maandag 12 februari 2024

Planner pagina met Moonlit Garden

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze planner pagina.
Deze heb ik gemaakt met de producten van 49 and Market
uit de lijn Vintage Artistry - Moonlit Garden.
 
Mijn man en ik vinden het altijd erg leuk om in onze vrije tijd
o.a. leuke wandel routes te doen.
Dan vind ik het altijd wel leuk om een Selphy te maken
of andere leuke foto's.
Hoe leuk is het om deze weer in een planner te verwerken.
Als basis heb ik het design papier genomen 6"x8'.
Hierop ben ik verschillende Laser cuts elementen, Ephemera Bits, teksten etc gaan rangschikken,
zonder deze vast te plakken.
Eenmaal tevreden, hiervan een foto gemaakt,
want bij mij werkt het zo dat ik hierna niet precies weet hoe het lag.
Niet erg maar wel als je zo tevreden ben.

In dit geval heb ik na een foto maken weer alles afgehaald,
want ik wilde er nog wat Rub-ons op verwerken.
Zie bovenaan links de vlinder en rechts de bloemen, dit zijn Rub-ons.
Onderaan heb ik een strook Washi tape van vlinders geplakt.
Boven heb ik op twee plaatsen wat gescheurd Washi tape geplakt.

Daarna ben ik alles op gaan plakken.
Zoals altijd voegde ik nog extra dingetjes bij,
zoals toch meer bloemen, washi tape, vlinders etc.
Deze foto is trouwens in April 2022 genomen.
Inmiddels heb ik een nieuwe bril, iets langer en grijs haar haha.

Alle plaatjes en randen van het papier heb ik voorzien van Distress ink kleur Black soot.
Ik heb het gemat op Florence Cardstock karton.
Daarna heb ik twee passende Distress Oxide kleuren genomen.
Daarmee de blanco planner pagina op kleur gebracht met gebruik van een blending tool.
Nog wat zwarte spetters erop.
En kan weer opgeborgen worden in mijn planner, deze is van JMA.
Ik had al eerder de linker pagina gemaakt.
Deze heb ik al filmend gemaakt,
wil je graag weten hoe?
bezoek dan onderstaande link;


Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten