zaterdag 26 maart 2022

Mixed media pagina's

     Hallo Allemaal

Vandaag laat ik je deze dubbele art journal pagina's  zien,
 gemaakt met de Studiolight Jenine's Mindful Art producten.
Deze dubbele pagina's had ik gemaakt ter voorbereiding 
van mijn Facebook live uitzending van 17 maart.
Dus het kan zijn dat je denkt... hé die heb ik toch al gezien?
Ja maar toch net iets anders. 
Ik zal onderaan de andere versie laten zien.
Dan kan je ze vergelijken.


Als eerste heb ik het rice paper opgeplakt met decoupage lak,
dit kan ook met gel medium of modge podge.
Over het rice paper heb ik nog een dun laagje decoupage lak gedaan.
Goed drogen met de heattool.
Ik heb het op kleur gebracht met de Cadence Hybride verf.
Ik heb twee kleine vlakjes wit/open gelaten.
Zoals hieronder te zien is.







De versie die ik gemaakt heb tijdens de Facebook live uitzending.


Je kan alle gebruikte producten hier nalezen.

De facebook live uitzending kan je hier vinden op mijn YouTube kanaal;


Dat was het weer voor vandaag.

Dankjewel voor het langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten