donderdag 22 februari 2024

Kaart mapje met Lemon Craft papier

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je dit kaart mapje zien.
Gemaakt met Lemon Craft design papier en plaatjes.
Deze kome uit de serie Dear Dairy... Roses.


Dit kaart mapje bestaat uit vier onderdelen.

Ik heb dit werkje al filmend gemaakt.
Ik zeg er ook bij, dit patroon is niet van mijzelf.
Ik heb wel wat aanpassingen gedaan.

Ik laat het patroon uitgebreid in mijn Tutorial video zien.
Ook als foto's en alle gebruikte materialen.

De tutorial video is hier te vinden;


Dit was het weer voor vandaag.
Dankjewel voor je bezoekje.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Leuk, he de pocketkaartjes. Ik heb er van de week ook 2 laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaart mapje met mooi design papier gemaakt. En bedankt voor de tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen