woensdag 21 mei 2014

Borduurkaart verjaardag

Een beetje van Kim en een beetje van mezelf.
 
Hallo blogvriendinnen,
Aller eerst allemaal super bedankt voor de leuk berichten op mijn magnolia kaart.
Ook van harte welkom Monique op mijn blog.
 
Ik heb jullie wat verwaarloosd, sorry.
Dit heeft verschillende redenen, aller eerst het weer,
maar het ergste...bij jullie in je volgers lijstje is mijn fotootje weg,
ik sta bij iedereen als een grijs plaatje achterin het lijstje.
Ik kan mijn foto ook niet toevoegen als ik bijvoorbeeld een blog wil volgen.
 Kan je dan namelijk aanpassen, nou niets is waar!!!
Kan het alleen bij iedereen apart, maar liefst 300 te gaan!!
Heb er al een aantal gehad. Pffffff!!!!
Dus mocht ik bij je niet te vinden zijn...ik sta achteraan,
ik kom nog langs om het goed te doen. Beetje bij beetje.
 
En er staat een vreemde snuiter in mijn dashboard,
 terwijl deze geheel niet in mijn leeslijst staat en ik volg deze niet.
soort van reclame is het, niet leuk. Ik heb het al gemeld aan blogger.
Dus afwachten nu.
 
Ach ik was toch bezig...een nieuwe look.
Dankzij Sieta Ik dacht dat is vast veel werk en lastig,
niet dus, echt simpel dankzij haar goede uitleg op haar blog.
 
Ik heb trouwens al drie super mooie verjaardags kaarten mogen ontvangen!
Van Karin, Doris en Jolanda!
Dankjewel!!! Ze staan te pronken op de kast!
Jullie hebben nog tot 29 mei de tijd dus je kan nog steeds meedoen met de candy en/of kaartenwedstrijd. Zie hierboven.
 
Ook was ik eerste geworden bij Hobbyhome met mijn babykaart!!!
Zo leuk, ben er trots op!!
 
Dan nu over op de kaart!
De titel zegt het al.....
Kim had nog een leuk plaatje van Yvonne liggen en had deze al geknipt.
Mama zei ze ik heb nog vogeltjes liggen ...mag jij hebben.
Lief van Kim hé!!??
Het borduur patroon is van Jenine.
Blijven altijd mooi.
 
De tekst heb ik met embossingpoeder gedaan.
Misschien niet zo goed te lezen zo op de foto.
Er staat Birthday wishes.
Wat kraaltjes erop geborduurd.
De rest spreekt voor zich toch?
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij
Onsborduurkaarten blog #7 vogels
EHI borduurblog  #voorjaar
 
Dankjewel voor je bezoekje en jullie leuke berichten.
 
Liefs Anita

44 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Anita.
    En wat een schattig vogeltje!
    Nog gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anita,
    wat een prachtig kaartje heel mooi borduurwerk en wat lief van kim
    ooohhh wat een gedoe zeg !!... met al die ellende op je blog
    Ook dikke proficiat met je gewonnen kaartje , mag je zeker heel trots op zijn !
    Lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve zachte kleurtje heb je gebruikt je kaart is prachtig.
    Gefeliciteerd met je prijs is altijd zo leuk als je iets wint.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Gefeliciteerd met je prijs. Gaaf hè? Ik heb die vreemde snuiter al vaker langs zien komen. Raar!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi is dit kaartje weer Anita....lief in die zachte rose kleurtjes...
    en ook nog gefeliciteerd met je winnende kaartje ....altijd leuk en goed voor de inspiratie....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anita
    Een mooie kaart met het borduurwerk, altijd leuk om te doen he.
    Een schattig plaatje heb je van je dochter gekregen.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Super leuke kaart in mooie kleurtjes en mooi geborduurt randje er langs. Lief hoor van Kim het plaatje past perfect bij het thema. Wat balen van je foto dat kost je nog veel tijd om aan het weer aan te passen. Leuke bloglayout heb je nu.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie borduur kaart Anita.
    Ik vind hem super mooi.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend borduurkaartje heb je gemaakt Anita - een supermooie combinatie.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje - altijd leuk ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dat je eerste bent geworden Anita, zo ontzettend leuk om te winnen, Wat lief van Kim inderdaad want het plaatje is erg mooi en je hebt er een geweldige mooie kaart mee gemaakt. borduurwerk vind ik zo ontzettend mooi, maakt een kaart zo "rijk". Ik weet niet welke vreemde snuiter jij in je blog hebt staan, durf ook niet te kijken want straks heb ik hem ook haha. Blogger werkt niet optimaal, zo geef hij een foutmelding als ik bijvoorbeeld Sezoentje Sonja bezoek, ik krijg te zien dat ik malware binnenhaal als ik de site bezoek en blijkbaar hebben meerdere er last van, er zit een of ander madammeke tussen maar die heb ik noch zij in onze leeslijst staan, zo vreemd allemaal. Jij staat overigens bij mij gewoon in mijn bloglijst die ik volg en als voorbeeld krijg ik een foto'tje van je kaart te zien, 'bij mij werkt het dus gelukkig nog wel.
    Fijne avond, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, Wat vervelend dat je zomaar ?? een vreemde snuiter in je dasboard hebt staan. Naar. Je hebt nu dus ook weer werk van het werk dat is niet leuk!. Je kaart wel Prachtig met dit lieve plaatje. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog en EHI borduurblog. Succes met blogger, Je layout ziet er leuk uit met deze mooie bloemenrand. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi borduur kaartje en zo,n lief plaatje gefeliciteerd met je prijs bij mij sta je ook nog in mijn leeslijst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een erg leuke en vrolijke kaart en prachtig borduurtje leuk dat je weer ff langs bent geweest , want ik miste je al! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi en fijn kaartje Anita
    gGoetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Anita,
    Allereerst gefeliciteerd met je mooie babykaart, terecht dat je gewonnen hebt hoor hij is prachtig!
    Vind je Blog ook erg mooi met die bloemenrand, ik durf mijn blog eerlijk gezegd ziet te veranderen, ben er al niet zo handig in, en ben bang dat ik heel de boel dan verwijder(ha-ha)maar wie weet komt die tijd nog.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje in mooie kleuren! Enne...gefeliciteerd met je eerste plek, toppie!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nou heb je toch nog een mooi kaartje gemaakt saampjes.

    gefeliciteerd met je eerste plaats.

    en als je iets in je dashboard hebt dat je niet volgt kan het ook zijn dat er een blog is geweest dat je ooit gevolgd hebt van iemand of een challenge blog maar door een nieuw persoon is ontvangen en deze weer gebruik van maakt.
    ik heb hetzelfde gehad bij 3 ik heb alle blogs aan geklikt en alles na gekeken en heb ze toen gevonden en heb ze toen ontvolgd.
    dus ik zou toch even je blogs afgaan in je lijsleest.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin, dankje voor de tip. Maar daar had ik een paar weken gelden ook last van en dat klopt. Die heb ik toen al verwijderd maar dit is waarschijnlijk anders. Dit kan ik niet vinden in mijn lijst. Echt raar.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  18. Nou Wat een ellende allemaal. Ik hoop dat je snel een oplossing vind. Je kaart is super prachtig met heel veel mooie extra details, top hoor!
    Fijn dat je weer mee doet bij EHI.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kaartje is het geworden! Leuk dat je van jullie saampjes is.
    Gefeliciteerd met je prijs bij Hobby Home.
    Balen van je foto. Het kan ook een bug (fout) zijn bij blogger hoor. Mss komt het opeens weer in orde. Ik zou het ff afwachten.
    Wat de vreemde snuiter betreft. Ik had pas ook een raar blog in mn leeslijst en kwam erachter dat het een (challenge)blog was die niet meer actief was. Anderen hebben het overgenomen/ingepikt en daardoor ben je automatisch daar volger. Doen zoals Karin hierboven ook zegt: gewoon volgen beëindigen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tineke,
      dit had ik mee gemaakt inderdaad. Maar dan wel onder die zelfde naam. Ik heb net alles afgelopen....en ja..... gevonden...onder een andere naam. dus dit was echt goed zoeken!!! Dus tip voor anderen!!!Jippie!! Dank zij jullie Karin en Tineke!!
      Liefs Anita

      Verwijderen
  20. Hoi Anita,
    oooh ik dacht al, Anita is toch al lang volger bij mij, ik zag plotseling jouw foto als 1ste bij mijn volgers, maar wat een ellende is dat zeg, je maakt rare dingen mee op Blogger..Super dat je de challenge bij HobbyHome hebt gewonnen..en ook dit kaartje is weer schattig, lief dat Kim het plaatje voor je uitgeknipt had en zó netjes, dat is nog eens samenwerken..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Anita,
    je kaart is in de maak hoor! Maar ja, ik weet niet of je een echte GerJanne-kaart wilt of meer een kaart die bij jou past. Misschien maak ik er dan wel een combi van...
    Ik heb nog even de tijd.
    Je kaartje van vandaag is lief in die pastel kleuren.
    Heb je de vreemde snuiter al verwijderd? Dat kun je zelf doen!
    Gefeliciteerd met je winnende babykaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Anita.
    Wat een toestand is dat op je blog, ik ben er ook niet goed in, dus ik hoop dat het goed mag blijven gaan bij mij.
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaart.
    Dan heb je ook nog een prachtige kaart gemaakt voor Ons borduurkaartenblog, dank je wel voor het meedoen.
    Je kaart ziet er weer schitterend uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita, wat vervelend allemaal, ik hoop dat je het opgelost krijgt. Je kaart is een dotje en wat lief van Kim dat je dat vogeltje mocht gebruiken, het kwam meteen al goed van pas. Mooi geborduurd, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Anita, Ja ik heb je winnende kaartje gezien super gaaf!!proficiat!! En wat ziet je blog er super prachtig uit! Mooi met de witte achtergrond en mooie randen en alles zo overzichtelijk...TOP!!!
    En je hebt lekker in het zonnetje zitten bordurenen wat geweldig van Kim, dat die een plaatje voor je heeft verzorgd....super lief...dat doen dochters hè! heel mooi kaartje is het geworden voor het borduurblog!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Anita, wat een leuk kaartje met lieve kleurtjes! Weet je wat ik altijd heb als ik ga bloggen, er staat dan, u volgt geen blogs. Een hele enkele keer krijg ik niets in beeld maar in 98% van de gevallen kan ik gewoon alles bekijken, rara hoe kan dat, ik zit er verder niet mee maar vreemd is het wel.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach wat een schatje zeg. Verder is je borduurwerk er ook erg leuk bij. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een lekker zoet kaartje geworden. Helemaal leuk!
    Hopelijk zijn je problemen snel opgelost.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat vervelend allemaal met je blog.Je kaartje is weer prachtig.Proficiat met je winnende kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita,
    Ondanks alle ellende op je pc, heb je toch de rust en inspiratie kunnen vinden om dit lieve kaartje te maken.
    Het is een schattig kaartje geworden, leuk om verschillende technieken te gebruiken.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie blog lay out Anita! Super!
    En je kaartje is ook heel mooi geworden! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij ons borduurkaartenblog.
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi hoi,

    Wat een lief kaartje is het geworden, leuk dat je hiermee gewonnen heb.
    lief van kim dat je haar plaatje kreeg. Het borduren past er ook heel mooi bij.
    Liefs Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart Anita. Je dochter kan er ook wat van, mooi knipwerk. Jou borduurwerk is top.
    Ik heb ook een vreemde snuiter op mijn blog ga meteen mijn leeslijst controleren. Wat vervelend dat jij je nu bij iedereen opnieuw moet aanmelden. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel erg mooie kaart!!!
    Ja, soms gaat het ff fout bij Blogger en dan heb je erg veel extra werk :-(. Maar zo te zien is het alweer een heel eind verholpen.
    Goed weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook bedankt voor je deelname bij het EHI-borduurkaartenblog.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lief kaartje Anita, prachtig geborduurd ook.
    Het was mij niet opgevallen hoor dat je foto weg was. Wat een werk heb je er nog aan zeg. pfffft.
    Je blog ziet er prachtig uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtig kaartje.
    Leuk je gisteren gesproken te hebben.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een ontzettende leuke kaart!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.
    Ik heb inderdaad ook hetzelfde als jij gehad, als ik bij iemand volger wilde worden was mijn foto ook niet meer te zien en grijs. Maar bij wie ik als volger was, daar stond gelukkig nog wel mijn foto. Gelukkig is echt allemaal wel weer goed gekomen, met hulp van mijn man.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi ben even op je blog komen rondneuzen, en ik ben gelijk volger geworden want je maakt prachtige creaties

    Gr malika

    BeantwoordenVerwijderen