dinsdag 10 januari 2023

Voorbereidingskaart voor FBLive - Gefeliciteerd kaart

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze verjaardagskaart.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de Jenine's Mindful Art collection.
Deze kaart gemaakt ter voorbereiding voor de FBlive uitzending op
donderdagavond 5 Januari in de
Jenine's Mindfyl Art - inspiration group op FB. 

Dit idee heb ik niet zelf bedacht maar kwam dit ergens tegen.
Toen ging er bij mij een lampje branden
dat je de kleine tasjes goed met de Pocket stans set
uit de mini album set kan maken.
Dit is de JMA-ES-CD98. 



Gebruikte JMA producten:
Rectangle ornament frames JMA-ES-CD471
Card Display JMA-ES-CD472
Mini Album/Journal JMA-ES-CD98
Vellum JMA-WYS-VES01
Pearls JMA-ES-PEARL04
Decorative Leaves JMA-ES-CD471
Mandela STENCILJMA10
New Awakening paperpads;
- JMA-NA-PP01
- JMA-NA-PP02
- JMA-NA-MPP02.

Overige producten;
Distress Oxide kleur Uncharted Mariner
Distress ink Vintage Photo
Florence texture Cardstock 055 Eggplant
en de tasjes met de kleur 001 Parchment

De FBLive uitzending van de andere kaart kan je hier vinden;


Dankjewel voor het langs komen.

3 opmerkingen:

  1. Wat super mooi geworden zeg!! Ook gaaf die tasjes erop met echte hengsels.
    En heel mooi gefotografeerd.
    Fijne dag !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze mal. ik kreeg ook zo’n leukerd voor kerst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen