zaterdag 19 november 2022

Vlinder pagina en bijna 1000 volgers op mijn YouTube kanaal!

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze art journal pagina.
Gemaakt in mijn kleinste JMA art journal.


Van deze pagina heb ik een Foto tutorial gemaakt met tekst erbij.
Deze Tutorial kan je zien op mijn YouTube kanaal via deze link;

Natuurlijk zou ik het leuk vinden dat je langs komt op mijn YouTube kanaal
en abonneer op mijn kanaal.
Zou ik echt tof vinden!

Nog een paar volgers en dan zit ik aan de 1000!
Echt een mijlpaal voor mij! 

Super bedankt aan al diegene die mijn filmpjes bekijken!
Vind ik echt heel leuk deze belangstelling.

Ook de belangstelling op mijn blog waardeer ik nog steeds.

Dankjewel voor je bezoekje en tot gauw bij mijn volgende post.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je zoveel volgers op je you tube kanaal hebt. Gefeliciteerd ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina voor je journal. En gefeliciteerd met je bijna 1000 volgers op You Tube.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi weer Anita. En wat leuk zoveel volgers. Ik blijf gewoon bloggen. Ben bang als ik eenmaal met youtube begin dat ik dan alleen nog maar achter het scherm te vinden zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen