donderdag 26 oktober 2023

ATC kaartjes in Herfst sfeer

 Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze ATC kaartjes.
Gemaakt met de lijn Gold Autumn van Alchemy of Art.
Een prachtig merk vind ik.




Deze had ik op gestuurd met een niet passend klein envelopje.
Maar vond het gewoon leuk om dit erbij te doen.


Gebruikte producten;
* STICKERJMA05
*JMA-VC-RIB04 (ik had nog een strikje gemaakt op het envelopje)
* kaasdoek
* Tim Holtz kraft-stock - stack warm TH94112
*Distress sanding Disks
* Cadence Bronze 7167
* Little Birdie - Natalia CR87254
* Carlijn Design CDST-0106 (achter kant tracking card)
* Embossing dabber
* Heattool
* Lindy's embossing powder - Toadstool Taupe
* Distress ink Vintage Photo
* Alchemy of Art -  Gold Autmn ;
AA-GA-ZJ-08 -> paperpad 20.5x20.5cm
AA-GA-ZJ-10 -> extra's to cut set
* Kraft papier
* envelopje stans komt uit de set SL-ES-CD163
* ATC -> JMA-RM-CD573
*rand -> JMA-WAC-CD92
* ruiten achtergrond stans -> JMA-WYS-CD201
*foamtape
* Gelly roll 05

Dankjewel voor je bezoekje.

2 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Wat is dit prachtig.
    Met open mond ben ik je kaartjes aan het bewonderen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrr! wat een leuke ATC kaartjes en leuk met zo'n envelopje erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen