woensdag 4 januari 2023

Stamperia Art journal pagina - Savana

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Art Journal pagina.
Gemaakt in mijn CraftEmotions art journal.
Hiervoor het design papier genomen van Stamperia de serie Savanna.


Als eerste heb ik de achtergrond op kleur gebracht met Distress Oxide inkt.
Dit doe ik door met de blending brush rond draaiende bewegingen te maken.
Ik laat de kleuren in elkaar overlopen door de aanzet van de volgende kleur
te beginnen in de vorige kleur.
Ik ga over de vorige kleur een beetje overheen zeg maar.

Daarna neem ik een mask stencil, in dit geval de Grunge stencil van StudioLight.
Ook hiervoor Distress Oxide genomen.
 Zie hiervoor ook de foto hierboven.

De plaatjes heb ik genomen uit de Stamperia Collectables
en aan de hand van deze plaatjes heb ik de Distress Oxide inkt kleuren bepaald.
De plaatjes heb ik rechtstreeks op geplakt 
en met de zwarte posca marker de randen hiervan zwart gemaakt.


Ook nog gestempeld met stempels uit de Grunge serie van StudioLight.
De tekst sticker is van Pronty.
 
Dat was het weer voor vandaag.
Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita! Deze is echt heel gaaf! Zo mooi gedaan en die giraf die om een hoekje komt kijken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuke en creatieve pagina, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen