donderdag 15 mei 2014

Scr@p-Cards challenge #63

Hallo blogvriendinnen,
 
Bij Scr@p-Cards challenge blog begint weer een nieuwe challenge.
Daarbij mag alles als het maar géén kaart is.
 
Dit is mijn bijdrage als DT teamlid.
Ik heb de nieuwe pillowbox mal van Dutch DooBaDoo gebruikt.
Zo leuk! Ik heb deze gemaakt van kraft papier.
 
De mallen zijn bijna allemaal van Joy!
Zo ook de stempel en het DP.
Alleen de takken is een mal van crealies.
De grote bloemen zijn van WOC 
Verder wat knopen, parels, strikje, tule, veertje en kant gebruikt.
 
Ook de zijkant heb ik beplakt met DP.
 
Kom gezellig langs bij Scr@p-Cards challenge blog.
Ook daar staan nog meer mooie creaties van ons DT team.
Je kan meedoen tot 4 juni.
We hebben ook twee nieuwe DT leden bij en een geweldige nieuwe sponsor.
Deze stelt deze maand ook een prachtige prijs ter beschikking.
Over wie hebben we het dan ...Jolanda van...
 
Ik wil met deze creatie graag meedoen bij
- CCC #44 gebruik kraft op je creatie.
- AnMaCreatief #32 knopen.
- Creapaleis # mei geschenkverpakkingen
- DCZ #9 alles behalve een kaart
 
Dan nog wat leuke nieuwtjes ...
- Mijn dochter Kim is bij NKU de kinderkaart van de week.
Met deze kaart
En ze heeft een hele mooie digi gehad.
Ik zelf heb de candy gewonnen bij SSS
en ik zag deze ochtend dat ik  gewonnen had bij MDD
Geweldig!!! Daar wordt je nog blijer van! Toch?
 
Bedankt voor jullie tijd en de steeds weer leuke berichten.
Ik ga vanavond mijn blogrondje maken.
 
O ja je kan nog steeds meedoen met mijn candy en kaartenwedstrijd!
Deze loopt tot 29 mei.
 
Liefs Anita


26 opmerkingen:

  1. Proficiat met het prijsje Kim ,heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Je kado doosje is prachtig gemaakt Anita mooi papier leuke bloementoef.
    Succes met de challenge's
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je doosje Anita....prachtig papier geberuikt en ook hele leuke accentjes erop...
    Gefeliciteerd met je prijsjes....het is toch steeds de kers op de taart....Veel plezier ermee!!!!

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je gewonnen prijsje en wat is dit weer super mooi zeg.


    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    wat staat er hier zoveel mooi's te bewonderen
    hele mooie creatie voor de challengeblog
    ook dikke proficiat voor Kim en ook voor je gewonnen prijs van harte gefeliciteerd
    hele fijne donderdag
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met je prijzen ik had de kaart van je dochter al bewonderd ze kan het heel goed dat kan ook niet anders met zo,n moeder dit doosje is ook weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig doosje Anita heel mooi bewerkt.
    proficiat met je prijzen en een mooie kaart ven je dochter.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie, Anita.
    Ziet er weer schitterend uit!
    En natuurlijk mijn felicitaties voor jou en je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Wat ziet er dit weer leuk uit zeg, erg mooi zo met die bloemetjes en het lieve papier. Je dochter heeft ook een mooie kaart gemaakt zag is, zo moeder zo dochter, leuk!
    Fijne dag, liefs Hanny♥ http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anita, dit heb je weer prachtig gemaakt, mooie kleuren en prachtig afgewerkt, natuurlijk mogen mijn felicitaties voor jou en je dochter ook niet ontbreken, super leuk voor jullie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie heb je gemaakt Anita - mooie kleurtjes en malletjes heb je gebruikt - supermooi gedaan.
    Gefeliciteerd met je prijsjes en wat leuk dat je dochter ook wat gewonnen heeft.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anita
    Ja hij is prachtig, maar dat wist je natuurlijk al he.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    Wat leuk dat je dochter ook al zulke mooie kaarten maakt, zo moeder, zo dochter..je pillow box is super, mooi gedecoreerd en afgewerkt met veel mooie details..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita
    Geweldig mooi doosje heb je gemaakt. En wat leuk dat moeder en dochter beide in de prijzen zijn gevallen.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Hè, hè daar ben ik dan....en van harte met je prijzen joh....daar wordt je zeker blij van! En de kaart van je dochter is ook hartstikke leuk, ik wist niet dat Kim ook zo creatief was! Zo moeder zo dochter, hihi.
    Ja en jouw pillowbox heb ik al bewonderd en is prachtig!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige Pillowbox heb je gemaakt
    Gefeliciteerd met je prijsjes en ook de felicitaties voor je dochter
    wat een mooie kaart heeft ze gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Leuk opgemaakt zo. Je dochter heeft ook een prachtige kaart gemaakt. Gefeliciteerd! Wat leuk! De appel valt niet ver van de boom. Gezellig dat je dochter zo leuk knutselt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd voor jou en je dochter, het zijn ook pracht creaties! Jouw linkerbovenhoek op het doosje is SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig doosje heb je gemaakt! En de appel valt niet ver van de boom bij jullie. Je dochter is ook al creatief! Supermooi!
    Feliciteer haar van me!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt. En je kunt wel zien dat je dochter jouw freubelgenen heeft. Helemaal toppie. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig doosje.Proficiat voor jullie dochter.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi anita, je Pillowbox is echt schitterend prachtig van kleur en zo mooi versierd super.
    Wat leuk dat je dochter gewonnen heb met haar mooie kaart dat heb ze vast en zeker van jou geleerd, en jij ook nog eens gewonnen bij MDD dan snap ik wel dat jou dag niet meer stuk kan.


    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi,
    wat leuk dat doosje, mijn complimenten.
    En wat goed van Kim dat ze ook gewonnen heeft met haar kaart,
    zo moeder zo dochter he, dat zie je maar weer, hihi. Dus Kim mijn complimenten voor jou.
    Lieve groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige creatie Anita! En leuk dat jij en je dochter allebei in de de prijzen zijn gevallen.
    Bedankt weer voor je deelname bij CCC en veel succes.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je pillowbox is prachtig Anita.
    Leuk dat je dochter en jij allebei in de prijzen zijn gevallen.

    groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je doosje ziet er prachtig uit, succes en leuk dat je mee doet aan de challenge bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen