus waarnemen als het lukt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het gaat je weer goed af met kaartjes maken.Ik ben weer begonnen met inkleuren.Het kaartjes maken zit bij mij echt in een diepe dip.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog te zeggen dat het een schitterende kaart is.

      Verwijderen
  19. Prachtig herfstkaartje Anita, fijn is dat hè als het kaartjes maken zo lekker gaat. Bij mij lukt het ook de ene keer beter dan de andere keer. Geniet ermaar van.
    Gezellig dat je weer met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challlenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anita wat een plaatje weer ... super mooi herfstkaartje en zo een prachtig plaatje ... Super mooi hoor !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een ontzettend mooie kaart Anita en helemaal herfst!
    Mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi kleurrijk herfstkaartje Anita, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is genieten Anita, dat het zo lekker gaat met kaartjes maken en dat betekent ook dat je lekker in je vel zit!
    Fijn hoor meis, dat mag ook wel na wat je allemaal voor je kiezen hebt gehad de laatste maanden.
    Je kaartje hieronder had ik al op Facebook bewonderd...
    Deze herfst felicitatiekaart is prachtig hoor!
    Ik houd wel van herfsttinten.. En gelukkig heeft MD ook mooie malletjes.
    Gisteren bracht de postbode een hele mooie verjaardagskaart van jou. Helemaal mijn stijl, ik voelde me al een beetje jarig... Dank je wel Anita !

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Anita!

    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie herfstkaart
    Gezellig dat je meedoet.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart,Anita.Leuk bedeltje en een mooi plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita,
    wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden ! Ik ben nu ook bij jou volger ! Bedankt dat je meedoet met mijn candy !
    Je maakt erg mooie kaarten ! Op deze kaart heb je erg leuke mallen gebruikt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita, Bedankt voor je leuke reactie op mijn Blog en helemaal leuk dat je mijn Volger bent geworden. Wat een lief Herfstkaartje is dit, plaatje is erg leuk!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen