donderdag 5 januari 2023

Art journal page with Tim Holtz

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Mixed Media pagina.
Deze heb ik gemaakt met de producten van Tim Holtz - idea-ology.

Als eerste heb ik de achtergrond gemaakt met gescheurde stukjes Design papier.
Deze komen uit de paperpad Backdrops #TH94277.
De randen heb ik bewerkt met de Distress crayons, de kleur vintage photo.


Daarna met de mask stencil JMA-WYS-MASK101 van Jenine's Mindful Art
StudioLight structuur pasta aangebracht.
Met Finnabair wax kleur Bronze Age een oude look hiervan gemaakt.
 
Daarna allerlei leuke elementen aangebracht uit o.a.
het stickerbook #TH94294
en de Ephemera pack #TH94286.


Een overzicht van de meeste gebruikte producten op de Distress Crayons na.

In de live uitzending van 23 december had ik de rechter pagina gemaakt.
Deze hieronder ;)

In deze live laat ik zien hoe ik de randen bewerk met de Distress Crayons.
Deze kan je hier vinden op mijn YouTube kanaal;

Dat was het voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.

2 opmerkingen: