zaterdag 21 oktober 2023

FBlive met 49and Market - ARToptions spice

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Art journal pagina.
Deze heb ik gemaakt met de producten van 49 and Market
  Gemaakt tijdens de facebook live uitzending op
zaterdag 14 oktober in de groep van HobbyVision;
Create it with HobbyVision.

Het is behoorlijk fel.
Ik weet dat niet iedereen hier van houdt.
De volgende keer zal ik met deze lijn een lichtere creatie maken.



Heb je de FBLive gemist of wil je hem nog eens terug zien?
Dat kan via deze link of klik op het plaatje.

Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Toch past het allemaal wel bij elkaar en wat uitgesproken kleuren is ook wel leuk vind ik. Het is totaal niet saai ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een mooie kleurrijke pagina waar veel op te zien is.
    erg leuk met al die pompoenen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen