woensdag 9 november 2022

Schud kaart met ScrapBoys - Travelers

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Slimline schudkaart.
Gemaakt met design papier van ScrapBoys uit de serie - Travelers.


 Als basis heb ik de Slimline stans genomen uit de Jenine's Mindful art Collection.
De randen bewerkt met Distress inkt kleur vintage photo.
Hierop script teksten gestempeld (alleen onderaan)

Bovenaan, een beetje uit het midden, 
de mooie stans van StudioLight met artikel nummer STENCILSL384 (helaas niet meer verkrijgbaar) 
uit wit linnenkarton gestanst.
Deze rechtstreeks opgeplakt. 
Daarna een Circle shaker genomen, op de randen tacky gleu gedaan,
wat schudmateriaal erin.
Hierop een deklaagje van design papier (30,5 x 30,5 cm)
 van een label die ik op maat geknipt had.
Als het goed dicht zit kan je hem omdraaien.
Dit geheel  bovenop het uit gestanste geplakt.
In mijn filmpje laat ik zien hoe ik dit gedaan heb.
Best lastig om dit te omschrijven ;)

Maar ik heb een tutorial video gemaakt van deze kaart
en hierin laat ik ook zien hoe ik het schudgedeelte gemaakt heb.
De video kan je zien via deze link;
In de paperpad zitten ook leuke cirkel plaatjes die je uit kan knippen.
Het midden hiervan ook uitgeknipt.
Dit verhoogd opgepakt zodat het gelijk komt met de shaker.
Eromheen nog wat versierd met 3d balls en bloementjes en extra takjes.

In de linker hoek onder ook wat plaatjes verhoogd opgeplakt.
Ook de 3d Balls en pailletten mochten daar niet ontbreken.
Tekst erop (deze zitten onderaan de grote knipvellen 30,5x30,5 cm)
Nog wat Marianne design Enamel dots kleur pink
En natuurlijk nog wat gespetterd met wit acryl verf uit de marker.
 
Nog wat close up foto's.


 Dankjewel voor het langs komen.


2 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZO hee, wat een schitterende kaart is het! En zo leuk met dat schudgedeelte!

    BeantwoordenVerwijderen