zondag 11 mei 2014

Vintage kerstkaart

Hallo Blogvriendinnen,
 
Wat super leuk al die reacties op mijn lopende candy en kaartenwedstrijd.
Mocht je nu denken....candy? wedstrijd?
Het bericht staat boven aan mijn blog en je kan meedoen tot 29 mei.
 
Ik zag dat ik een nieuwe volger bij had, Annie, super leuk! Welkom op mijn blog.
Ook zag ik dat ik bij KIC eerste was geworden met mijn magnolia paaskaart.
Altijd super leuk, wat een eer! Dankjewel!
 
Dan nu mijn kaart.
Ik zag bij WLVC een leuke challenge staan...kerstkaart.
Ik dacht dat moet ik nu echt maar eens doen anders red ik het straks echt niet!
Was toch ook weer eens leuk om voor dit thema iets te maken.
 
Kon weer eens niet kiezen tussen de foto's!
Tja oordeel zelf maar ;-)
 
 
En nog een foto met andere achtergrond.
Alleen het rare ervan is nog steeds, wat ik eerst niet had, 
Dat de achtergrond vertekend
maar als je er op klikt is het goed en op de iPad is het ook goed???
Dit is sinds de computer het laatst niet deed,
 krijg ook steeds een vreemde browser melding,
moet mijn man nog eens naar kijken als hij wat meer tijd heeft.

Ik heb hierbij een plaatje van MD gebruikt (VK9532)
Het DP is van ook van MD (PK9100)
Past perfect vind ik!
Ik heb daarnaast nog gebruik gemaakt van verschillende MD mallen.
Ook de tekststempel is van MD (EC0151)
Op de bloemen en kerstster heb ik Viva decor inka gold,
kleur: platinum gebruikt. Geeft wel een mooi effect.
Boven in de strik met twee touwtjes gedaan.
Om het tule en jute heen.
De rest spreekt voor zich denk ik wel, toch.
Anders hoor ik het graag.
 
Ik wil met deze kaart mee doen bij:
-WLVC #25 kerstkaart
- MDD # Anything goes
- It's all about the vintage and beauty #68 Anything goes

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dankjewel voor jullie tijd en altijd de hele fijne leuke lieve berichten!

Liefs Anita



33 opmerkingen:

  1. Een ster van een kaart!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It is super nice wawww ♥

    Thanks for joining us at It’s all about the vintage and beauty♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaart Anita, heel mooi zeg hoe je alles hebt uitgewerkt, en je hebt alles in mooie ijstinten gemaakt. Nog gefeliciteerd met je prijs die je hebt gewonnen, dat doet een mens altijd goed. Fijne dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kerstkaart en wat een mooi papier Anita. Helemaal super.
    Gefeliciteerd met je prijs. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt ik moet er ook nodig aan beginnen anders heb ik dit jaar weer tekort aan zelfgemaakte kerstkaarten en het is juist zo leuk om ze zelf temaken. Gefeliciteerd met je winnende kaartje het is altijd leuk om in de prijzen te vallen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Schitterende kerstkaart heb je gemaakt, mooi in deze Vintagestijl, mijn teller staat al op 25, ben in januari begonnen, probeer er elke week één te maken..fijne dag, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kerstkaart Anita, heel mooi met de lichtblauwe kleur!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kerstkaart is het geworden, met leuke dingen er op.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kerstkaart, Anita. Mooi blauwe kleuren en prachtige details heb je gebruikt. Gefeliciteerd met de 1e plaats bij kic. Altijd leuk om te winnen, toch!!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een hele mooie kerstkaart Anita mooi bewerkt ook.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend is je kerstkaart! Prachtig in deze kleuren. Ik moet ook nodig weer kerstkaarten maken. Was van plan om elke week 1 te maken maar 't is niet gelukt....
    Gezellig dat je weer meedoet bij MD Divas.
    Gefeliciteerd ook met je plekje in de top-3.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kerstkaartje Anita, moet er denk ik ook maar eens aan beginnen, meestal na onze vakantie begin ik er pas mee, maar als ik zo van die mooie kerstkaarten voorbij zie komen dan begint het toch te kriebelen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi Anita....lekker veel sterretjes!! mooi papier en prachtige versiersels en mallen! en in de prijzen gevallen bij KIC van harte hoor is altijd weer leuk! En lekker gevoel weer eens een kerstkaartje klaar! Ik heb er ook één gemaakt het weekend. Een hele fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anita,
    wat is hij supper mooi je Kerstkaart
    Lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita. Je kerstkaart is prachtig geworden. Leuk met de ster.Lief plaatje en weer erg mooi afgewerkt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Anita - supermooie kleurtjes en dingetjes heb je gebruikt - hij is super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Anita, prachtig gemaakt in een prachtige lichtblauwtint.
    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaart heel mooi in de kleur blauw groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow en nog zo'n prachtexemplaar, kun je een beetje inspiratie deze kant opsturen?
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een beauty van een vintagekaartje Anita....met ook zulke prachtige accentjes erop....KNAP gedaan!!!!
    succes met de challenges

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kerstkaart.Mooi papier wat je gebruikt hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een pracht van een kerstkaart, Anita.
    Ontzettend mooi gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, wat is deze weer mooi anita, de kleuren, het papier, het plaatje, de bloemen, alles zo mooi bij elkaar gezocht en ook mooie mallen gebruikt, het ziet er schitterend uit!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is je kaart prachtig Anita, mooie kleur heb je gebruikt. Fijn dat je meedoet met de challenge bij WLVC, altijd handig toch....kerstkaarten al klaar in je voorraaddoos.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohw, wauw. Wat heb je dit prachtig gemaakt. Super mooi. Foto's maken blijft toch een kunst. Bij mij zijn ze ook lang niet altijd goed.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je maakte een heel mooi kaartje.
    Hartelijk dank voor uw deelname aan de MDD Challenge.
    Met vriendelijke groet, Ursula DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een schitterend kerstkaartje zeg, je eerste van het jaar?
    Mooie kleuren ook, mijn complimenten.
    groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Anita,
    Wat een prachtige kerstkaart !
    Mooi van kleur .
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi anita,

    Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt!!
    proficiat met je eerste plaats bij KIC, leuk voor je!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een prachtige kerstkaart Anita!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. prachtige kerstkaart Anita en zo mooi van kleur.
    gefeliciteerd met je 1e plaatst bij KIC.
    en gezellig dat je bij ons ook weer meedoet.
    liefs An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een plaatje!!! Echt een geweldige kerstkaart, prachtige kleuren, mooie details.....heel geslaagd! Fijn dat je meedoet bij WLVC, lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  33. beeldschoon vintage kaartje Anita!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen