vrijdag 30 mei 2014

Trouwkaart

Hallo blogvriendinnen.
 
Graag wil ik eerst Nicolette en Leny van harte welkom heten op mijn blog.
Wat geniet ik enorm van de vele kaarten die ik heb mogen ontvangen zeg!!!
Zo ontzettend leuk, kon haast niet wachten dat de post kwam met al dat moois!!!
Wat doet dat een mens goed!
Nogmaals DANKJEWEL!!!
Voelde me daardoor nog meer jarig, allemaal cadeautjes zijn het!
Morgen (zaterdag) vier ik mijn verjaardag voor de familie nog.
Ze zijn reuze benieuwd naar de vele kaarten en zij helpen mee met de top drie.
Hopelijk gaat het me nog 's avonds (vanavond...eer dat de meeste dit lezen)
lukken om alles erop te zetten.
Ik wil graag alle kaarten aan jullie laten zien en nog apart de top drie
en natuurlijk de winnaar van de candy.
Dus hopelijk tot morgen avond (vanavond)en anders zondag.
 
Dan nu mijn huwelijks kaart die ik gemaakt heb.


Ik heb op deze foto de label eruit gehaald.
 

 
Zo na een reeks foto's zal ik even wat toelichten.
Het model is van Dutch Doobadoo mal flower.
Daar achter een standaardje gemaakt, de laatste foto,
 oeps wel een slechte foto.
Doe ik morgen opnieuw.
De buitenste randen bewerkt met inka gold de kleur platinum.
Heel mooi spul.
Het vintage plaatje komt uit een studio light boek.
De doorzichtige bloemen boven zijn van MD (JU0914)
Verder heb ik mallen gebruikt van MD: CR1242 en de LR0159
De tekst "huwelijk" is ook van MD CS0885
De  tekst op de label is een sticker met tekst van een Joy! stempel.
De takjes zijn van Cheery Lynn, ooit wat gekregen.
Wat mooie bloemen erop.
De bloemen rechts onder heb ik met mijn verjaardag gekregen.
Mocht namelijk bloementjes bestellen uit Engeland van mijn mannetje als cadeau.
Dus dat was feest!
Nog wat distress inkt her en der gebruikt voor een oude look.
Vintage lint en kant. Wat houten knopen en andere houten spulletjes erop.
Het ijzeren hart komt van de action, had ik al lang liggen
en kwam nu mooi van pas.
 
En om er geen genoeg van te krijgen...een laatste foto maar dan binnen gemaakt.

Ik wil met deze kaart meedoen bij:
- WLVC  #26 Huwelijk
- MDD # for that special day
- CCC #45 gebruik knopen op je kaart.
- Cards und more #107 Blumenmeer
 
 Wat ook nog leuk is om te vermelden...
Dit is mijn 100ste blogbericht!!! Leuk! en dat allemaal in mei!
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dankjewel voor je bezoekje en de altijd lieve berichten!
 
Liefs Anita



43 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje zeg en mooi model kaart. Ook je kleuren vond ik heel mooi. Ik weet niet hoe jij dat hebt met de plaatjes uit de boeken. Ik vind ze vaak een beetje glimmen en dat zie ik bij jou niet terug. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nelleke, klopt deze glimt ook niet. Dus vandaar. :-)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Hoi Anita,
    Ik zit nog achter de laptop en zag je geplaatste kaartje! Wat heb je er weer een werk van gemaakt en heel veel moois op te zien! En zie....zelf heb je er ook een hart label inzitten die je eruit kan halen, hihi En je foto's is niets mis mee hoor het is een prachtige trouw kaart!! Fijne dag morgen met de hele familie!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige trouwkaart Anita en wat zitten er allemaal mooie spullen op.
    Wat leuk dat je meedoet met de challenge bij CCC. Er zitten ook nog hele mooie knopen op zie ik. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    wat een prachtige trouwkaart
    er staat zoveel mooi's op te zien en de kleurtjes
    supper mooi !!
    schitterende foto !
    ook een hele fijne dag toegewenst vandaag met je familie
    Geniet ervan
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita
    Nog van Harte Gefeliciteerd .
    En maak er vandaag ook een mooie dag van .het weer zit in ieder geval mee .
    Geweldige mooie kaart weer zo veel moois op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag Anita. Geniet nog van je dag.
    Je kaart is prachtig. Zo romantisch en lief, supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,

    Leuk om te lezen dat je zoveel kaarten hebt gehad en vandaag ook nog je verjaardag met familie gaat vieren. Dan ook nog je 100ste blogbericht, het kan niet op haha.
    Je kaart is prachtig, zo mooi gemaakt, leuk model en de kleuren zijn zacht van kleur. De bloemen zijn geweldig, zo mooi alles op kleur erbij gezocht en dan het hart, ook al zo lief erbij, schitterende kaart Anita. Ik wens je vandaag ook nog een heerlijke verjaardag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een schitterende kaart Anita.
    prachtig bewerkt.

    fijn dat je zoveel kaarten hebt mogen ontvangen super is dat.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig Anita, heerlijk romantisch en prachtige details.

    Gezellig dat je je verjaardag vandaag ook nog gaat vieren. Fijne dag vandaag.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita.
    Wens je vandaag een heel fijne dag, maar dat gaat vast lukken.
    Het zonnetje schijnt al volop, dus da's mooi mee genomen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Anita - geniet nog van de feestelijkheden.
    Je trouwkaartje is schitterend - prachtig gemaakt in supermooie kleurtjes met prachtige accentjes - een pareltje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Anita
    nog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    wat een prachtige kaart in shabby vintage met mooie details en fijn dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita, ik lees dat je jarig bent geweest en vandaag ook nog feest hebt: VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik wens je een hele mooie dag, geniet ervan. Ook proficiat met je 100e blogbericht, dat gaat toch best snel hè. En dan je pracht van een kaart: hij is supermooi!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dear Anita,
    great and awesome card. Love all details.
    Thank you so much for joining us at Cards und More Challenge.
    Hugs Sandra GD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, je hebt weer een schitterend trouwkaartje gemaakt zeg,
    leuke dingetjes erop en mooie kleuren. Ik vind ,m helemaal super.
    Liefs Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie trouwkaart in lieve zacht kleurtjes.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita, nog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meis en ik hoop dat je ook vandaag nog een heerlijke dag hebt.
    Ik kwam natuurlijk ook voor je schitterende huwelijkskaart....meis, wat een plaatje en zooooo mooi shabby chic vintage. Geweldig gedaan en heel fijn dat je meedoet bij ons WLVC-blog aan de challenge.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww Anita
    wat een geweldig mooi en romantisch kaartje, prachtige materialen heb je gebruikt.

    Een hele gezellige dag toegewenst
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd...én gefeliciteerd met deze prachtige kaart, hij is echt WOW de WOWWOW!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gemaakt Anita!
    Heel leuk modelletje en zo heerlijk romantisch, perfect voor deze gelegenheid!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    Prachtig heel erg mooi is je huwelijkskaart en wat een leuke details heb je er allemaal op gedaan. Je bloemetjes uit Engeland zijn ook erg mooi. Super leuk voor je dat je zoveel kaartjes hebt gehad voor je verjaardag dat maakt je verjaardag heel bijzonder speciaal. Ik heb ook een leuke verjaardag gehad en ben lekker verwent met bloemetjes en cadeautjes. Ik wens je nog een gezellig verjaardagsfeestje met je familie en ben benieuwd naar je foto's.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo Anita
    wat heb je een mooie huwelijkskaart gemaakt, er is heel veel moois op te zien.
    fijne dag met je familie.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anita alsnog van harte proficiat met je verjaardag van de 29e, wat een supermooie trouwkaart heb je gemaakt, een toppertje hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,
    wat leuk dat je zo enthousiast reageert op al de kaarten!
    Het is echt zo'n leuke en warme toevoeging aan de dag dat je jarig bent....
    Je kaart van vandaag is ook helemaal super. Je bent echt een ei in vintage en romantisch....
    Wat heb je een prachtige dag om je verjaardag te vieren. Ik kan me voorstellen dat je dat altijd hoopt, om gezellig buiten te zitten op je verjaardag (ik nooit in november natuurlijk, maar Peter is in augustus jarig en dan hoop ik het ook altijd).
    Vanavond ga ik naar de schouwburg, maar als ik terug ben zal ik eens kijken of je een berichtje hebt kunnen plaatsen. Ik heb karten voor jou voorbij zien komen...wauw! Je familie zal het er moeilijk mee krijgen, wat een mooie exemplaren..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook vandaag een gezellige dag wanneer je het met je familie viert.
    Wauw, wat een schitterende huwelijkskaart heb je gemaakt!!! Zo mooi zijn de kleuren en alle prachtige details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, ik vergeet je te zeggen dat ik het superleuk vind dat je weer gezellig meedoet bij MD Divas.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  26. Wow Anita, wat een juweel van een kaart! Ben benieuwd naar je gekregen kaarten..

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita,
    Je hebt een schitterende huwelijkskaart gemaakt, leuk dat plaatje van SL, ik zie dat je ook vellum hebt gebruikt en leuke gazen bloemetjes..
    Fijn dat je zo verwend bent met kaarten, ben heel benieuwd..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een heel mooi kaartje is dit ook weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart Anita!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anita, wat een prachtige kaart. Heel veel mooie details. Erg leuk gemaakt. Hopelijk heb je een gezellige verjaardag gehad? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart en goed om te lezen dat je zo'n fijne verjaardag had!!!Geniet nog maar ff na vandaag!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. In een woord fantastisch!! Super mooi, fijn dat je weer meedoet bij Marianne Design Diva's,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw naamgenootje wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, zo ontzettend mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat supermooi gemaakt, je kunt er geen genoeg van krijgen :), superleuk dat je meedoet bij Cards und More, ik wens je heel veel succes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een schitterende kaart en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. soooo lovely!
    Thanks for joining us at cards and more and good luck!
    Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Een bjoetie!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat een schitterende en super romantische kaart. Ook hele mooie details. Bedankt dat je meedoet bij de uitdaging van CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super Anita zo een prachtige huwelijkskaart.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wow, super mooie kaart Anita en zo romantisch.
    groetjes van Anneke *WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen