woensdag 30 maart 2022

Mixed Media Slimline pagina

    Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze art journal slimline pagina zien,
 gemaakt met de Studiolight Jenine's Mindful Art producten.
Op deze pagina heb ik de stansmal JMA-ES-CD142 verwerkt.


Ik vind dit zo leuk en ontspannend om te doen.
Ik heb op deze Slimline pagina (met de decoupage lak mat),
de gehele bladzijde voorzien van ricepaper JMA-NA-RICE03 (uit één geheel).
Daarna met Mask JMA-ES-MASK75 Nuvo chalk mousse kleur Lemon Curd aangebracht.
Zoals hieronder te zien is.
Daarna de stans mal Memorydex shutter card drie lagen uit design papier
 (en card stock papier) gestanst,
uit de eerdere serie New Awakening. JMA-NA-PP01 en 02.
Uit de bovenste laag ook nog gestanst met bijbehorende stans.
Op het card stock nog gestempeld met JMA-ES-STAMP140
(middelste laag).
Dit zie je doordat ik gestanst heb uit de bovenste laag.

Uit de Mixed Paperpad JMA-NA-PP02 de bloemenplaatjes en vlinders geknipt.
Dit zijn dezelfde bloemen zoals deze ook op het rijst papier staan afgebeeld.

Het kaasdoek wat je zie heb ik wat nat gesprayd. 
Op mijn craftsheet had ik wat Distress Oxide - kleur Peeled paint gedaan.
Het natte kaasdoek heb ik hierdoor gehaald zodat deze goed de kleur oppakt
van mij craftsheet. Dit aan de lucht drogen of voorzichtig met de heattool.


Er zitten nog meer leuke kleine stansjes in deze stans set.
De rondjes stansen heb ik een beetje onder de bloem verschoven,
helaas valt dit niet zo goed op, op de foto.
Ook al heb ik de randjes bewerkt met vintage photo.
En de strook waar je bijvoorbeeld een tekst op kan doen,
heb ik in twee ongelijke stukken geknipt en links boven aan de zijkant geplakt.
Hier ook plakparels op gedaan (JMA-ES-PEARL02)
Teksten uit de JMA-ES-STIC02 sticker boekje.

De randen van de slimline pagina heb ik bewerkt met 
Cadence Dor Perla Metallice Relief Pasta - Malachier groen.
Dit aangebracht met een sponsje.
De ringetjes om de open gaatjes van de pagina zijn van
Elizabeth Craft Designs de Reinforcement variety pack stans set.(1736)

Nog wat extra foto's ;-)


Ik hoop dat je er weer wat aan heb gehad.
Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten