vrijdag 4 november 2022

Schuine Easel card

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Schuine easel card..
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de nieuwste lijn 
"Inner Peace" van Jenine's Mindful Art collection.   


Voor de basis heb ik Florence Cardstock kleur 85 Rhino genomen.
Dit is het patroon wat ik hiervoor genomen heb.
Niet moeilijk, maar wel leuk.

Daarna textuur karton genomen van Crafters Companion -
Belle Countryside en daarop design papier.
Voordat ik het opplakte nog een border rand tussen geplakt.

Het kaasdoek op kleur gebracht met twee kleuren distress inkt
(Seedless preserves en Vintage photo)
deze een beetje nat gesprayd en met de heattool gedroogd.
Het design papier met de ATC stans uit gestanst. 
Een frame uitgeknipt uit design papier en verhoogd opgeplakt.
De plaatjes uit de Die Cut block verhoogd opgeplakt.
De randen hiervan beïnkt met distress ink  - black soot.
De ticket/banner stans; al de drie maatjes uit gestanst en deze verhoogd opgeplakt.
Hierop ook nog een tekst gestempeld.
Onder de jute bloemen ook nog kaasdoek gedaan.

Met dit als eindresultaat.

Alle Jenine's Mindful Art producten op een rijtje;
Die cut block JMA-IP-DCB30
Paperpad JMA-IP-PP58
Paperpad JMA-IP-PP59
Stans mal JMA-IP-CD408
Stans mal JMA-IP-CD410
Tekst stempel set JMA-ES-STAMP11
Bloemen JMA-ES-FLOW05

Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen: