donderdag 19 oktober 2023

ATC coins week 2 - Bladeren bij HobbyVision FB

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze ATC coins zien
die ik gemaakt heb voor de Herfst challenge bij HobbyVision.
Deze Herfst challenge kan je vinden op Facebook in de groep
"Create it with Hobbyvision"

De afmeting van ATC coins is 6,3 cm doorsnee.
Echt weer eens iets heel anders om te maken.
Ik heb ze met plezier gemaakt.
Alles heb ik in tweevoud gemaakt om ze evt. te kunnen ruilen.

De cirkels heb ik gemaakt met een oude stans van Nellie Snellen.
Die had ik nog in huis.

Het zijn vijf weken met steeds een ander thema wat centraal staat.

Het thema voor week 2 is Bladeren.



Gebruikte producten;
Carft 'O clock herfst design papier van 2022.
Tickets en postzegels van 49 And MARKET. 
Paddenstoel (een oudje) van Marianne Design.
Blauw jute touw.
Honeycomb lint in groen en creme kleur.
De randen met distress inkt kleur Vintage photo.

De omschrijving kan je vinden in de FB groep

Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden! Leuk die appeltjes erbij

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dan toch, hoe leuk dit is.
    Zonde, om die oude spulletjes in de kast te laten liggen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen