woensdag 7 februari 2024

JMA - Victorian dreams pagina

 Hallo allemaal,

Deze pagina gemaakt 
met de producten uit de Jenine's Mindful Art collection  
uit de nieuwe serie "Victorian Dreams" 
Deze prachtige nieuwe collectie is vanaf 10 februari verkrijgbaar
in de winkels/webshops.
Ik mocht er al mee aan de slag en deze art journal pagina gemaakt.

De achtergrond heb ik gedaan de inkt pads uit deze nieuwe collectie.
De serie Peonies JMA-VD-INKP26.
Ik heb wat inkt op mijn glazen plaat gedaan
 (kan ook op je craftsheet of een stuk plastic)
Vervolgens op de inkt wat water gesprayd.
Daar mijn watercolor papier in gedept.
Gedroogd en weer een nieuwe laag, net zo lang totdat je tevreden bent.
Dit is mijn resultaat geworden.

Ik hoor je al denken....waarom rechts craft tape?
Dat zal ik vertellen.
De voorkant had ik al eerder gedaan. 
(deze komt nog als tutorial video)
Dus de mooie paarse rand was er al,
en deze wil ik niet nat of vies helpen.
 Om deze reden afgeplakt tijdens het maken van deze pagina.

Omdat er nog witte stukken te zien zijn heb ik deze lichtjes gekleurd met een 
blending borstel.
Ook weer met deze set inkt.
Daarna heb ik er Washi tape boven en onderaan opgeplakt.
Daar een doodle rand omheen gemaakt met een zwarte fineliner.

Bij de volgende stap heb ik met twee verschillende mask stencils
 Izink glitter paint aangebracht.
Met zwarte en groene inkt wat gestempeld.
De plaatjes had ik er al bij gezocht uit de Die Cut Block en Mixed Paperpad.


Zoals je hierboven op de foto kan zien heb ik twee soorten Washi tape op drie plaatsen geplakt.
De randen van de plaatjes heb ik met zwarte Distress ink (black soot) beïnkt. 
Nog gespetterd met de zwarte posca marker.

Leuke teksten bij gezocht,
deze op wit craft karton of watercolor paper geplakt.
De randen gedaan met een distresser en Distress inkt (vintage photo).

Zo vind ik hem wel af en kan de rose craft tape eraf.

Alle gebruikte producten van Jenine's Mindful Art Collection zijn;
* Planner journal JMA-VD-JOUR11
* Mixed paperpad JMA-VD-MPP140
* Ink - set peonies JMA-VD-INKP26
* Die cut block JMA-VD-DCPP141
* Washi tape JMA-VD-WASHI17
* Stickers Nederlands JMA-VD-STIC18
Timeless peony stempel set JMA-VD-STAMP610
* ATC embellishments stemple set JMA-VD-STAMP611
* Mask ATC backgrounds JMA-VD-MASK265
* Mask Royal pattern JMA-VD-MASK266
* Cutting die set Journal elements JMA-VD-CD781

Overig producten;
* Distresser
* Distress ink kleuren ; Vintage Photo en Black Soot.
* Izink Glitterpaint Rose pastel nr. 80830.

Dankjewel voor je bezoekje.

1 opmerking: